Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een praktijken, nog een reden om niet naar België te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Wat een praktijken, nog een reden om niet naar België te gaan.


Op Reverze 2015 en 2014 slecht gecontroleerd, kon zo doorlopen. Dus verschilt heel erg met welk evenement je bezoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Dour Festival is toen gewoon echt een enorme vangst gedaan, waardoor ze alleen maar extra reden hadden om de controles aan te scherpen. Tomorrowland was een vergelijkbaar verhaal daarna, dus ik verwacht dat het komende tijd alleen nog maar erger zal worden bij de festivals in België.

http://www.nu.nl/entertainment/4091635/ ... angst.html
http://www.festivalinfo.nl/news/35131/G ... morrowland
http://www.hln.be/hln/nl/16721/Tomorrow ... land.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze lopen in België wat dat betreft een paar jaartjes achter op Nederland (gemeente Arnhem bijv). Eigenlijk met wel meer zaken. Qontinent was trouwens de twee keren dat ik er was ook al raak hoor met honden langs tenten enzo, en dat was 2011/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
chas1n schreef:
Wat een praktijken, nog een reden om niet naar België te gaan.


Op Reverze 2015 en 2014 slecht gecontroleerd, kon zo doorlopen. Dus verschilt heel erg met welk evenement je bezoekt.


Ik ook zaterdag, stond geen rij en mocht gewoon door lopen. Kwamen we drie man tegen waarmee we het hadden over het niet fouilleren op festivals, even later kwam dat vrouwke voor ons staan. Waarschijnlijk liep die vanaf de ingang achter ons. Apart om een keer mee te maken, werden ook echt behandeld als dealers. Als persoon die nog nooit een pil of iets heeft aangeraakt vind ik het totaal niet kunnen dat je zo behandeld wordt, maar daar is waarschijnlijk niets aan te doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 13:47 
 

Hier ook, zie die sacherijnige kop nog van die teef, wat was ze aan t genieten... Me vervolgens helemaal mogen uitkleden en daarna 2 uur in een warm hok gezeten met koppijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe was de set van Mandy dan....las ergens anders dat tijdens haar hele set het mixwerk werd gedaan door Raiden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Hoe was de set van Mandy dan....las ergens anders dat tijdens haar hele set het mixwerk werd gedaan door Raiden :/


Kan me niet voorstellen :lol: Wat blijft er dan nog over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niks van al die controle etc. gemerkt het hele weekend.
Had ook nog wel een een halve kist bier mee gekund achteraf.

Misschien nog even een verslagje schrijven, belangrijkste +/- voor mij:

++ Radium
++ Sandy Warez vs Richie Gee
++ Sei2ure
+ Aankleding algemeen
+ Blikjes drinken
+ Camping ervaring was weer gaaf
+ Grotendeels erg vriendelijk personeel
- Waarom ffs 7 bonnetjes voor 10 euro en dan 2 bonnetjes betalen voor een biertje?
- N-Vitral en nog een aantal artiesten die op driekwart van hun set ineens het bpm met 30 oid verlagen.
-- Personeel van "Festicamp" dat de camping hoorde te bewaken? Geen idee hoe je dat doet als twee meisjes van begin twintig met een jurk aan en dan een geel hesje er overheen. Liepen overigens ook vrij veel met telefoon. Uiteraard niet allemaal zo, maar straalde alles behalve gezag uit.
-- Te weinig douches en overige voorzieningen op de camping naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

Repulze schreef:
-- Personeel van "Festicamp" dat de camping hoorde te bewaken? Geen idee hoe je dat doet als twee meisjes van begin twintig met een jurk aan en dan een geel hesje er overheen. Liepen overigens ook vrij veel met telefoon. Uiteraard niet allemaal zo, maar straalde alles behalve gezag uit.


Nu je het zegt. Bij de parkeerplaats stond een of andere gast met een 'Keep Calm Drink Beer' shirt aan met zon lichtding te zwaaien. Volgens mij had hij ook aardig wat bier op want hij stond er niet echt fris bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Xerenetox schreef:
Hoe was de set van Mandy dan....las ergens anders dat tijdens haar hele set het mixwerk werd gedaan door Raiden :/


Kan me niet voorstellen :lol: Wat blijft er dan nog over?

Een bezoeker postte dit op Harderstate:

Is there any reasonable explanation why raiden did all the mixing and she played the clown?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:12 
 

ze kan dus ook al niet draaien want een ander doet dat al voor haar leuk dwx waarom zit ze dan bij het label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit wordt ook wel een beetje running gag he zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 16:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Steffnov schreef:
Pommer schreef:
Denk dat de meeste feesten een stuk minder gezellig zijn als er geen drugs mee naar binnen wordt genomen.


Jij bent niet gezellig als je nuchter bent?

Dat staat er niet.

Dank je, man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 18:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Xerenetox schreef:
Rickzel schreef:
Xerenetox schreef:
Hoe was de set van Mandy dan....las ergens anders dat tijdens haar hele set het mixwerk werd gedaan door Raiden :/


Kan me niet voorstellen :lol: Wat blijft er dan nog over?

Een bezoeker postte dit op Harderstate:

Is there any reasonable explanation why raiden did all the mixing and she played the clown?

Nee haar set was echt gruwelijk. Beste set van de week. Begon super chill, met twintig tandjes lager dan de voorganger.. lekkere mellow. Daarna maakte ze een fout ging die baas van een MC als een baas het publiek laten zingen. Vervolgens was Raider het fixen terwijl zijn aan het kijken was of hij met hoge winskunde bezig was.

Toen twee nummers verder sprong ze voor op het podium deed twee sprongen en een rondje draaien en ging weer terug naar haar Dj booth. Daarna door naar hardcore gegaan. Ik hebt heel erg vermaakt en me lach spieren ook. Verder geen lelijke meid ofzo, en komt vast ooit goed, maar dan maar als ik niet in de zaal sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
SAIN7 schreef:
chas1n schreef:
Wat een praktijken, nog een reden om niet naar België te gaan.


Op Reverze 2015 en 2014 doorlopen. Dus verschilt heel erg met welk evenement je bezoekt.


Ik ook zaterdag, stond geen rij en mocht gewoon door lopen. Kwamen we drie man tegen waarmee we het hadden over het niet fouilleren op festivals, even later kwam dat vrouwke voor ons staan. Waarschijnlijk liep die vanaf de ingang achter ons. Apart om een keer mee te maken, werden ook echt behandeld als dealers. Als persoon die nog nooit een pil of iets heeft aangeraakt vind ik het totaal niet kunnen dat je zo behandeld wordt, maar daar is waarschijnlijk niets aan te doen...

Echt bizar meerdere verhalen over gehoord, terwijl je daarvoor gewoon langs die gasten naar binnen loopt. Welke je een beetje wazig aan kijken en zonder enige controlle naar binnen laten lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.hln.be/hln/nl/946/Muziek/article/detail/2417675/2015/08/10/200-bezoekers-The-Qontinent-met-drugs-betrapt-gerecht-int-38-570-euro-aan-minnelijke-schikkingen.dhtml

Kwam dit op facebook tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:15 
 
Hardtraxxer

Top weekend gehad :D
Footworxx stage was geweldig. Radium, A-Kriv, Spitnoise vs. Cryogenic echt gruwelijk!
Mainstage & Classics stage ook goed vermaakt.

Ben er ook tussenuit gepakt zondag met aardig wat bij me.
Maar die 'drugshond' liep gewoon voorbij, aardig geluk mee gehad.

Geluid was het grootste minpunt, op de main en classics stage na was alles echt slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg genoten ^^

Op zaterdag top setjes gehoord van Sound Rush en Neilio :)

Donkey Rollers, wat waren jullie geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4lifee schreef:
Erg genoten ^^

Op zaterdag top setjes gehoord van Sound Rush en Neilio :)

Donkey Rollers, wat waren jullie geweldig :loving:


Op zondag prima vermaakt met Noisecult en Atmozfears ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:


€ 38.570,- opgehaald na aanhouding van 202 man... ongeveer € 190,- p.p gemiddeld. Dan ben je toch beetje genaaid denk ik met die € 500,- voor drie pillekes :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:30 
 

Je moet toch sowieso nooit meteen betalen ivm strafblad las ik ergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Je moet toch sowieso nooit meteen betalen ivm strafblad las ik ergens


Ja dat is in nederland zo, in belgie zijn die wetten iets anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:59 
 

Anonymous schreef:
Je moet toch sowieso nooit meteen betalen ivm strafblad las ik ergens

Had weinig keus, moest anders gelijk de cel in waarna ik vervolgd zou worden met ergere gevolgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:40 
 

Dan hebje het er nog aardig vanaf gelegd :P in NL is dat wss verschillend inderdaad
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten