Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Dit was het beste feest van 2014 :D

Hee, niet mijn uitspraken schaamteloos kopiƫren! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
openen met Parallel Worlds, Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix), en nog veel meer :loving:

Foooooooookkkkkk, wat nice dat ie Time Remix weer eens draait. Hopelijk doet Thera dit ook bij XXLerator weer. Paar oudere klappers zoals Doggystyle/Time Remix/Evil Intent Remix word ik erg blij van op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 00:46 
 
Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Wat vond ik het trouwens ook zeer aangenaam dat de beveiliging nauwelijks te zien was in de zaal, die mensen lopen soms zo enorm in de weg he, terwijl ik bij dit feest dus geen enkele beveiliger door de zaal heb zien lopen.
Is dat vaker in Rodenburg?

Was me vorig jaar op Bass Protocol ook al opgevallen.
Ideaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 01:48 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:


Die ging heerlijk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik trouwens wel slecht vond is dat er een rokersruimte was, dus binnen mag dan eigenlijk niet gerookt worden (al wordt dan natuurlijk wel gedaan), maar het barpersoneel staat gewoon met een sigaret in de hand bier te tappen. Dat komt wel heel onprofessioneel over
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt hier eigenlijk nog een aftermovie van? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
Komt hier eigenlijk nog een aftermovie van? :)

Volgens mij wel, ik meende dat Jasper beelden heeft geschoten deze nacht.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten