Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

If you’re looking for the ultimate party weekend & destination,
There’s only place to go, and that’s The Qontinent !

The Qontinent will take place in the weekend of 10-11-12 August on the beautiful recreation area Puyenbroeck near Ghent.

Bass Events & Q-dance are convinced that after the success of last year,
The Qontinent will make another leap forward and will probably sell out in advance. Expect a bigger mainstage, a 2nd big outdoor stage, a larger & improved festival camping with more & better facilities and a line-up unlike no other.

The Qontinent – Weekend Festival
Fri-Sat-Sun 10-11-12 August 2012
Recreation Area Puyenbroeck, Wachtebeke

More info soon : http://www.bassevents.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:23 
 
Hardtraxxer

Als ze allemaal van die grote plannen hebben hoop ik wel dat de extreem lage prijs gehandhaafd blijft! Al 2 jaar op rij een heel weekend voor maar 50 piek! Geniaal! Volgend jaar waarschijnlijk weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar: :worship: :worship: :worship: !

Wil er dit jaar eigenlijk weer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vorig jaar: :worship: :worship: :worship: !

Wil er dit jaar eigenlijk weer heen.


Wat moet ik hier aan toevoegen! Was echt het meest briljante feest van 2011!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een optie, vooral omdat ik voor kerst een gratis Hardstyle-feest heb gekregen.
Dat wordt dus feesten/ zuipen/ bikken op kosten van mijn ouders :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zeker een optie, vooral omdat ik voor kerst een gratis Hardstyle-feest heb gekregen.
Dat wordt dus feesten/ zuipen/ bikken op kosten van mijn ouders :bomb:

Pak je inderdaad meteen een goeie, haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor nu: zekerheidje.
Want wat was het vorig jaar geweldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik moet er ook heen maar ik ben bang dat ik niemand meekrijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer zeker aanwezig! Op een na dikste feest van vorig jaar :D Enige minpuntje was het kamperen... maarja ik ben ook een verwend kutkind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik moet er ook heen maar ik ben bang dat ik niemand meekrijg.

Gaat het toch niet om, zet je tentje naast die van ons en je bent klaar. :P

Mr Lellebel schreef:
Zeer zeker aanwezig! Op een na dikste feest van vorig jaar :D Enige minpuntje was het kamperen... maarja ik ben ook een verwend kutkind.

Heerlijk man lekker ongewassen je bed in duiken om vervolgens wakker te worden doordat je luchtbed trilt door de early basstonen van Degos & Re-Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ik er dit keer ook bij ben, weet nog niet hoe het met vakanties zit enzo. 1 vakantie is in elk geval al geboekt en die valt niet onder deze data ^^ yay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Ik moet er ook heen maar ik ben bang dat ik niemand meekrijg.

Gaat het toch niet om, zet je tentje naast die van ons en je bent klaar. :P

Tja ik denk niet dat mn moeder het op prijs stelt als ik in me eentje naar Belgie ga, en hoe ik er dan moet komen is ook nog een aardig probleem :P We zullen zien, ik ben dan ook net een week terug van vakantie dus misschien heb ik wel geen cent meer te makken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben dan net een paar dagen terug uit de USA en weekje daarna is Decibel... denk dat t m qua geld net niet wordt voor een weekendje, maar zou best één vd 2 dagen heen willen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Zeer zeker aanwezig! Op een na dikste feest van vorig jaar :D Enige minpuntje was het kamperen... maarja ik ben ook een verwend kutkind.



je bedoelt meer dat onze buren de meest onmogelijke frenchcore herrie draaiden, en dat 24/7 3 dagen non-stop? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Zeer zeker aanwezig! Op een na dikste feest van vorig jaar :D Enige minpuntje was het kamperen... maarja ik ben ook een verwend kutkind.



je bedoelt meer dat onze buren de meest onmogelijke frenchcore herrie draaiden, en dat 24/7 3 dagen non-stop? :P

Je was niet de enige die daar last van had :P
Grootste les die ik daar geleerd heb is dat ik de volgende keer van die schuim slaap oordoppen meeneem xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ben dan net een paar dagen terug uit de USA en weekje daarna is Decibel... denk dat t m qua geld net niet wordt voor een weekendje, maar zou best één vd 2 dagen heen willen :)

Lol, me too! Waar ga je heen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Mr Lellebel schreef:
Zeer zeker aanwezig! Op een na dikste feest van vorig jaar :D Enige minpuntje was het kamperen... maarja ik ben ook een verwend kutkind.



je bedoelt meer dat onze buren de meest onmogelijke frenchcore herrie draaiden, en dat 24/7 3 dagen non-stop? :P

Ja haha naja ik had daar bijna geen last van, vond de regen en het gebrek aan ruimte meer ergerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.
Dat lijkt me zo vet hé :D

Kampvuurtje, blik knakworsten & drank :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:14 
 

dawasiknie schreef:
Ben dan net een paar dagen terug uit de USA en weekje daarna is Decibel... denk dat t m qua geld net niet wordt voor een weekendje, maar zou best één vd 2 dagen heen willen :)

lol Qontinent >>>>>>>>>>>>>> decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou misschien ook wel willen maar krijg niet veel mensen mee denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zal er wel weer 1 dagje zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:16 
 

Mr Lellebel schreef:
Ja haha naja ik had daar bijna geen last van, vond de regen en het gebrek aan ruimte meer ergerlijk.

Niet huilen xd Jij had nog een binnentent die de regen nog een beetje tegenhield, Ruben en ik lagen op de grond zonder binnentent boven ons :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.
Dat lijkt me zo vet hé :D

Kampvuurtje, blik knakworsten & drank :bomb:


Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Ik weet wel dat als we volgend jaar gaan kamperen, dat we dan met vele Hardtraxxers dronken gaan worden.
Dat lijkt me zo vet hé :D

Kampvuurtje, blik knakworsten & drank :bomb:


Aanwezig.

Drank-les van Pommer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ja haha naja ik had daar bijna geen last van, vond de regen en het gebrek aan ruimte meer ergerlijk.

Niet huilen xd Jij had nog een binnentent die de regen nog een beetje tegenhield, Ruben en ik lagen op de grond zonder binnentent boven ons :cry:

Mr Lellebel schreef:
Maarja ik ben ook een verwend kutkind.
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten