Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Moet even kijken hoe het met de data's zit, maar mocht ik kunnen zal ik er denk ik wel bij zijn. :$
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En hoe zit het nou met die tent, is daar al meer over bekend? :P Ik heb dit al 3 keer gevraagd ofzo :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Zodra er genoeg aanmeldingen zijn, dan wil ik opzich wel gaan proberen om wat te regelen! En niet die aanmeldingen van: ik denk wel dat ik kan, etc. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Ruubiie wrote:
Nando wrote:
Ruubiie wrote:Gewoon gaan Jorn, zo'n hardstyle line-up krijg je dit seizoen zeker niet meer! En voor dit geld! :drool:
Is de line-up al bekend? :P
Wist je dat niet dan? :huh: Die is afgelopen maandag al voor vrijdagavond en zaterdag bekend gemaakt! :thumbup:
???? >.<
D
Ruubiie is een troll.

Er is nog geen line-up bekend gemaakt. xd
G
Dysphoria wrote:Ruubiie is een troll.

Er is nog geen line-up bekend gemaakt. xd
The Qontinent 2012 (Meetingtopic!)
D
G
Dysphoria wrote:The Qontinent 2012 (Meetingtopic!)
D
KSwoosh wrote:
G
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic.. :thumbdown:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Is dit 16+ en kom je hier makkelijk binne (15)
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Ruubiie wrote:Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!
Kansje voor mijn eerste feest ? Doen? :drool:
A
Begin gewoon op je 16e met naar feestjes te gaan..
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ruubiie wrote:Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic.. :thumbdown:
Zegt diegene die er hoofdzakelijk voor heeft gezorgd dat mijn lievelingstopic gesloten werd... >.<
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Chukkels wrote:
Ruubiie wrote:Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic.. :thumbdown:
Zegt diegene die er hoofdzakelijk voor heeft gezorgd dat mijn lievelingstopic gesloten werd... >.<
:lol: :lol:
P
Hardtraxxer
195 posts member since 2012
last seen Aug 2014
Wout1997 wrote:
Ruubiie wrote:Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!
Kansje voor mijn eerste feest ? Doen? :drool:
Gewoon gaan man, hoe eerder je begint met feestjes hoe beter haha! En voor beveiliging hoef je niet bang te zijn. Heb verhalen gehoord van maten dat zij met alles wat verboden is binnen zijn gekomen, beveiliging stelt dus niets voor.....
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Je geraakt daar inderdaad makkelijk binnen, bij mijn zus hebben ze leeftijd gevraagd en zij was maar 15, toch hebben ze haar binnen gelaten, want ze waren toch met een groepje met wat oudere vrienden.

Maar denk nu maar niet dat ik hier mee instem, van mij zouden ze er 18+ van mogen maken, genoeg koters meegemaakt die het alleen maar naar de kl* helpen, excuses daarvoor... (zijn meestal buitenlanders, dus maak je geen zorgen) Jammer voor de mensen hier, maar ik vind het niet meer dan normaal, zoals in onze tijd het was xd
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Ach jah, je kan daar moeilijk over doen of je doet gewoon je eigen ding daar. Ik heb altijd mijn eigen maten daar kom daar genoeg relaxede lui tegen. Aan die koters (zoals jij ze noemt :lol: ) zal ik vast geen last hebben,.....
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Kan ze moeilijk jochies noemen, dat klinkt alsof ze 10 zouden zijn xd

En OT: Ik ga zeker een campingticket kopen, maar kom toch enkel naar pre party, die wil ik niet missen :D
Btw, dan hebben jullie meer plek om je tent of wat dan ook op te zetten ;)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
wanneer begint kaartverkoop?
P
Hardtraxxer
last seen Aug 2014
Ox_Ite wrote:Kan ze moeilijk jochies noemen, dat klinkt alsof ze 10 zouden zijn xd

En OT: Ik ga zeker een campingticket kopen, maar kom toch enkel naar pre party, die wil ik niet missen :D
Btw, dan hebben jullie meer plek om je tent of wat dan ook op te zetten ;)
Dat is dan ook weer zo haha. En op de camping is het ook feest toch, loopt genoeg gek volk om je te vermaken haha :thumbsup: !
S
Nederlanders zijn op The Qontinent toch ook Buitenlanders? xD
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Spablauw wrote:Nederlanders zijn op The Qontinent toch ook Buitenlanders? xD
Niet als zo'n beetje 40-70% Nederlanders zijn die daar op de camping vertoeven :P .