Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
chicken schreef:
Zou ik niet eens zo erg vinden. Wij zijn toch met een gezellige groep. :P

Hoezo, met wie ga jij dan... Ik moet eerst nog met de voltallige jostiband naar de Efteling ofzo... :\

Hey toevallig, ik ben morgen met een groep kansjongeren in de efteling. Je weet wel; zo'n groep waarvan je weet dat het toch niks meer gaat worden in het leven. Zullen we meeten en samen naar Beesd gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 00:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
The Skribbler schreef:
chicken schreef:
Zou ik niet eens zo erg vinden. Wij zijn toch met een gezellige groep. :P

Hoezo, met wie ga jij dan... Ik moet eerst nog met de voltallige jostiband naar de Efteling ofzo... :\

Hey toevallig, ik ben morgen met een groep kansjongeren in de efteling. Je weet wel; zo'n groep waarvan je weet dat het toch niks meer gaat worden in het leven. Zullen we meeten en samen naar Beesd gaan?

Hey leuk veel plezier enzo, ik kom die groep wel ophalen om ze vervolgens via een wokrestaurant naar club rodenburg te begeleiden.

Zin in, wordt 1 grote hardtraxx meeting gok ik zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot morgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik baal zoooo erg ervan dat ik er niet bij kan zijn :cry: :cry: En dat allemaal door een fucking optreden van 3 minuten de dag erna >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Zin in :)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin innn!
Hier nog een warm-upje voor in de auto, op je mp3-spelert of voor thuis. :D

hardstyle/guido-theracords-celebrates-warm-up-mix-t41411.html#p1311229
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb gewoon weer eens de kriebels sinds tijden! Tis dan ook alweer een tijdje geleden, m'n laatste feestje. Veeel zin an! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Heb gewoon weer eens de kriebels sinds tijden! Tis dan ook alweer een tijdje geleden, m'n laatste feestje. Veeel zin an! :yay:

Nou, ik dus ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fissa toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Jammer dat ik herkansingen heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Hierbij ook een warm-up mixje van mijn kant
hardstyle/convexa-theracords-celebrates-club-rodenburg-warm-up-mix-t41416.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 09:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo thuis van dagje Efteling en dit heerlijke feest :love: Het geluid, heerlijk gewoon! Alleen jammer genoeg begon om 1 uur mijn rug al parten te spelen dus niet echt heerlijk los kunnen gaan maar vanaf het bankje bij de bar achter. Heerlijk af en toe de bass door de leuningen heen.

En tsja Efteling. Dat was gewoon even het kind weer naar boven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was wel een leuke fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Was wel een leuke fissa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas was een maat van ons niet lekker dus tijdens Prefix & Density naar huis gegaan :( Deetox vs. High Voltage was wel erg tof, de sets ervoor gewoon prima. Helaas Wavolizer gemist dus, hopelijk draait hij weer op Loudness. Locatie ook dikke prima; niet te warm, geluid goed en prima loungeruimtes
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 15:44 
 
Hardtraxx Elite

Erg naar m'n zin gehad!
Goede sfeer, lekker veel ruimte en heerlijk geluid.
Deetox vs. High Voltage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 15:50 
 
Hardtraxx Elite

Echt heel vet feestje gehad echt naar me zin gehad daar. Top geluid, lekker de ruimte, goede sfeer en natuurlijk heerlijke setjes + dat Thera zijn set begon met Parallel Worlds :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 18:00 
 

Heerlijke nacht gehad! Het meest genoten van de setjes van prefix & density, de showcase en wavolizer ^^

En als laatste respect voor die gast die ieder element uit Done perfect mee kan drummen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heerlijke setjes gehoord, Deetox vs High Voltage & TC Showcase hoogtepuntjes. :worship: Geluid ook dikke prima trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel oké. Phrantic en eerste half uur Phuture Noize vond ik persoonlijk niet zoveel aan. Geluid was zuiver maar kon wel wat harder. Fucking veel bekenden wat uiteraard gezellig was, rest v/h volk een beetje raar.

Jammer dat ik zo'n vette drinkpens kreeg en misselijk werd, 4:30 naar huis gegaan, was kapot.

++ Deetox & Voltage (Nieuwe High Voltage + die Deetox & Warface collab :worship: )
++ Gezelligheid
+ Tosti's
+ Mixwerk van Ruff J of Charon
+ VDK gehalte lager dan normaal

-- "Wil je ff een stempel halen dat je 18 bent?" Ik werd gewoon uitgelachen door die man die die stempel moest zetten, belachelijke nieuwe wet.
- Apart volk

7/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 18:39 
 
Hardtraxx Elite

+1 ook voor de polonaise trein bij destination nowhere hahahaha was geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 18:52 
 
Hardtraxxer

Heerlijke feestje! Phuture Noize vond ik niet zo veel aan, voor de rest allemaal leuke setjes.
Set van de avond was High Voltage vs Deetox :worship:
Sfeer was goed en leuk om wat meer mensen te hebben ontmoet van hier. :)
Enige min punt was de NS op de terug weg. Eerst defecten trein die op de baan stond. Daarna moeten wachten omdat er nog een trein voorbij moest. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feestje was dit! heerlijke setjes gehoord. Beste set was toch die van High Voltage & Deetox, ookal vond ik die van Thera ook erg sterk :D
Ik heb me in ieder geval goed vermaakt!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten