Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beginpost pas ik bij deze even aan, omdat ik waarschijnlijk met een vriend ga, en er voorderest geen overweldigende reacties zijn gekomen. Dus kunnen we nu beter gaan discussiëren over wanneer en waar we gaan meeten, zowel de zaterdag als de zondag uiteraard! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik het financieel allemaal nog red na 2 weken Mallorca doe ik mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

99% aanwezig, wat een feest was dat afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Alles over de meeting/legertent kan hier

Overige dingen over The Qontinent kunnen gewoon hier: feesten/the-qontinent-10-08-2012-tot-12-08-2012-recreatie-park-puyenbroeck-wachtebeke-belgie-t22237.html

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Zal dit eens overwegen, ga toch niet meer op vakantie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk geen vakantie voor mij ook, dus dit word een hele mooie optie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:02 
 
Hardtraxxer

Ja toff plan! beter dan zo klein kut tentje! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm dat klinkt me als hardstyle in de oren, liever dit dan kleine tentjes, mocht dit plan werkelijkheid worden ben ik er zeker bij, als dit niks wordt, dan helaas niet.
Raakt dit feest uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier ben ik zeker weten bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil er zeer graag heen, maar moet ook weten of ik het financieel red. Even kijken tegen die tijd, word een grote optie dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het idee is dus eigenlijk heel simpel, het leukste zou zijn, als we met een mannetje of 20-30 gaan, en dan 1/2/3 legertenten kunnen huren, en het dan ook nog voor elkaar kunnen krijgen om zo dicht mogelijk bij elkaar in de buurt te liggen!

Dus tips, suggesties zijn altijd welkom, daar is dit topic ook voor bedoeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan gewoon met onze eigen tent maar voor leden met 3000+ posts vind ik dat die er ook gewoon in mogen komen. Nog iets meer dan 100 te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wij gaan gewoon met onze eigen tent maar voor leden met 3000+ posts vind ik dat die er ook gewoon in mogen komen. Nog iets meer dan 100 te gaan!

Gadver moet ik nog even spammen. Wij gaan ook wel met onze eigen groep. Maar indien mogelijk spring ik wel ff binne :$ Hang maar een grote hardtraxx vlag tegen de tent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:24 
 

Ruubiie schreef:
Het idee is dus eigenlijk heel simpel, we gaan met een mannetje of 20-30 , en dan 1/2/3 legertenten kunnen huren, en dan ook nogzo dicht mogelijk bij elkaar in de buurt te liggen!


een grote orgie dus? :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ruubiie schreef:
Het idee is dus eigenlijk heel simpel, we gaan met een mannetje of 20-30 , en dan 1/2/3 legertenten kunnen huren, en dan ook nogzo dicht mogelijk bij elkaar in de buurt te liggen!


een grote orgie dus? :love: :love:

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou hier graag ook heen willen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 21:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel een gruwelijk vet idee. Weet alleen nog niet of ik ga, anders horen jullie wellicht nog wel wat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 00:32 
 
Hardtraxx Addict

Mooi bedacht, maar aangezien ik er te dichtbij woon en de chaos van vorig jaar op de camping niet nog is wil meemaken de komende jaren, denk ik toch dat ik thuis in me bed slaap. Lekker fris de volgende dag er weer vol gas tegenaan :P

Maar ik kom wél naar de pre-party, als die er komt tenminste :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed idee wil ik wel aan meedoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:09 
 

Huur een Pink Colossos 2 palen tent? Plaats genoeg, zowel in oppervlakte als in hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 03:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik nog geld heb na 2 weken Lloret
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga met een eigen grote groep maar ik kom graag even langs, even wat nieuwe hardtraxxers ontmoeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gaan opper spammers Ksoosh en Almighty hier heen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 01:32 
 
Hardtraxxer

Weet iemand van jullie hoe oud je moet zijn voor zo'n campingplaats/tentje? Want voor bijvoorbeeld het Decibel weekend staat er dat je minimaal 1 volwassene (21+) nodig hebt om te reserveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 12:55 
 

MrBunni schreef:
Weet iemand van jullie hoe oud je moet zijn voor zo'n campingplaats/tentje? Want voor bijvoorbeeld het Decibel weekend staat er dat je minimaal 1 volwassene (21+) nodig hebt om te reserveren.

16
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten