Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 14:38 
 

Citaat:
Gratis entree tot 23:00


Serieus? Want in dat geval ga ik hier met veel plezier heen :woot:
Ook voor 7 euro trouwens wat doe ik moeilijk, alleen maar eindbazen in de line-up :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 00:36 
 
Hardtraxx Elite

AndyAsteroids schreef:
Citaat:
Gratis entree tot 23:00


Serieus? Want in dat geval ga ik hier met veel plezier heen :woot:
Ook voor 7 euro trouwens wat doe ik moeilijk, alleen maar eindbazen in de line-up :loving:

Jes, dat hadden ze zelf gepost op facebook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Zat net is naar die poster te kijken, waarom staat er many more als alle namen er gewoon op staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:04 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Zat net is naar die poster te kijken, waarom staat er many more als alle namen er gewoon op staan?

Hierdoor denk ik dan:

Area 2:
Deze area zal gehost worden door SmashBookings & Pitchblackbookings. De exacte line-up volgt later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:21 
 
Hardtraxx Elite

16+ dus zeker weten aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Dylan-E schreef:
16+ dus zeker weten aanwezig! :thumbsup:


Dat word dus met bandjes werken neem ik aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 20:33 
 
Hardtraxx Elite

Cruelty schreef:
Als ik kan en mag 100% zeker aanwezig


Gaan we regelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie net dat dit veel beter met het OV bereikbaar is dan ik had verwacht! Grote optie dus. :yay:


ramon038 schreef:
Toevoeging aan het bericht van opaa:

Gratis entree tot 23:00

Wel gevaarlijk dit. Dan koop je geen kaartje, maar dan heb je vertraging of wat dan ook, en dan moet je in een keer de volle 12 euro betalen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 euro lig ik ook niet wakker om met deze line-up :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het maar niet uitverkocht raakt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als het maar niet uitverkocht raakt :lol:

Inderdaad, dat is nog gevaarlijker met dit concept! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nu een bericht plaatsen met 'Het is bijna uitverkocht', breekt de hel los :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk dat ik gewoon een kaartje voor 7 euro koop als ik ga. Of ik er nou wel of niet voor 11 uur ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Denk dat ik gewoon een kaartje voor 7 euro koop als ik ga. Of ik er nou wel of niet voor 11 uur ben.

Gaan we dan lekker samen treinen? Ik wil in januari wat zuinig doen met mijn geld, maar dit feestje kan er nog wel vanaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 18:30 
 
Hardtraxx Addict

Tegen die tijd even kijken of het nog op de overvolle agenda past, wil hier toch ook wel graag heen eigenlijk :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Qz. schreef:
Denk dat ik gewoon een kaartje voor 7 euro koop als ik ga. Of ik er nou wel of niet voor 11 uur ben.

Gaan we dan lekker samen treinen? Ik wil in januari wat zuinig doen met mijn geld, maar dit feestje kan er nog wel vanaf :)

Vind ik een goed idee! Moet nog ff kijken of ik echt kan, want mijn broer is die dag jarig. Maar ik ga denk ik liever hierheen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:25 
 
Organisator

Qz. schreef:
The Skribbler schreef:
Qz. schreef:
Denk dat ik gewoon een kaartje voor 7 euro koop als ik ga. Of ik er nou wel of niet voor 11 uur ben.

Gaan we dan lekker samen treinen? Ik wil in januari wat zuinig doen met mijn geld, maar dit feestje kan er nog wel vanaf :)

Vind ik een goed idee! Moet nog ff kijken of ik echt kan, want mijn broer is die dag jarig. Maar ik ga denk ik liever hierheen. xd


Als je broer geregistreerd is op onze website, kan hij bij ons zijn verjaardag komen vieren met zogenoemde *verjaardagstickets*;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geld het ook als je 4 dagen ervoor jarig bent? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:41 
 
Organisator

patrickjeb schreef:
Geld het ook als je 4 dagen ervoor jarig bent? ^^

Als je geregistreerd bent om de website wel ja:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, had al een account, maar wel nice! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeel misschien ben ik er toch bij. Maar dan moet ik me eerst afmelden voor nieuwjaarsborrel met werk, en me afmelden voor een optreden dag erna, en mn ouders zien te overhalen, en die laatste 2 gaan nog moeilijk worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer wordt de line-up van die andere zaal bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Qz. schreef:
Vind ik een goed idee! Moet nog ff kijken of ik echt kan, want mijn broer is die dag jarig. Maar ik ga denk ik liever hierheen. xd


Als je broer geregistreerd is op onze website, kan hij bij ons zijn verjaardag komen vieren met zogenoemde *verjaardagstickets*;)

Haha, leuk idee, maar mijn broer kan een dergelijk feestje niet zo waarderen als wij doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe staat de kaartverkoop ervoor voor deze avond @ Rodenburg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 12:07 
 
Organisator

Basshunterzz schreef:
Wanneer wordt de line-up van die andere zaal bekend gemaakt?


Wij kunnen pas op de avond zelf zien of het druk genoeg is om de 2e zaal open te gooien. Dj's staan standby voor de 2e area maar lineup en timetable is er dus niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten