Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet even kijken hoe het met de data's zit, maar mocht ik kunnen zal ik er denk ik wel bij zijn. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe zit het nou met die tent, is daar al meer over bekend? :P Ik heb dit al 3 keer gevraagd ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zodra er genoeg aanmeldingen zijn, dan wil ik opzich wel gaan proberen om wat te regelen! En niet die aanmeldingen van: ik denk wel dat ik kan, etc. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 12:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Nando schreef:
Ruubiie schreef:
Gewoon gaan Jorn, zo'n hardstyle line-up krijg je dit seizoen zeker niet meer! En voor dit geld! :drool:

Is de line-up al bekend? :P


Wist je dat niet dan? :huh: Die is afgelopen maandag al voor vrijdagavond en zaterdag bekend gemaakt! :thumbup:


???? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:37 
 

Ruubiie is een troll.

Er is nog geen line-up bekend gemaakt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:31 
 

Dysphoria schreef:
Ruubiie is een troll.

Er is nog geen line-up bekend gemaakt. xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:33 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:34 
 

Dysphoria schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:35 
 

KSwoosh schreef:
Dysphoria schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:49 
 

Dysphoria schreef:
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Is dit 16+ en kom je hier makkelijk binne (15)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!

Kansje voor mijn eerste feest ? Doen? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:19 
 

Begin gewoon op je 16e met naar feestjes te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic.. :thumbdown:

Zegt diegene die er hoofdzakelijk voor heeft gezorgd dat mijn lievelingstopic gesloten werd... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:49 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic.. :thumbdown:

Zegt diegene die er hoofdzakelijk voor heeft gezorgd dat mijn lievelingstopic gesloten werd... >.<

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 14:43 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:
Ruubiie schreef:
Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!

Kansje voor mijn eerste feest ? Doen? :drool:


Gewoon gaan man, hoe eerder je begint met feestjes hoe beter haha! En voor beveiliging hoef je niet bang te zijn. Heb verhalen gehoord van maten dat zij met alles wat verboden is binnen zijn gekomen, beveiliging stelt dus niets voor.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Je geraakt daar inderdaad makkelijk binnen, bij mijn zus hebben ze leeftijd gevraagd en zij was maar 15, toch hebben ze haar binnen gelaten, want ze waren toch met een groepje met wat oudere vrienden.

Maar denk nu maar niet dat ik hier mee instem, van mij zouden ze er 18+ van mogen maken, genoeg koters meegemaakt die het alleen maar naar de kl* helpen, excuses daarvoor... (zijn meestal buitenlanders, dus maak je geen zorgen) Jammer voor de mensen hier, maar ik vind het niet meer dan normaal, zoals in onze tijd het was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 21:55 
 
Hardtraxxer

Ach jah, je kan daar moeilijk over doen of je doet gewoon je eigen ding daar. Ik heb altijd mijn eigen maten daar kom daar genoeg relaxede lui tegen. Aan die koters (zoals jij ze noemt :lol: ) zal ik vast geen last hebben,.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 08:51 
 
Hardtraxx Addict

Kan ze moeilijk jochies noemen, dat klinkt alsof ze 10 zouden zijn xd

En OT: Ik ga zeker een campingticket kopen, maar kom toch enkel naar pre party, die wil ik niet missen :D
Btw, dan hebben jullie meer plek om je tent of wat dan ook op te zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wanneer begint kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 16:36 
 
Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Kan ze moeilijk jochies noemen, dat klinkt alsof ze 10 zouden zijn xd

En OT: Ik ga zeker een campingticket kopen, maar kom toch enkel naar pre party, die wil ik niet missen :D
Btw, dan hebben jullie meer plek om je tent of wat dan ook op te zetten ;)


Dat is dan ook weer zo haha. En op de camping is het ook feest toch, loopt genoeg gek volk om je te vermaken haha :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 18:48 
 

Nederlanders zijn op The Qontinent toch ook Buitenlanders? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Nederlanders zijn op The Qontinent toch ook Buitenlanders? xD


Niet als zo'n beetje 40-70% Nederlanders zijn die daar op de camping vertoeven :P .
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten