Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 04:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

First wave

Adaro // Arkaine // Bass D // Bass Modulators // B-Front // Bong Ra // Bountyhunter // C-Commander // Chain Reaction // Code Black // Coone // Crypsis // Davoodi // D-Block & S-te-Fan // Def Toys // Demoniak // Dr Rude // Frequencerz Live // Headhunterz // In-Phase // Ivee Live // Jack of Sound // Jones // Josh & Wesz // Kristof // Lethal MG // Limewax // Madhouse Brothers // Manu Kenton // Marco Remus // Mark with a K Live // Max Walder // Negative Audio Live // Nicolas Clays // Noisecontrollers // Noisekick Live // Nosferatu // Outlander // Partyraiser // Pet Duo // Psyko Punkz // Q-IC // Rob & MC Joe // Ronald V // Ruthless // Saltzer // Sandy Warez // Shadowlands Terrorists // Sinister Souls // Slim Shore // Solutio & The I's // Sound Freakerz // Stephanie // Teka B // The Anarchist // Thera Live // Tommyknocker // Transfarmers Live // Trasher // Zany

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat de grote legertent nog door? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:51 
 

patrickjeb schreef:
Gaat de grote legertent nog door? :P

Nee sorry gaat niet door, leger heeft ze nodig in Somalië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
patrickjeb schreef:
Gaat de grote legertent nog door? :P

Nee sorry gaat niet door, leger heeft ze nodig in Somalië.

Die halen de zomer toch niet kunnen wij ze net zo goed gebruiken, scheeld weer wat bloed plekken en schot gaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Wij hadden best een huge tent voor 3 personen :D 3 slaapcabines waar in elke cabine wel een 2 pers luchtbed kon liggen. Was een drama om op te zetten en die jongen die dat lint verzette snapte ook niet waarom wij meerdere malen vroegen of we even verder alvast onze tent mochten opzetten. Dit jaar lekker op de andere camping (als ik ga)

Heeuj. Volgens mij was ik daarbij.. :P Mijn tent is nooit opgezet vorig jaar. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het plan van de begin post gaan neem ik aan niet meer door?
Misschien idee om die gelijk te wijzigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2012 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt het dat je slechts 6 blikken bier zelf mee mag nemen? Hoorde het laatst op een feestje, zou wel lelijk zijn als het echt nog is ook. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2012 11:00 
 
Hardtraxx Newbie

Grendiner schreef:
Klopt het dat je slechts 6 blikken bier zelf mee mag nemen? Hoorde het laatst op een feestje, zou wel lelijk zijn als het echt nog is ook. >.<


Vorig jaar hebben wij gewoon een steekwagen met 6 trays bier mee kunnen nemen, onder het motto: ja die mensen achter ons horen ook nog bij ons, dus dat valt wel mee ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
Klopt het dat je slechts 6 blikken bier zelf mee mag nemen? Hoorde het laatst op een feestje, zou wel lelijk zijn als het echt nog is ook. >.<

Overige bier in de auto, Doek over je auto zo dat niet opvalt en klaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Controleren ze de tentdoos? Anders pleur ik daar even een shitload aan bier in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

FUZZYLOGiC schreef:
Controleren ze de tentdoos? Anders pleur ik daar even een shitload aan bier in :P


Ik ben op Defqon helemaal niet gecontroleerd, ze controleren alleen als je er uit springt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké mooi, dan pleur ik daar wel mooi wat bier bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had ik nu iemand horen zeggen dat je geen eten mee op de camping mocht nemen? :cry:

Edit: eten mag wel. 6 cans of beer? Yeah, right. :facepalm:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Had ik nu iemand horen zeggen dat je geen eten mee op de camping mocht nemen? :cry:

Onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2012 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

word toch bijna een zekerheid ^^
Net als afgelopen 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor degene die niet in desbetreffend topic kijken post ik m hier nog ff

Plek van vertrek: Omgeving haarlem, maar kunnen ook alvast met ov ergens anders heen komen
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: in overleg
Wijze van vervoer: zoekt BOB
Aantal personen: 2
Vergoeding: Geld in overleg!
Reden: Willen met zn 2e naar qontinent op zondag, maar geen vervoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

6 pilskes idd.. maar ik kan me niet voorstellen dat ze elke tas bij de security gaan doorzoeken naar verboden voorwerpen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OT: Who's in? Welke dag(en), waar, wanneer? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jongens als iemand nog een kaartje moet kopen voor het hele weekend stuur me maar een pm! Ik moet er een kwijt en die doe ik voor een lagere prijs dan als je een nieuwe koopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 03:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt geen drukke meeting :P

____

STAN- schreef:
OT: Who's in? Welke dag(en), waar, wanneer? ^^


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat zondag de hele dag door een meeting is op The Magic Show stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Denk dat zondag de hele dag door een meeting is op The Magic Show stage :P

Liberty White en Footworxx denk :love:

Zaterdag meeten bij Sinister Souls allemaal? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoelaat en waar meeten we dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag: 21:00 links vooraan bij In-Phase?
Zaterdag: 16:15 midden vooraan bij Sinister Souls?
Zondag: zeg 't maar :P Ben toch waarschijnlijk grootste deel bij de Liberty White of Footworxx, met uitstapje naar Demoniak en af en toe Magic Show :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag een beetje overal en nergens, zondag sowieso hele dag TMS. Ben met Stan en iemand die hier niet op het forum zit :) Ben te herkennen aan een Theracords AllStars shirtje en blauw/wit/zwarte airmax.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten