Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste Hardtraxxers, aangezien Intents bijna voor de deur staat, kunnen we natuurlijk wel al een gezellige meeting afspreken :D ! We hoeven alleen nog maar 2 dingen te beslissen :

Tijd: Nitrouz vs Toneshifterz
Plaats: Mainstage
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay:
Mij maakt het niet zoveel uit hoelaat eigenlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdens Frequencerz ofzo ^^ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het allemaal best, tijden proppy vind ik ook goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:37 
 
Hardtraxx Elite

Eerst even timetable afwachten? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekers :).
Zolang ze Deepack en Frequencerz tegelijk hebben staan vind ik het best :thumbsup: .

Wat zou een leuke plek zijn? Midvoor bij de camera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het VIP deck :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nog niet of ik zin heb om naar de meeting te gaan, maar tijdens Frequencerz ga ik in ieder geval geen handjes schudden en mezelf voorstellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA: AANWEZIG!

De rest, even kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Weet nog niet of ik zin heb om naar de meeting te gaan, maar tijdens Frequencerz ga ik in ieder geval geen handjes schudden en mezelf voorstellen :P

Dit dus.

Als het op een ander tijdstip is en ik eraan denk kom ik wel langs denk. Denk dat je beter tijdens de Psykozzzz of Wildstylerz kan doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig! Ook tijdends TOA!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij PP is idd wel een leuke om te meeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:05 
 

sowieso weer meeting linksvoor :D makkelijke plek vorig jaar iig :P
maar eerst maar es TT afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:10 
 
Hardtraxx Addict

TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, als ik dit jaar wel meer dan 1 persoon kan vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:58 
 
Hardtraxxer

Gewoon heel de dag linksvoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 09:43 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
sowieso weer meeting linksvoor :D makkelijke plek vorig jaar iig :P
maar eerst maar es TT afwachten


Ga je weer mooie foro's maken haha.
Ik hoop op een gunstige TT

Het podium is wel 2x zo groot he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, maar linksvoor blijftt linksvoor he :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Aanwezig, als ik dit jaar wel meer dan 1 persoon kan vinden. :P

Ik kom jou toch wel tegen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Mocht het een gunstige tijd zijn kom ik wel even langs huppeleng als ik in de buurt ben. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennis schreef:
marsiascout schreef:
Aanwezig, als ik dit jaar wel meer dan 1 persoon kan vinden. :P

Ik kom jou toch wel tegen xd


Zowiezo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, mits goeie tijd.

En inderdaad TOA ga ik niet missen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2012 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aannwezig samen met Rubsowolf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus we doen gewoon 2 meetings :D . Frequencerz live, en TOA :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg deal.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten