Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 12:07 
 
Organisator

opaa schreef:
Waar: Club Rodenburg
Wanneer: 11-01-2014
Tijden: 22.00 - 07.00
Voor meer informatie: Zie hier onder


Rodenburg Label Nights – Theracords Celebrates

Je wordt 5 jaar oud, hoe ga je dit vieren? Met heel Nederland natuurlijk! Het label Theracords wordt 5 jaar oud en heeft beloofd dat alle delen van Nederland de mogelijkheid krijgen om dit heuglijke feit mee te vieren. Club Rodenburg is verkozen om de verjaardag van Theracords te vertegenwoordigen in het midden van ’t land en zal daarmee het ‘Heart’ zijn van de ‘Theracords Celebrates’ clubtour.

Op 11 januari 2014 zullen Club Rodenburg en Theracords je de dikste ‘Theracords Celebrates’ line-up tot nu toe te brengen. Deetox, Blackburn en Thera zullen samenspannen om een eenmalige ‘5 jaar Theracords’ showcase te geven op deze avond. Daarnaast is het gelukt om zowel Phrantic (SWI) als Wavolizer (DEN) over te vliegen, zodat zelfs zij zullen mee feesten op de 5e verjaardag van Theracords. We zijn er nog niet…..bij een verjaardag horen natuurlijk ook gasten! High Voltage en Phuture Noize leken ons geschikte kandidaten voor een mix tussen feest en stevige hardstyle, dus we hebben besloten om deze jongens ook uit te nodigen. Zijn we er al? Nee hoor! Omdat het allemaal niet gek genoeg kan zullen Prefix & Density, MC Livid en Charon ook aansluiten als artiesten op dit verjaardagsfeestje. Tot slot zal Mr. Thera himself solo ook nog een ‘verjaardags-setje’ neerzetten.

De volledige lijst van feestbeesten:
‘Theracords Celebrates’ Showcase: Thera, Blackburn & Deetox
Deetox vs. High Voltage
Wavolizer (DEN)
Phrantic (SWI)
Phuture Noize
Prefix & Density
Thera
Charon
MC Livid

Area 2:
Deze area zal gehost worden door SmashBookings & Pitchblackbookings. De exacte line-up volgt later. (Mits druk genoeg)

Tickets voor dit verjaardagsfeestje zijn beschikbaar vanaf 22 september 2013 op http://www.clubrodenburg.nl en kosten €7. Het is ook mogelijk om een ticket aan de deur te kopen, in dit geval is de entreeprijs €12.

Vergeet je feestuitrusting niet!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe zit het eigenlijk met die gratis entree. Is het echt stipt vanaf 11 uur betalen of mogen de mensen die vanaf een bepaalde tijd in de rij staan maar pas na 11 uur binnen zijn ook gratis naar binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht aanwezig lekker skeer voor 11 uur binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Wellicht aanwezig lekker skeer voor 11 uur binnen

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

skere tijden toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

22:00 - 23:30: Charon
23:30 - 01:00: Phrantic
01:00 - 02:00: Phuture Noize
02:00 - 03:00: Thera
03:00 - 04:00: Deetox vs. High Voltage
04:00 - 05:00: Prefix & Density
05:00 - 06:00: Theracords (LIVE)
06:00 - 07:00: Wavolizer
MC: Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooie timetable als je het mij vraagt, verwacht een half setje van Phrantic mee te kunnen pakken als opwarming en dan echt knalle vanaf Phuture Noize :thumbsup: Ben ook blij dat Blackburn bij de Live Showcase zit, kan ik die eindelijk weer eens meemaken want vind het erg vervelend dat die 9 vd 10x zo vroeg staat overal. Vorig jaar maar 1x mee gekregen volgens mij, terwijl ik wel op 5 a 6 feesten was waar die draaide..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat Charon gaat draaien. Hopelijk niet zoals Diabolic in Fryslan, want die had volgens mij geen idee wat er na hem stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:06 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig voor 23.00 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:25 
 
Hardtraxx Elite

leeftijdgrens 16+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:41 
 

Fotografieren und so.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
leeftijdgrens 16+?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:47 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes hier zijn we bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet meer aanwezig. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 00:00 
 
Hardtraxx Newbie

I.v.m. gekregen verjaardagskaarten wil ik mijn reguliere kaartjes verkopen.
Ik verkoop ze via ticketswap: https://www.ticketswap.nl/tickets/28476/adf6612ee1/rodenburg-label-nights

Het is maar een klein prijsje, maar voor ons toch een paar drankjes hè :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 08:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke afwisseling, tussen het leren van mijn tentamens door. Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Benieuwd wat Charon gaat draaien. Hopelijk niet zoals Diabolic in Fryslan, want die had volgens mij geen idee wat er na hem stond.


Als ie opent draait ie meestal wat oudere hardstyle volgens mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:23 
 
Hardtraxx Elite

Paling schreef:
patrickjeb schreef:
Benieuwd wat Charon gaat draaien. Hopelijk niet zoals Diabolic in Fryslan, want die had volgens mij geen idee wat er na hem stond.


Als ie opent draait ie meestal wat oudere hardstyle volgens mij. :)

Zo heb ik dat op Bass Protocol wel ervaren inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:57 
 
Hardtraxxer

Twitter: @Charon_Kratos
Thinking about doing an 'Heart' (@Theracords/@Dj_Thera) tribute the 11th of january at #theracords #celebrate @clubrodenburg. Hot Or Not??
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwazig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist, ook deze man dan maar ontmoeten ^^

Trouwens wat ik me even afvraag, aangezien je voor 11 uur gratis naar binnen mag, is er dan geen risico dat het te vol wordt?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten