Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk aan het nagenieten, muzikaal was het heerlijk hoogstaand :D
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Mijn verslag van een epische avond bij staat online!
Check 'm hier : https://partyflock.nl/report/12972:Rode ... bel-Nights


Leuk verslag man, las lekker weg!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
flevoboys schreef:
Mijn verslag van een epische avond bij staat online!
Check 'm hier : https://partyflock.nl/report/12972:Rode ... bel-Nights


Leuk verslag man, las lekker weg!


Thnx, tof om te horen ^^
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou goed kunnen dat ik die mysterieuze drummer was ja... heb er verdomme spierpijn aan over gehouden xD

Hoogtepuntjes:
-leuke groep mensen
-fijne airco, is het tenminste niet zo tyfusheet
-goed geluidssysteem
-Tekno
-Shizzle the rmx
-Set van Thera. Met als uitschieters dus Parallel Worlds en The Gate. Ik heb alleen echt niks met The Coast, vind er echt 0 sfeer in zitten.
-Set van Deetox & High Voltage (Bombs Away :loving: )
-Who Wants This aanvragen bij P&D en dat Bas hem dan ook draait :$
-Set van Wavolizer. Ik ben zelden zo blij geweest met Pattern 2: had ik even een momentje om tot rust te komen na de eerste paar platen xd
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 10:25 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Mijn verslag van een epische avond bij staat online!
Check 'm hier : https://partyflock.nl/report/12972:Rode ... bel-Nights


Altijd leuk om je verslagen te lezen, thanks :)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Heerlijke nacht gehad! Het meest genoten van de setjes van prefix & density, de showcase en wavolizer ^^

En als laatste respect voor die gast die ieder element uit Done perfect mee kan drummen :worship:


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 10:36 
 
Organisator

Raven schreef:

-- "Wil je ff een stempel halen dat je 18 bent?" Ik werd gewoon uitgelachen door die man die die stempel moest zetten, belachelijke nieuwe wet.


Het lijkt mij niet dat de persoon je uitlachte, eerder dat het een gevalletje "ongemakkelijkheid" was omdat de persoon waarschijnlijk wel wist dat je 18+ was maar het toch moest vragen. Dit systeem hanteren wij omdat zo toch op een relatief gemakkelijke wijze bij de bar drank gehaald kan worden, in plaats van dat daar iedereen met zijn ID moet gaan lopen wapperen.

De wet schrijft het voor en wij hebben hem maar na te leven..
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
(ga geen namen neerzetten ben ik morgen nog bezig :P )

Ook geen speciale vermeldingen? :(
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:10 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest was dit zeg :woot:

Enige nadeel is dat die muziek daar zo hard stond ( was wel heerlijk om in staan) en dat nu men oren er nog last van hebben.. Ik had al een tijdje geleden besloten om gehoorbescherming aan te schaffen maar dat ga ik nu zeker en vast doen, hopelijk nog niet te laat :s

Charon was echt een perfecte opener :)
Beste set was Deetox vs high voltage :love: na deze set even een half uurtje moeten gaan zitten om even te bekomen man wat was dat! The showcase was ook wel vet! en Wavolizer heel leuk om te horen al was ik dan echt wel door men beste krachten heen :P

++ club rodenburg, genoeg ruimte om even te tchillen en lekker gezellig! Alleen jammer dat in die ruimte ernaast niet dezelfde muziek afspeelt als in de grootte zaal, waardoor ik bijna Thera zijn begin gemist had :P
++ heeeerlijk geluid maar de volgende keer toch maar men gehoorbescherming in
++ sfeer, hele nacht door heerlijke muziek
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TBA schreef:
flevoboys schreef:
Mijn verslag van een epische avond bij staat online!
Check 'm hier : https://partyflock.nl/report/12972:Rode ... bel-Nights


Altijd leuk om je verslagen te lezen, thanks :)


Thnx :) !
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 15:53 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Maximumraver schreef:
(ga geen namen neerzetten ben ik morgen nog bezig :P )

Ook geen speciale vermeldingen? :(


Komt op hetzelfde neer :P maar oke, een speciale vermelding voor Patrickjeb :loving:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
patrickjeb schreef:
Maximumraver schreef:
(ga geen namen neerzetten ben ik morgen nog bezig :P )

Ook geen speciale vermeldingen? :(


Komt op hetzelfde neer :P maar oke, een speciale vermelding voor Patrickjeb :loving:

Lekker spontaan. :lol:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Nog een plus puntje voor Wavolizer dat die Alpha Twins - Nowhere To Hide draaide :loving:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Komt op hetzelfde neer :P maar oke, een speciale vermelding voor Patrickjeb :loving:

Ik doe het ervoor :loving:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Raven schreef:

-- "Wil je ff een stempel halen dat je 18 bent?" Ik werd gewoon uitgelachen door die man die die stempel moest zetten, belachelijke nieuwe wet.


Het lijkt mij niet dat de persoon je uitlachte, eerder dat het een gevalletje "ongemakkelijkheid" was omdat de persoon waarschijnlijk wel wist dat je 18+ was maar het toch moest vragen. Dit systeem hanteren wij omdat zo toch op een relatief gemakkelijke wijze bij de bar drank gehaald kan worden, in plaats van dat daar iedereen met zijn ID moet gaan lopen wapperen.

De wet schrijft het voor en wij hebben hem maar na te leven..

Dat bedoelde ik ook, hij moest lachen dat ik er überhaupt een moest zetten. Het is de nieuwe wet die ik kwalijk neem, niet jullie. ;)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:24 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Ik doe het ervoor :loving:

:loving:

Qz. schreef:
Lekker spontaan. :lol:


Ja doe het normaal nooit :P Ben altijd bang mensen vergeten erbij te zetten, ofja vooral namen eigenlijk, want daar ben ik nogal goed in :P
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waren er nog een beetje mensen? Ben ook benieuwd of NORAD een beetje loopt qua kaarten, ook al is het nog ver weg.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zeg, dit was me een heerlijk feestje zeg :D Ik vond het vanaf Thera pas echt gaaf worden.
Ook de hele groep mensen die er waren was erg gezellig, ook vond ik het geluid echt heerlijk en de drukte viel me ook echt enorm mee, lekker veel ruimte en niemand die je zeg maar in de weg liep.
Dit was het beste feest van 2014 :D
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Waren er nog een beetje mensen? Ben ook benieuwd of NORAD een beetje loopt qua kaarten, ook al is het nog ver weg.


Zeker niet druk, gewoon gezellig druk. Heerlijk de ruimte om los te kunnen gaan
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 19:35 
 

chas1n schreef:
Ordinary Joe schreef:
Waren er nog een beetje mensen? Ben ook benieuwd of NORAD een beetje loopt qua kaarten, ook al is het nog ver weg.


Zeker niet druk, gewoon gezellig druk. Heerlijk de ruimte om los te kunnen gaan


Ik vond het perfect :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker weer een hele geweldige avond gehad in de Rodenburg. Sets waren stuk voor stuk een genot voor het oor, mede dankzij het goeie geluid wat met elke keer beter lijkt te worden! Jammer dat de muntprijs wel weer omhoog is gegaan, maar dat zal wel met de accijnzen te maken hebben, 2.50 is alsnog schappelijk als je het vergelijkt met sommige locaties. Geen speciale vermeldingen van sets want heb van allemaal genoten. Werd goed opgebouwd en is ook altijd fijn om geen dubbele tracks te horen bij zulke avonden. Liep wel al aardig vroeg leeg vond ik, maargoed in ieder geval nog wat extra ruimte. Over een maandje zeker weer aanwezig bij BassProtocol :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn muntjes waren 2,25 hoor...
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vond ik het trouwens ook zeer aangenaam dat de beveiliging nauwelijks te zien was in de zaal, die mensen lopen soms zo enorm in de weg he, terwijl ik bij dit feest dus geen enkele beveiliger door de zaal heb zien lopen.
Is dat vaker in Rodenburg?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wat vond ik het trouwens ook zeer aangenaam dat de beveiliging nauwelijks te zien was in de zaal, die mensen lopen soms zo enorm in de weg he, terwijl ik bij dit feest dus geen enkele beveiliger door de zaal heb zien lopen.
Is dat vaker in Rodenburg?

Ik was er vorig jaar bij Enzyme Label Nights en toen ook geen security in de zaal gezien.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mijn muntjes waren 2,25 hoor...

Oowh echt.. had voor 50,- muntjes gehaald ofzo en verkeerd geteld dan, dan heb ik niks gezegt.. :$ :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten