Moet even kijken hoe het met de data's zit, maar mocht ik kunnen zal ik er denk ik wel bij zijn. 
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
En hoe zit het nou met die tent, is daar al meer over bekend?
Ik heb dit al 3 keer gevraagd ofzo 
Zodra er genoeg aanmeldingen zijn, dan wil ik opzich wel gaan proberen om wat te regelen! En niet die aanmeldingen van: ik denk wel dat ik kan, etc. 
????wrote:Wist je dat niet dan?wrote:Is de line-up al bekend?wrote:Gewoon gaan Jorn, zo'n hardstyle line-up krijg je dit seizoen zeker niet meer! En voor dit geld!Die is afgelopen maandag al voor vrijdagavond en zaterdag bekend gemaakt!
-
D
Ruubiie is een troll.
Er is nog geen line-up bekend gemaakt.
-
G
wrote:Ruubiie is een troll.
-
D
-
G
wrote:
-
D
wrote:wrote:
-
G
wrote:

Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic.. 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Is dit 16+ en kom je hier makkelijk binne (15)
Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Kansje voor mijn eerste feest ? Doen?wrote:Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!
-
A
Begin gewoon op je 16e met naar feestjes te gaan..
Zegt diegene die er hoofdzakelijk voor heeft gezorgd dat mijn lievelingstopic gesloten werd...wrote:Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic..
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:Zegt diegene die er hoofdzakelijk voor heeft gezorgd dat mijn lievelingstopic gesloten werd...wrote:Hou nou op, met dat irritante niks-toevoegende-gespam, zodalijk word dit topic weer gesloten door een aantal klootviolen die zich blijkbaar niet nuttig kunnen maken in dit topic..
-
PHardtraxxer
- 195 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Gewoon gaan man, hoe eerder je begint met feestjes hoe beter haha! En voor beveiliging hoef je niet bang te zijn. Heb verhalen gehoord van maten dat zij met alles wat verboden is binnen zijn gekomen, beveiliging stelt dus niets voor.....wrote:Kansje voor mijn eerste feest ? Doen?wrote:Uhh ja! Heel simpel.. Als je wilt kun je zelfs meer dan 1000 pillen mee naar binnen nemen, het enige waar ze op controleren is op flessen drank, echt te slecht geregeld die beveiliging daar!
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Je geraakt daar inderdaad makkelijk binnen, bij mijn zus hebben ze leeftijd gevraagd en zij was maar 15, toch hebben ze haar binnen gelaten, want ze waren toch met een groepje met wat oudere vrienden.
Maar denk nu maar niet dat ik hier mee instem, van mij zouden ze er 18+ van mogen maken, genoeg koters meegemaakt die het alleen maar naar de kl* helpen, excuses daarvoor... (zijn meestal buitenlanders, dus maak je geen zorgen) Jammer voor de mensen hier, maar ik vind het niet meer dan normaal, zoals in onze tijd het was
Maar denk nu maar niet dat ik hier mee instem, van mij zouden ze er 18+ van mogen maken, genoeg koters meegemaakt die het alleen maar naar de kl* helpen, excuses daarvoor... (zijn meestal buitenlanders, dus maak je geen zorgen) Jammer voor de mensen hier, maar ik vind het niet meer dan normaal, zoals in onze tijd het was
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Ach jah, je kan daar moeilijk over doen of je doet gewoon je eigen ding daar. Ik heb altijd mijn eigen maten daar kom daar genoeg relaxede lui tegen. Aan die koters (zoals jij ze noemt
) zal ik vast geen last hebben,.....
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Kan ze moeilijk jochies noemen, dat klinkt alsof ze 10 zouden zijn
En OT: Ik ga zeker een campingticket kopen, maar kom toch enkel naar pre party, die wil ik niet missen
Btw, dan hebben jullie meer plek om je tent of wat dan ook op te zetten
En OT: Ik ga zeker een campingticket kopen, maar kom toch enkel naar pre party, die wil ik niet missen
-
PHardtraxxer
- last seen Aug 2014
Dat is dan ook weer zo haha. En op de camping is het ook feest toch, loopt genoeg gek volk om je te vermaken hahawrote:Kan ze moeilijk jochies noemen, dat klinkt alsof ze 10 zouden zijn![]()
En OT: Ik ga zeker een campingticket kopen, maar kom toch enkel naar pre party, die wil ik niet missen![]()
-
S
Nederlanders zijn op The Qontinent toch ook Buitenlanders? xD