Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Juist, ook deze man dan maar ontmoeten ^^

Trouwens wat ik me even afvraag, aangezien je voor 11 uur gratis naar binnen mag, is er dan geen risico dat het te vol wordt?


Dat zou je wel verwachten, maar aangezien er op FB nog niet eens 200 man zijn aangemeld (passen er 2000 in las ik) en ze er nu nog niet op rekenen om de andere zaal open te gooien (reactie vorige pagina) denk ik dat het niet een klap uitverkocht zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Hier zaterdag ook maar een dansje doen denk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hier zaterdag ook maar een dansje doen denk ^^

Eindelijk meeten?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 07:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Juist, ook deze man dan maar ontmoeten ^^

Trouwens wat ik me even afvraag, aangezien je voor 11 uur gratis naar binnen mag, is er dan geen risico dat het te vol wordt?


Jaja, gaat het eindelijk gebeuren Sander :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik ben er ook bij. :yay: Is die Rodenburg een beetje een leuke tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:00 
 
Hardtraxx Elite

Qz. schreef:
Ja ik ben er ook bij. :yay: Is die Rodenburg een beetje een leuke tent?

Is me met Bass Protocol echt heel goed bevallen!
Heel fijn geluid en erg goede sfeer!
Geluid in zaal2 was echter niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 13:48 
 

cb92 schreef:
El Mare schreef:
Juist, ook deze man dan maar ontmoeten ^^

Trouwens wat ik me even afvraag, aangezien je voor 11 uur gratis naar binnen mag, is er dan geen risico dat het te vol wordt?


Jaja, gaat het eindelijk gebeuren Sander :D

De troll is te herkennen aan de vele theracords buttons.....


En sander aan zn brilleke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
cb92 schreef:
El Mare schreef:
Juist, ook deze man dan maar ontmoeten ^^

Trouwens wat ik me even afvraag, aangezien je voor 11 uur gratis naar binnen mag, is er dan geen risico dat het te vol wordt?


Jaja, gaat het eindelijk gebeuren Sander :D

De troll is te herkennen aan de vele theracords buttons.....


En sander aan zn brilleke.


Ik ben te herkennen aan een misvormd hoofd. Dat weet je toch wel Julian!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Qz. schreef:
Ja ik ben er ook bij. :yay: Is die Rodenburg een beetje een leuke tent?

Is me met Bass Protocol echt heel goed bevallen!
Heel fijn geluid en erg goede sfeer!
Geluid in zaal2 was echter niet echt geweldig.

Dat klinkt positief, zeker aangezien het deze keer allemaal in de main gebeurt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals elk feest te herkennen aan mijn Wafelijzer t-shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 23:51 
 
Hardtraxxer

Misschien ben ik ook weer erbij..
Extra uit duitsland :P bijna 200km..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duitse schreef:
Misschien ben ik ook weer erbij..
Extra uit duitsland :P bijna 200km..

Gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste feestje was het matige Loudness in november. Kijken of dit wat is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 12:53 
 
Hardtraxxer

Wordt weer 1 groot feest dus zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 13:20 
 
Hardtraxxer

Geen maximumraver :(?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Geen maximumraver :(?

Hij is er wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict

KWAAIE-MAX schreef:
Geen maximumraver :(?

Wat patrick zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden. :P


Dat heb ik ook inderdaad, wel chill de ruimte dan, maar té rustig is ook weer kut. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zou ik niet eens zo erg vinden. Wij zijn toch met een gezellige groep. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Zou ik niet eens zo erg vinden. Wij zijn toch met een gezellige groep. :P

Hoezo, met wie ga jij dan... Ik moet eerst nog met de voltallige jostiband naar de Efteling ofzo... :\
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:53 
 
Hardtraxx Elite

Guido schreef:
Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden. :P

Vind ik juist wel fijn haha :D
Lekker veel ruimte!

Erg veel zin :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik geen tentamens had gehad komende week dan was ik wel gegaan. Wat een line-up joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Guido schreef:
Ik heb zo het idee dat het echt superrustig gaat worden. :P


Dat heb ik ook inderdaad, wel chill de ruimte dan, maar té rustig is ook weer kut. :P


De vorige keer bij Bass Protocol was het op sommige plaatsen behoorlijk druk dus ik zal het niet erg vinden als het rustig zou zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! Tot morgen iedereen :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten