Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 17:13 
 

Net als vorig jaar gaan er uiteraard veel HT'rs naar Wish Outdoor.. Mede voor de line-up maar zekers voor TMS area!
Vorig jaar een grootse meeting geweest met foto..

En ik denk dat er dit jaar wel een herhaling mag plaatsvinden.
20:00 TMS area tijdens ...

Aanwezig:
Chris Two
Woodside
HD Hessel
Biscuit
Ox_Ite
The Skribbler
wesskeej
Wootum
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 17:28 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Net als vorig jaar gaan er uiteraard veel HT'rs naar Wish Outdoor.. Mede voor de line-up maar zekers voor TMS area!
Vorig jaar een grootse meeting geweest met foto..

En ik denk dat er dit jaar wel een herhaling mag plaatsvinden.
Tijd wordt nader bekend gemaakt

Aanwezig:
Chris Two


Jooo ben erbij ook al kent geen mens me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:16 
 

ja ik en hessel zijn aanwezig. fysiek dan.

mentaal totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zonder ons geen drank :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is The Magic Show aera niet een grote meetingsplek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:14 
 

hdhessel schreef:
zonder ons geen drank :woot:

:yay: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwazig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:41 
 

Ik join ook! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zeg meeting om 20:00 op TMS Stage, zorg ik voor een fotograaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben ook wel weer bij de meeting ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 16:27 
 
Hardtraxxer

Hangt er vanaf wie er draait op dat moment, waar mijn vrienden rondhangen en in welke toestand ik me bevind. Ik wil ook wel een keer zo'n beruchte meeting meemaken ook al ken ik maar 2 mensen hier op HT persoonlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik zeg meeting om 20:00 op TMS Stage, zorg ik voor een fotograaf!

Goed punt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 18:29 
 
Hardtraxx Addict

Ik zal ook wel hier aanwezig zijn, aangezien ik voor het grootste deel bij TMS stage zal staan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Magic Show area was vorig jaar een grote meeting, zal dit jaar vast niet anders zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 23:24 
 
Hardtraxxer

Ben erbij, sta waarschijnlijk heel de tijd bij de Magic Stage, Ken alleen niet zo veel mensen van Hardtraxx op een paar na

Stinkjanus schreef:
Hangt er vanaf wie er draait op dat moment, waar mijn vrienden rondhangen en in welke toestand ik me bevind. Ik wil ook wel een keer zo'n beruchte meeting meemaken ook al ken ik maar 2 mensen hier op HT persoonlijk.


Ach Stinky, mij zul je daar wel tegenkomen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:36 
 
Hardtraxxer

Anco schreef:
Ben erbij, sta waarschijnlijk heel de tijd bij de Magic Stage, Ken alleen niet zo veel mensen van Hardtraxx op een paar na

Stinkjanus schreef:
Hangt er vanaf wie er draait op dat moment, waar mijn vrienden rondhangen en in welke toestand ik me bevind. Ik wil ook wel een keer zo'n beruchte meeting meemaken ook al ken ik maar 2 mensen hier op HT persoonlijk.


Ach Stinky, mij zul je daar wel tegenkomen denk ik :)

Jij bent 1/2 daarvan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
The Magic Show area was vorig jaar een grote meeting, zal dit jaar vast niet anders zijn. :P

Inderdaad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ben er ook bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 11:17 
 

wootum schreef:
Ik ben ook wel weer bij de meeting ^^


Dan geef jij maar is in een prive bericht je tel nummer voor whatsapp, is wel zo makkelijk. xd

Aanwezig, beetje een soort thuis dit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
93Wesley93 schreef:
The Magic Show area was vorig jaar een grote meeting, zal dit jaar vast niet anders zijn. :P

Inderdaad! :D

Dit. Meeting is eigenlijk bijna overbodig haha. Maarja ik ben er dus vast ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mind.Illusion schreef:
93Wesley93 schreef:
The Magic Show area was vorig jaar een grote meeting, zal dit jaar vast niet anders zijn. :P

Inderdaad! :D

Dit. Meeting is eigenlijk bijna overbodig haha. Maarja ik ben er dus vast ook wel.

kats vdk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Je spreekt voor jezelf denk ik? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 17:55 
 
Hardtraxxer

Wss ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict

als me beste maat niet gaat (en die kans is zoals altijd weer ontzettend groot -.- )
dan ben ik er ook zeker weten te vinden :thumbup:

Draag zoals gewoonlijk weer mn Frontliner shirt :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten