Topweekend gehad! jammer dat we meer als 2 uur moesten wachten om t terrein op te kunnen. Ik ben trouwens geen één keer gefouilleerd, en ze hebben niet in mn spullen gekeken bij t binnenkomen. Wij douchten toen we direct terugkwamen van t festival, toen kon ik zo doorlopen

. Preparty was chill, goeie sfeer bij requiem laatste uurtje

. Vond de main minder vet als afgelopen 2 jaar, maar 's avonds zag hij er prima uit.
Korte afterparty bij charge point kraampje voor je telefoons op te laden, was wel even grappig.
Sets waar ik het meest van heb genoten: Audiotricz, Josh & Wesz beide sets, Requiem, Ran-D, Angerfist, Jack of Sound, Endymion, Noisecult.
Stephanie heeft op de classics stage trouwens ook amper zelf gedraaid had ik het idee, was toen even aan het eten. Nog meer mensen dit opgevallen?