Wat een heerlijk feest was dit zeg
Enige nadeel is dat die muziek daar zo hard stond ( was wel heerlijk om in staan) en dat nu men oren er nog last van hebben.. Ik had al een tijdje geleden besloten om gehoorbescherming aan te schaffen maar dat ga ik nu zeker en vast doen, hopelijk nog niet te laat :s
Charon was echt een perfecte opener
Beste set was Deetox vs high voltage

na deze set even een half uurtje moeten gaan zitten om even te bekomen man wat was dat! The showcase was ook wel vet! en Wavolizer heel leuk om te horen al was ik dan echt wel door men beste krachten heen
++ club rodenburg, genoeg ruimte om even te tchillen en lekker gezellig! Alleen jammer dat in die ruimte ernaast niet dezelfde muziek afspeelt als in de grootte zaal, waardoor ik bijna Thera zijn begin gemist had
++ heeeerlijk geluid maar de volgende keer toch maar men gehoorbescherming in
++ sfeer, hele nacht door heerlijke muziek