Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:56 
 
Hardtraxx Newbie

Controle op the qontinent is 0,0000. Je geraakt er echt met alles binnen, vorig jaar hebben we er zelfs een grote
waterpijp binnengekregen ook al zou je zogezegd geen glas mee binnenkrijgen. Vorig jaar heb ik wel gezien hoe
ze 2 keer met honden een tent binnengingen, die man is uiteindelijk gepakt met iets van 500 pillen dus ik zou
toch altijd wel een beetje op men hoede zijn. Voor de rest is dit, hopelijk met beter weer dan de laatste 2 jaar, echt
absolute topper van een feest. Het kost echt geen geld voor een heel weekend plezier.
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Controle is echt schandalig ja :P Je kan rustig met een kilo cocaine naar binnen lopen en zelfs je eigen meth lab brouwen in je tent als je zou willen... Maar heb tijdens het weekend inderdaad wel wat honden bij tenten gezien en een aantal die zijn opgepakt. Maar de controle bij de ingang is echt belabberd.
Bericht Geplaatst op 02 mei 2012 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

camping naast the qontinent :D 6 man 61 euro voor 3 nachten ^^
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF man, das niks :huh:
Bericht Geplaatst op 04 mei 2012 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dat vind ik dus ook :)
ik ga ze eens mailen of het echt zo is
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
camping naast the qontinent :D 6 man 61 euro voor 3 nachten ^^

Dat zou wel heel fijn zijn, maar zal vast wel P.P zijn dan ofzo.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

denk het niet want dan zou je beter alleen kunnen boeken en dat kost 41 ofzo
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 13:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Als ik nog geld heb na 2 weken Lloret


Me to. The qontinent lijkt me wel echt heel gaaf om naar toe te gaan. Ff kijken hoe ik het financieel red na me vakantie. Maar je kan dus een legertent daar huren ofzo?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 13:31 
 
Hardtraxxer

Rickie schreef:
D-Nemacyst schreef:
Als ik nog geld heb na 2 weken Lloret


Me to. The qontinent lijkt me wel echt heel gaaf om naar toe te gaan. Ff kijken hoe ik het financieel red na me vakantie. Maar je kan dus een legertent daar huren ofzo?


Oeps verkeerde aqount xd .
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
denk het niet want dan zou je beter alleen kunnen boeken en dat kost 41 ofzo

dat is wel raar lijkt me apart als je met 6 personen voor 10tje pp klaar bent en in je eentje 41.. Misschien foutje dan ofzo.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is meestal zo

ook als je lloret ofzo gaat ik zeg ma wat en je gaat alleen kost het je handen vol geld en met 6 man minder
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:37 
 

suikerklontje schreef:
Rickie schreef:
D-Nemacyst schreef:
Als ik nog geld heb na 2 weken Lloret


Me to. The qontinent lijkt me wel echt heel gaaf om naar toe te gaan. Ff kijken hoe ik het financieel red na me vakantie. Maar je kan dus een legertent daar huren ofzo?


Oeps verkeerde aqount xd .

stiekem op de account van je broer zitten he? (of wat et je neef?)
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:50 
 

mikeee schreef:
hdhessel schreef:
camping naast the qontinent :D 6 man 61 euro voor 3 nachten ^^

Dat zou wel heel fijn zijn, maar zal vast wel P.P zijn dan ofzo.

Bij een qontinent weekendticket zit gewoon camping bij?
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 18:56 
 
Hardtraxxer

Me kleine broertje :D
Bericht Geplaatst op 07 mei 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
mikeee schreef:
hdhessel schreef:
camping naast the qontinent :D 6 man 61 euro voor 3 nachten ^^

Dat zou wel heel fijn zijn, maar zal vast wel P.P zijn dan ofzo.

Bij een qontinent weekendticket zit gewoon camping bij?

heb het beetje gehad met die camping kut met tent op zetten etc etc
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 16:29 
 
Hardtraxxer

Ach dat valt wel mee toch, tent opzetten ben je misschien even mee bezig (hooguit 30 min,...). En afbreken kan je letterlijk opvatten, zodat het gelijk de container in kan -.- !!!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2012 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

achter dat lintje staan en iedereen die je duwt enzo kut werk
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 04:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
heb het beetje gehad met die camping kut met tent op zetten etc etc

Je kan ook zo'n tent kopen die zich automatisch neerzetz zo'n vouwtent, geen idee hoe die dingen heten. Is je tent binnen 5 sec opgezet :)


Ik twijfel nog steeds, krijg wel kriebels als ik de verhalen hoor, maar de maanden juni - augustus zijn al zo duur :cry: :cry:
Misschien dat ik wel alleen voor dag 1 ga, scheelt weer wat ;)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:26 
 

Black Sunrise schreef:
Je kan ook zo'n tent kopen die zich automatisch neerzetz zo'n vouwtent, geen idee hoe die dingen heten. Is je tent binnen 5 sec opgezet :)

quechua tent
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
quechua tent

Juist, die inderdaad. Makkelijk en geen gezeik met tent opbouwen :)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden mandy en ik ook maar zijn nou niet bepaald de meest waterdichte tenten xd
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 14:32 
 

En probeer ze maar weer eens in elkaar te krijgen xd Impossibru!
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
En probeer ze maar weer eens in elkaar te krijgen xd Impossibru!

Vuurtje er bij en je bent weer klaar ^^
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
En probeer ze maar weer eens in elkaar te krijgen xd Impossibru!

Ja haha. Wij kregen het ook maar niet voor elkaar xd.
Maar gelukkig hadden we de belgische scouting als buren :cool:
Bericht Geplaatst op 10 mei 2012 17:16 
 
Hardtraxx Addict

Wij hadden best een huge tent voor 3 personen :D 3 slaapcabines waar in elke cabine wel een 2 pers luchtbed kon liggen. Was een drama om op te zetten en die jongen die dat lint verzette snapte ook niet waarom wij meerdere malen vroegen of we even verder alvast onze tent mochten opzetten. Dit jaar lekker op de andere camping (als ik ga)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten