Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: The Qontinent - Forever Burning
Datum: 11/08/23 - 13/08/23
Tijd:
Vrijdag: 19:00 - 01:00 (Camping vanaf 14:00)
Zaterdag: 12:00 - 01:00
Zondag: 12:00 - 23:00

Locatie: Recreatiedomein Puyenbroeck, Wachtebeke BE
Leeftijd: 16+
Ticketsale: (voorbij)
Prijs:
Saturday: € 74.95
Sunday: € 64.95
Combi: € 119.95
Combi + Camping: € 139.95
Line up:

Vrijdag:

Mainstage
Stormerz
Psyko Punkz
MANDY
Devin Wild
D-Sturb
Angerfist
Tellem

Future Heroes
Xception
Luner
BENGR
Inpulsa
Karina Rosee
Deluzion
Imperatorz
Adjuzt
Scarra
Vasto
Synergy

The Battle
Dark-E vs Pat B

Zaterdag:

Mainstage
Firelite
Adrenalize
KELTEK
2▲1 · Atmozfears & Sound Rush
Mark with a K & Chucky
Outsiders
Frontliner
Da Tweekaz
Primeshock
Phuture Noize
Ran-D
Vertile
Warface
Deadly Guns
Tellem

Hardcore
Panic
Crypton
Promo
Hysta
Dither
N-Vitral
D-Fence
Barber
Spitnoise
Partyraiser
DRS
Dimitri K.
Alee

Raw
Amentis
Clockartz
Neroz
Kronos
JNXD
Mish
Rejecta
E-Force
Killshot
Invector
Cryex
Riot Shift
Unresolved
Da Syndrome

Freestyle
Ginia
Potato
Bass Chaserz
Playboyz
Joey Riot
Bassbrain
Crude Intentions
Lowriderz
Miss Puss
Pat B
Dr. Rude
Ruthless
Korsakoff
FLO

Uptempo/Frenchcore, gehost door Footworxx
Illegal Brother
Revenja
RAYZEN
Republic
Lunakorpz
Unicorn On Ketamine
MBK
Dark Phoenix
Sandy Warez
Detest
Neko
Sakyra
Hyperverb
The Mind Destiny
Estasia
Chok Dee

Zondag:

Mainstage
Retrospect
Sephyx
Refuzion
Pat B
Coone
D-Block & S-te-Fan
Wildstylez
Sickmode
Hard Driver
Sub Zero Project
Rebelion
Act of Rage
Sefa
Villain

Hardcore
Gridkiller
Restrained
Evil Activities
Tha Playah
Mad Dog
Miss K8
Unproven
Lady Dammage
Dr. Peacock
Imperial
Major Conspiracy
Nolz

Raw
Vexxed
D-Attack
Physika
Voidax
B-Front
Aversion
Thyron
Level One
Bloodlust
The Purge
Ncrypta
Mutilator
Synergy

Hard Classics
Franky Dux
Massiv
Demoniak
Bestien
Davoodi
Lethal MG
Isaac
Psyko Punkz
Deepack
Adaro
Endymion
Tellem

Uptempo/Frenchcore, gehost door BKJN Events
Doris
Deathroar
Satirized
TukkerTempo
Hard Effectz
S-Kill
Preceptor
Irradiate
Yoshiko
Jur Terreur
Røza
Vandal!sm
The Dope Doctor
Noxiouz
Soulblast
Abaddon
Angernoizer
Chaotic Hostility
Hatred
Robs
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2023 17:14 
 
Hardtraxxer

Is dit nu echt zo matig dat ik er zo weinig over hoor?
Zelf vind ik Reverze wel goed (de laatste jaren?) maar hoor hier zo weinig (goeds) over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Is dit nu echt zo matig dat ik er zo weinig over hoor?
Zelf vind ik Reverze wel goed (de laatste jaren?) maar hoor hier zo weinig (goeds) over.


Matig is zeker niet de juiste omschrijving. Het is best wel uniek in de grootte van het festival. Een stuk kleiner dan dan de grote 3 harderestijlenfestivals (Defqon.1 Decibel, Intents). Maar redelijk vergelijkbaar met Rebirth. De samenwerking tussen Bass Events en Q-Dance lijkt ook goed te werken. Camping met een vriendengroepje kan hier ook best wel leuk zijn. Na het festival is er geen afterparty, waardoor je toch iets meer met je groep kan chillen, wat ook wel wat heeft. Als ik je niet kan overtuigen, dan misschien wel een aftermovie van een eerdere editie.

Zelf kan ik er mij wel erg vermaken en de line-up is naar Belgische begrippen erg verscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 17:54 
 
Hardtraxxer

Thanks voor jouw ervaring :)
Het prettige aan de Belgische line-ups is toch wel die iets minder focus op Raw (zonder hater te zijn).

Afhankelijk hoe het volgend jaar valt en andere planning misschien toch eens checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Thanks voor jouw ervaring :)
Het prettige aan de Belgische line-ups is toch wel die iets minder focus op Raw (zonder hater te zijn).

Afhankelijk hoe het volgend jaar valt en andere planning misschien toch eens checken.

Laat dit dooie forum je zeker niet ontmoedigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
dooie forum

Make Hardtraxx Great Again :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 20:33 
 
Hardtraxxer

De enige mensen die nog op forums zitten zijn mensen die de wereld voor smartphones hebben meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2023 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Sowieso. De eerste mobieltjes met Snake in het begin van de middelbare school, was top.

Overigens is The Qontinent van alle grote feesten / festivals één van de festivals die het kortst rijden is, onder het uur, en toch ben ik er nog nooit geweest. Om de één of andere manier trekt het me niet en aangezien we de week erna altijd naar Decibel gaan is de datum niet optimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
De enige mensen die nog op forums zitten zijn mensen die de wereld voor smartphones hebben meegemaakt


Ik probeer anders mijn autistische leerlingen die hardstyle luisteren rechtstreeks hier naartoe te sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 07:30 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
ijssie schreef:
De enige mensen die nog op forums zitten zijn mensen die de wereld voor smartphones hebben meegemaakt


Ik probeer anders mijn autistische leerlingen die hardstyle luisteren rechtstreeks hier naartoe te sturen.

Snappen die uberhaupt het concept van een username bedenken, woordjes typen op de computer en dan een dag later komen kijken of je antwoord hebt?

Dat is een beetje het equivalent van iets opzoeken in een boek in de bibliotheek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
. Om de één of andere manier trekt het me niet en aangezien we de week erna altijd naar Decibel gaan is de datum niet optimaal.


Vooral dit, inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 08:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Hekzitter schreef:
ijssie schreef:
De enige mensen die nog op forums zitten zijn mensen die de wereld voor smartphones hebben meegemaakt


Ik probeer anders mijn autistische leerlingen die hardstyle luisteren rechtstreeks hier naartoe te sturen.

Snappen die uberhaupt het concept van een username bedenken, woordjes typen op de computer en dan een dag later komen kijken of je antwoord hebt?

Dat is een beetje het equivalent van iets opzoeken in een boek in de bibliotheek.


Je vraagt of de jongere generatie het concept van sociale media kent?

Ik vraag me af of jij het concept van jongeren wel kent.

Also de eerste moderne concepten van smartphones waren er pas in 2008, dus zelfs mensen die nu pas net naar feesten mogen hebben een wereld zonder smartphones meegemaakt. Blackberry's, Windows Phones en al die dingen daarvoor waren PDA's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 09:42 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Je vraagt of de jongere generatie het concept van sociale media kent?

Ik vraag me af of jij het concept van jongeren wel kent.

Also de eerste moderne concepten van smartphones waren er pas in 2008, dus zelfs mensen die nu pas net naar feesten mogen hebben een wereld zonder smartphones meegemaakt. Blackberry's, Windows Phones en al die dingen daarvoor waren PDA's.

De meeste jongeren die ik ken hebben nog nooit achter een desktop pc gezeten en zien het hele nut van forums niet in. Alles moet via een app. Betwijfel dat ik de 18 - 20 jarigen van nu ooit nog ouderwets achter een desktop pc op een forum zie zitten, alleen een paar nerds die nog gamen. Maar de meesten hoeven niks van computers te hebben en gebruiken alleen een laptop of tablet voor 'schoolwerk'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik lees op meer plekken dat de jongere generatie meer digibeet is dan millennials.

En dit forum mag wel wat meer mobile-friendly ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
De meeste jongeren die ik ken hebben nog nooit achter een desktop pc gezeten en zien het hele nut van forums niet in. Alles moet via een app. Betwijfel dat ik de 18 - 20 jarigen van nu ooit nog ouderwets achter een desktop pc op een forum zie zitten, alleen een paar nerds die nog gamen. Maar de meesten hoeven niks van computers te hebben en gebruiken alleen een laptop of tablet voor 'schoolwerk'.


Wat maakt een desktop PC nou weer uit t.o.v. een laptop, het is exact het zelfde maar compacter.
Wat is er wezenlijk anders aan Hardtraxx kijken op een laptop tegenover een PC, wat een onzin zeg. :lol:
Een laptop trouwens, die jongeren MOETEN hebben als ze een opleiding oid willen volgen tegenwoordig.

Wat heeft een fucking forum uberhaupt te maken met wat voor apparaat je gebruikt, ik gebruik juist mn laptop voor dit omdat de mobiele variant van Hardtraxx niet bestaat, terwijl andere socials/fora dit wel hebben. Dit heeft niks met generaties te maken maar met de meest gebruiksvriendelijke optie kiezen.

En nee, niemand zit op een oud dood forum met zure mensen die janken over hoe alles niet als vroeger is met enorme drogredenen. Die mensen zitten op hun telefoon achter Reddit op r/hardstyle of r/classics of een facebook groep, wat beiden een vorm van een online forum is wat tig keer levendiger is dan dit hier.

Delt-A schreef:
Ja ik lees op meer plekken dat de jongere generatie meer digibeet is dan millennials.


Een oud, onderhoudsarm, amper werkend forum niet kunnen gebruik is niet digibeet zijn. Jongeren weten prima hoe ze alles moeten gebruiken wat anno 2023 gebruikt wordt. Als iemand niet weet hoe een oude programmeertaal of een oud medium wordt gebruikt, is daar niks digibeets aan.

Dat naast het feit dat ICT opleidingen groter en voller dan ooit zijn op het moment, maakt het juist dat wij tig keer meer digibeet zijn omdat wij niet met de moderne mediums mee kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:14 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
ijssie schreef:
De meeste jongeren die ik ken hebben nog nooit achter een desktop pc gezeten en zien het hele nut van forums niet in. Alles moet via een app. Betwijfel dat ik de 18 - 20 jarigen van nu ooit nog ouderwets achter een desktop pc op een forum zie zitten, alleen een paar nerds die nog gamen. Maar de meesten hoeven niks van computers te hebben en gebruiken alleen een laptop of tablet voor 'schoolwerk'.


Wat maakt een desktop PC nou weer uit t.o.v. een laptop, het is exact het zelfde maar compacter.
Wat is er wezenlijk anders aan Hardtraxx kijken op een laptop tegenover een PC, wat een onzin zeg. :lol:
Een laptop trouwens, die jongeren MOETEN hebben als ze een opleiding oid willen volgen tegenwoordig.

Wat heeft een fucking forum uberhaupt te maken met wat voor apparaat je gebruikt, ik gebruik juist mn laptop voor dit omdat de mobiele variant van Hardtraxx niet bestaat, terwijl andere socials/fora dit wel hebben. Dit heeft niks met generaties te maken maar met de meest gebruiksvriendelijke optie kiezen.

En nee, niemand zit op een oud dood forum met zure mensen die janken over hoe alles niet als vroeger is met enorme drogredenen. Die mensen zitten op hun telefoon achter Reddit op r/hardstyle of r/classics of een facebook groep, wat beiden een vorm van een online forum is wat tig keer levendiger is dan dit hier.

PC of desktop is inderdaad niet heel verschillend, waar ik meer op doelde was dat mensen aan hun bureau zitten op forums etc zoals we dat 10 jaar geleden deden is vandaag de dag gewoon bijna niet meer zo bij jongeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
PC of desktop is inderdaad niet heel verschillend, waar ik meer op doelde was dat mensen aan hun bureau zitten op forums etc zoals we dat 10 jaar geleden deden is vandaag de dag gewoon bijna niet meer zo bij jongeren.


Omdat het outdated is en er veel betere opties zijn. Dat is niks ten afdoen aan jongeren maar meer het gebrek van jouw generatie die het huidige niet bij kan benen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:21 
 
Hardtraxxer

Waar dan precies gewoon uit interesse? En zouden mensen daar dan wel meer dan 5 berichten in een The Continent topic hebben?

Partyflock is het ook niet meer zo toch? Dus waar zitten ze dan facebook groepen of
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:
Ja ik lees op meer plekken dat de jongere generatie meer digibeet is dan millennials.


Een oud, onderhoudsarm, amper werkend forum niet kunnen gebruik is niet digibeet zijn. Jongeren weten prima hoe ze alles moeten gebruiken wat anno 2023 gebruikt wordt. Als iemand niet weet hoe een oude programmeertaal of een oud medium wordt gebruikt, is daar niks digibeets aan.

Dat naast het feit dat ICT opleidingen groter en voller dan ooit zijn op het moment, maakt het juist dat wij tig keer meer digibeet zijn omdat wij niet met de moderne mediums mee kunnen komen.


Op de plekken waar ik dat steeds meer heb gelezen gaat het natuurlijk niet over een dood forum xd maar over bijvoorbeeld dat smartphones geen file explorer hebben zoals een PC. Niet weten hoe zoiets in elkaar zit, en hulp nodig hebben wanneer er iets bijvoorbeeld wat lastiger te installeren is, ik noem maar iets.

Ook allemaal maar anekdotisch natuurlijk, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat dit het geval is.

Editje, ik heb het op Reddit gelezen, een korte search gaf me dit, dan kun je er uitgebreider over lezen:

https://www.reddit.com/r/TrueReddit/comments/lfetd4/todays_kids_might_be_digital_natives_but_a_new/
https://www.reddit.com/r/sysadmin/comments/11k0ed5/gen_z_also_doesnt_understand_desktops_after/
https://www.reddit.com/r/technology/comments/10o2vu7/gen_z_says_that_school_is_not_shipping_them_with/
https://www.reddit.com/r/GenZ/comments/155os6m/i_found_out_to_be_true_that_gen_z_are_less/?rdt=38186
https://www.reddit.com/r/unpopularopinion/comments/15575m6/most_zoomers_are_not_good_with_computers/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Waar dan precies gewoon uit interesse? En zouden mensen daar dan wel meer dan 5 berichten in een The Continent topic hebben?

Partyflock is het ook niet meer zo toch? Dus waar zitten ze dan facebook groepen of


Ja natuurlijk, waarom zou je ooit een dood forum als Partyflock of Hardtraxx als graadmeter gebruiken. Dat is echt het meest scheve beeld wat je maar kan creeeren.

Op de Facebook pagina van The Qontinent wellicht, de Insta?, TikTok?, r/Q-Dance oid. Ik volg alles ook niet omdat ik er geen behoefte aan heb, maar zo moeilijk is het niet om te vinden als je je een beetje instudeert en een beetje moeite doet.

Delt-A schreef:
Op de plekken waar ik dat steeds meer heb gelezen gaat het natuurlijk niet over een dood forum xd maar over bijvoorbeeld dat smartphones geen file explorer hebben zoals een PC. Niet weten hoe zoiets in elkaar zit, en hulp nodig hebben wanneer er iets bijvoorbeeld wat lastiger te installeren is, ik noem maar iets.

Ook allemaal maar anekdotisch natuurlijk, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat dit het geval is.


Ik heb een nieuwe iPhone en Samsung en die hebben beiden een file explorer..
Een reden waarom het kan missen is omdat alles via de cloud gaat tegenwoordig, en dat dus je file explorer is.

En daarnaast, ongeacht leeftijd is niet iedereen geinteresseerd in technologie. Dat is een reden waarom bijv de iPhone, of Apple producten, zo populair zijn geworden. Die geven je gewoon een smartphone die doet wat het moet doen, zonder dat je dingen kan aanpassen.

Veel mensen kunnen daar prima mee overweg, maar het zijn vooral de oudere generaties die dan niks begrijpen van alle functionaliteit er in. Dat begrijpen jongeren dan weer wel. Toen ik studeerde, aan een opleiding waar laptops, telefoons e.d. een must waren (media & communicatie) zag ik ook echt tig mensen die gewoon niet overweg konden met het apparatuur, omdat hun interesse of studierichting daar simpelweg niet lag (denk bijv video editing/webdesign vs marketing).

Dus als een jongere niet alle details van een telefoon oid snapt, maakt het die persoon dan een digibeet? Nee want dan zouden ze helemaal niet met die telefoon of laptop overweg kunnen, en dat kunnen ze prima, steeds jonger tegenwoordig.

Over je artikelen:

Dat kinderen niet computerslim zijn kan kloppen, maar dat slaat op wat ik al zei. Niet iedereen is een ICT'er en dat is ook in onze generatie altijd zo geweest. Dat is nu niet anders, het enigste andere is dat de jongere generatie door modernisering veel afhankelijker is van dit soort technologie. Ook oudere termen e.d. die vervallen gewoon voor nieuwere technologie.

En dat school niet up to date is, klopt op zich wel, net als alle grote (overheids)instanties op het gebied van ICT. De wereld beweegt sneller dan dat zij dat kunnen bijhouden omdat veel nog vast zitten in hun oude wegen. En dat heeft in die zin weer een effect op de lerende generatie. Dus dat is niet zozeer een jongeren ding, maar een gebrek van de oudere generatie die niet begrijpen wat de moderne generatie nodig heeft en gebruikt.

En bij veel van de artikelen zie je gewoon dat het, en de comments, door een ouder persoon is geschreven die neerbuigend probeert te doen naar de jongere generatie wegens gebrek aan begrip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:32 
 
Hardtraxxer

Ik heb geen reddit, facebook, instagram of tiktok :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Ik heb geen reddit, facebook, instagram of tiktok :(


Waarom zou je dan ook statements en claims maken over van alles en nog wat, als je niet eens alle achterliggende info hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:35 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
ijssie schreef:
Ik heb geen reddit, facebook, instagram of tiktok :(


Waarom zou je dan ook statements en claims maken over van alles en nog wat, als je niet eens alle achterliggende info hebt.

Mijn claims dat ze niet op de computer/forums zitten klopt dan toch gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Broken Balance schreef:
ijssie schreef:
Ik heb geen reddit, facebook, instagram of tiktok :(


Waarom zou je dan ook statements en claims maken over van alles en nog wat, als je niet eens alle achterliggende info hebt.

Mijn claims dat ze niet op de computer/forums zitten klopt dan toch gewoon.


Een laptop is een computer, een telefoon heeft tegenwoordig bijna alle functionaliteiten van een computer en er zijn tig soorten moderne fora zoals Reddit die gebruikt worden op computer en mobiel door jongeren.

Dus je claim klopt van geen kant omdat je het alleen ziet vanuit jouw beperkte informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 10:46 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dus je claim klopt van geen kant omdat je het alleen ziet vanuit jouw beperkte informatie.

Ok, zoals wij dat doen dan
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten