Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: The Qontinent
Datum: 7/8/9-08-2020
Tijd: 14:00 - 23:00
Locatie: Recreatiedomein Puyenbroeck, Wachtebeke BE
Leeftijd: 16+
Ticketsale: https://www.theqontinent.be/ticket-info
Prijs:Combi + Camping € 110.00
Saturday € 60.00
Sunday € 55.00

Line-up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje asociaal om net nu de volledige line-up online te juinen na de bekendmaking van de verlengde maatregelen. Trieste line-up met af een toe een leuk naampje verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Beetje asociaal om net nu de volledige line-up online te juinen na de bekendmaking van de verlengde maatregelen. Trieste line-up met af een toe een leuk naampje verder.

Vind ik totaal niet, de wereld moet gewoon door gaan en waarschijnlijk was dit promotie technisch gewoon gepland. Plus dat het gewoon buiten de scope valt van de maatregelen en dat Q zelf ook feesten moet annuleren. Moeten we vandaag maar helemaal niet over evenementen babbelen uit respect na het verlies van vele evenementen?

Al was het morgen geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch nog wat leuke namen voor de mainstage. Eerst niet echt de bedoeling om er heen te gaan maar nu wellicht wel aanwezig. Zou mijn 8 keer The Qontinent worden dan, toch ongewild een traditie gebleven. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize anthem. (berekende gok -.- )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals verwacht kan dit topic ook de vuilbak in.

Citaat:
De maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, worden verlengd tot en met drie mei. Dat heeft de Nationale Veiligheidsraad beslist. Het staat ook al vast dat massa-evenementen, zoals festivals, tot en met 31 augustus niet mogen georganiseerd worden.


Bron: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04/15 ... atregelen/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ja is nu wel mooi geweest met die corona gvd stop maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Het thema wordt net zoals bij Qapital opgeschoven naar volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 23:30 
 
Hardtraxxer

De gevolgen van dit virus hakken er bij Q-dance voor dit jaar ook behoorlijk in. Dediqated kon gelukkig nog net op tijd plaatsvinden, maar de schade daarna moet fors zijn. Qapital, X-qlusive, the Qontinent, Impaqt en Tomorrowland tot op heden en Defqon, Dominator en Mysteryland zullen gaan volgen. Ze zullen een gezond bedrijf zijn met voldoende reserves, maar dit is absoluut heftig. Kosten zijn voor een deel al gemaakt. Met name voor de evenementen die kort na het aankondigen van de maatregelen zouden plaatsvinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2020 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wens de overheden veel succes met handhaven tijdens de zomervakantie... Wordt vast heel gezellig nu alles is verboden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 02:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik wens de overheden veel succes met handhaven tijdens de zomervakantie... Wordt vast heel gezellig nu alles is verboden :thumbdown:


Wees blij dat de overheid verstandig is en begrijpt waar de prioriteiten op dit moment horen te liggen. Hoe erg de evenementenbranche ook getroffen is er is niemand die geen begrip heeft voor de beslissingen die worden gemaakt en die hier ook niet achter staat.

Ik neem aan dat jij ook je steentje bijdraagt en van de zomer je aan de regels houdt zodat de maatschappij zich zo goed mogelijk kan herstellen zodat er, los van alle zieken en doden, niet nog duizenden kleine en grotere ondernemingen om hoeven te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 05:38 
 
Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:
simon10pont schreef:
Ik wens de overheden veel succes met handhaven tijdens de zomervakantie... Wordt vast heel gezellig nu alles is verboden :thumbdown:


Wees blij dat de overheid verstandig is en begrijpt waar de prioriteiten op dit moment horen te liggen. Hoe erg de evenementenbranche ook getroffen is er is niemand die geen begrip heeft voor de beslissingen die worden gemaakt en die hier ook niet achter staat.

Ik neem aan dat jij ook je steentje bijdraagt en van de zomer je aan de regels houdt zodat de maatschappij zich zo goed mogelijk kan herstellen zodat er, los van alle zieken en doden, niet nog duizenden kleine en grotere ondernemingen om hoeven te vallen.

Ik denk om eerlijk te zijn dat het grootste deel van het volk het al zat begint te worden en zich minder tot niet aan de regels gaat houden als die verlengt gaan worden na 1 juni
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 07:47 
 
Hardtraxx Veteran

Gebeurt idd in mijn omgeving ook al (ondanks dat dat toch redelijk geschoolde mensen zijn).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Gebeurt idd in mijn omgeving ook al (ondanks dat dat toch redelijk geschoolde mensen zijn).


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Gebeurt idd in mijn omgeving ook al (ondanks dat dat toch redelijk geschoolde mensen zijn).


Maar is dat zo erg dan? Om eerlijk te zijn begin ik er zelf ook wat losser gedrag te vertonen nu ik zo veel mensen om me heen corona fluitend eventjes thuis uit zie zieken. Ik heb het vermoeden dat ik het zelf ook al wel heb gehad.

Ik weet dat het allerbelangrijkste argument niet jezelf, maar risico groepen zijn. Maar toch, het wringt en het begint steeds meer te wringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De prioriteiten zijn duidelijk. Maar niemand heeft er voor gekozen om voor onbepaalde tijd in de gouden kooi van de overheid te blijven. Het lijkt mij logisch dat organisatoren ruim van te voren duidelijkheid willen hebben. Mocht de situatie verwaarloosbaar worden in bv. juli, dan zullen mensen de noodzaak om al deze maatregelen te nemen niet voor lief nemen natuurlijk. Ook ik merk dat de regels steeds meer onder druk komen te staan.

Iedereen mag natuurlijk persoonlijke keuzes maken om zich (extra) te beschermen tegen dit virus of andere. Maar ooit hoop ik dat vrijheid en rationeel leven weer een ding mag worden.

Deze mening zal vast wel onpopulair zijn... :surrender:

OT: Natuurlijk is dit een groot evenement en zijn er risico's aan verbonden. Maar met een aantal voorzorgsmaatregelen had het mogelijk wel plaats kunnen vinden. Zoals; handen wassen bij binnenkomst, op het terrein, na afloop... Uitdelen van mondmaskers voor mensen die dit wensen (Mensen met een angst of mindere gezondheid zullen wellicht toch niet komen). Afstand bewaren zoveel als wenselijk.

Het zal hoe dan ook stil blijven in Wachtebeke. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is pas frustrerend als je zelf nog lekker fulltime mag gaan werken in een labo waar je onmogelijk 1,5m afstand kunt houden van elkaar. Dit terwijl een groot deel van het land lekker betaald in het zonnetje vakantie loopt te houden.

Iedereen van de bureau/IT/... afdelingen werkt van thuis uit, maar die duwen gewoon extra werk in onze nek de afgelopen periode. Er zijn bij ons al 3 mensen uitgevallen door wellicht de verhoogde werkdruk icm de Corona maatregelen. Dus ja, ik begrijp ook wel dat bijvoorbeeld die mensen even nood hebben aan wat meer ruimte. Met in het achterhoofd houdend dat je je wel verantwoord gedraagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jow
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm wat gek, ik merk juist dat mensen zich uitstekend aan de 1.5 regel houden in mijn buurt. Als ik buiten stukkie ga wandelen of fietsen zie ik mensen erg bewust om elkaar heen lopen. Zo lastig is het toch ook helemaal niet? Ben er al niet meer dan aan gewend om 1.5m afstand te houden. Ik snap dat het voor mensen wiens baan en dus financiën in gevaar komen, dat het spannende tijden zijn. Maar buiten dat om, er zijn toch veel ergere dingen in het leven dan even bewust afstand houden en elkaar minder vaak of niet zien? (ja, deze kaart gaat niet door iedereen gewaardeerd worden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hmm wat gek, ik merk juist dat mensen zich uitstekend aan de 1.5 regel houden in mijn buurt. Als ik buiten stukkie ga wandelen of fietsen zie ik mensen erg bewust om elkaar heen lopen. Zo lastig is het toch ook helemaal niet? Ben er al niet meer dan aan gewend om 1.5m afstand te houden. Ik snap dat het voor mensen wiens baan en dus financiën in gevaar komen, dat het spannende tijden zijn. Maar buiten dat om, er zijn toch veel ergere dingen in het leven dan even bewust afstand houden en elkaar minder vaak of niet zien? (ja, deze kaart gaat niet door iedereen gewaardeerd worden)

Zie dat hier inderdaad ook gebeuren, mensen zetten bij het passeren een extra pas opzij, en dat doe ik zelf ook, want wat is de moeite nou inderdaad.. in de supermarkt wordt het wat lastig natuurlijk als je elkaar moet passeren, maar blijf dan niet langer dan nodig te dicht bij iemand in de buurt staan, pak wat je moet pakken en loop door.
Waar ik me wel nog gruwelijk aan erger zijn zo'n tokkies die menen dat ze overal voorrang hebben en zonder mandje of kar de supermarkt in mogen, worden ze teruggefloten door een (meestal jong iemand) die gewoon zijn/haar werk doet, en dan daar boos op worden. Of als er buiten 2 of 3 mensen netjes staan te wachten tot ze naar binnen mogen omdat het bij de ingang wat druk is, dat zo iemand zich er dan gewoon doordrukt en naar binnen walst.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Laatst ook zo iemand meegemaakt ja. Heerlijk om die mensen op hun plek te zetten, gewoon doen

Supermarkt medewerkers moeten beleefd blijven, wij niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 13:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
OT: Natuurlijk is dit een groot evenement en zijn er risico's aan verbonden. Maar met een aantal voorzorgsmaatregelen had het mogelijk wel plaats kunnen vinden. Zoals; handen wassen bij binnenkomst, op het terrein, na afloop... Uitdelen van mondmaskers voor mensen die dit wensen (Mensen met een angst of mindere gezondheid zullen wellicht toch niet komen). Afstand bewaren zoveel als wenselijk.


Maar wil je als organisatie dan wel een mogelijke lokale epidemie op je geweten hebben? Kan je als organisatie daar dan niet juridische consequenties van ondervinden zoals nalatigheid of het in gevaar brengen van de volksgezondheid? Wil jij die organisatie zijn die zo in het nieuws komt zoals Ischgl nu ook zwaar de sjaak is? Willen mensen nog wel naar een evenement als ze een verhoogde kans hebben om bij thuiskomst risico groepen te besmetten?

makrooy schreef:
Hmm wat gek, ik merk juist dat mensen zich uitstekend aan de 1.5 regel houden in mijn buurt. Als ik buiten stukkie ga wandelen of fietsen zie ik mensen erg bewust om elkaar heen lopen. Zo lastig is het toch ook helemaal niet? Ben er al niet meer dan aan gewend om 1.5m afstand te houden. Ik snap dat het voor mensen wiens baan en dus financiën in gevaar komen, dat het spannende tijden zijn. Maar buiten dat om, er zijn toch veel ergere dingen in het leven dan even bewust afstand houden en elkaar minder vaak of niet zien? (ja, deze kaart gaat niet door iedereen gewaardeerd worden)


Als ik buiten ben en me midden in het publieke leven bevind dan houd ik me er ook best strikt aan, maar in persoonlijke sferen zwakt het toch echt heel snel en makkelijk af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In Wachtebeke zit het virus nu toch al in de WZC hoe veel erger kan het dan worden in augustus :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2020 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, want het gaat alleen om Wachtebeke en totaal niet om alle mensen die er dan van buitenaf naar die plaats komen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten