Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat hij er nog niet was: meetingtopic voor GZ! Wss bij de Raw stage een keertje, en misschien bij (industrial/early) hardcore eentje?

Iemand suggesties voor de tijden? Er staat me iets bij dat de TT vandaag online zou komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:06 
 

TOA MEETING
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik ook wel voor! Nog nooit live gezien, en ik wil t wel een keer meemaken voor ik naar Club r_AW ga ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA sowieso, denk dat de rest van de "meeting" full time bij de Raw stage plaats vind. Not for me though
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TOA MEETING
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23:00 - 00:00 Titan
03:30 - 04:30 The Outside Agency
05:00 - 06:00 Wavolizer

Tijdens Titan een soort openingsmeeting? Tijdens TOA een meeting omdat anders Hardcoresjors en Kaboem niet komen? Tijdens Wavolizer een nu-gaan-we-helemaal-kapot meeting?

Lijken me 3 goede ideeën :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:05 
 

The Skribbler schreef:
23:00 - 00:00 Titan
03:30 - 04:30 The Outside Agency
05:00 - 06:00 Wavolizer

Tijdens Titan een soort openingsmeeting? Tijdens TOA een meeting omdat anders Hardcoresjors en Kaboem niet komen? Tijdens Wavolizer een nu-gaan-we-helemaal-kapot meeting?

Lijken me 3 goede ideeën :thumbup:



sjors komt niet bij toa is niet hard en snel genoeg voor hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waar blijft de [H.T.W.] meeting dan? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
The Skribbler schreef:
23:00 - 00:00 Titan
03:30 - 04:30 The Outside Agency
05:00 - 06:00 Wavolizer

Tijdens Titan een soort openingsmeeting? Tijdens TOA een meeting omdat anders Hardcoresjors en Kaboem niet komen? Tijdens Wavolizer een nu-gaan-we-helemaal-kapot meeting?

Lijken me 3 goede ideeën :thumbup:



sjors komt niet bij toa is niet hard en snel genoeg voor hem

Niet snel genoeg, maar wel te hard voor sjors :$



Chukkels schreef:
En waar blijft de [H.T.W.] meeting dan? :cry:

Beter doen we die op Qbase, waar ik bij ben :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja jongens, ik wil sowieso naar TOA, dus die meeting is niet alleen vanwege sjors hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
kaboem schreef:
sjors komt niet bij toa is niet hard en snel genoeg voor hem

Niet snel genoeg, maar wel te hard voor sjors :$

TOA wil ik best doen hoor :P
Maar ik ga niet naar hardstyle :lol:


STAN- schreef:
Chukkels schreef:
En waar blijft de [H.T.W.] meeting dan? :cry:

Beter doen we die op Qbase, waar ik bij ben :cool:

Je bent niet eens wappie mang :P
Ground Zero [H.T.W.] meeting perfect idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een rare vraag, maar wat is [H.T.W.] ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Titan ben ik wel bij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Misschien een rare vraag, maar wat is [H.T.W.] ?


Hardtraxx Wappies :P
Wel zin in om daar weer aan mee te doen, op Dominator was ie zeer geslaagd :P
Oh eigenlijk gaat dit over Q-Baas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik hoef geen meeting, een hardtraxxer is snel te herkennen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt :cool:. al stilstaand hartjesmakenderwijs de show filmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Klopt :cool:. al stilstaand hartjesmakenderwijs de show filmen

vergeet de sitdown niet :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran

Perfecte aanvulling, bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En het raar aankijken door alle dagjesmensen die wél maximaal losgaan natuurlijk.

Misschien kom ik mezelf ook wel voorstellen, de genoemde artiesten staan iig allemaal ook in mijn planning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, mijn schermnaam staat op mijn rug, dus zo moeilijk zal ik niet te herkennen zijn ;) Tik maar aan als je me ziet, vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind toa goede meeting plek en rest idd raw stage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 08:56 
 
Hardtraxxer

TOA vind ik ook goed idee, anders sta ik waarschijnlijk alleen daar, denk niet dat iemand van mijn groep mee wil die kant op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

ik ga dit jaar weer met me 'Do The Happy Face' T-shirt aan :D
in het blauw natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox shirt :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten