Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja met een Theracords shirt zal je vast opvallen, vooral zondag :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ja met een Theracords shirt zal je vast opvallen, vooral zondag :x


Daarom vermelde ik de blauw/wit/zwarte airmax er ook bij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 10:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Vrijdag: 21:00 links vooraan bij In-Phase?


Goed plan :yay:

Ik blijf sowieso hele preparty & weekend daar dus ik kom vast wel wat van jullie tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
STAN- schreef:
Vrijdag: 21:00 links vooraan bij In-Phase?


Goed plan :yay:

I'll be there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:01 
 
Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
Denk dat zondag de hele dag door een meeting is op The Magic Show stage :P

Agreed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
STAN- schreef:
Vrijdag: 21:00 links vooraan bij In-Phase?


Goed plan :yay:

Ik blijf sowieso hele preparty & weekend daar dus ik kom vast wel wat van jullie tegen.


Dit vind ik een goed plan, mits we dan al binnen zijn :D !

Ennehhhhh wel Fight For Survival draaien eh! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ben met Stan en iemand die hier niet op het forum zit :)

Say wha? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stan schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ben met Stan en iemand die hier niet op het forum zit :)

Say wha? :(


Ja ik kwam er dus op de dag dat we gingen achter dat Paul hierzo Bosskabouter is :$
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten