Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:00 
 
Hardtraxxer

Waar: Club Rodenburg
Wanneer: 11-01-2014
Tijden: 22.00 - 07.00
Voor meer informatie: Zie hier onder


Rodenburg Label Nights – Theracords Celebrates

Je wordt 5 jaar oud, hoe ga je dit vieren? Met heel Nederland natuurlijk! Het label Theracords wordt 5 jaar oud en heeft beloofd dat alle delen van Nederland de mogelijkheid krijgen om dit heuglijke feit mee te vieren. Club Rodenburg is verkozen om de verjaardag van Theracords te vertegenwoordigen in het midden van ’t land en zal daarmee het ‘Heart’ zijn van de ‘Theracords Celebrates’ clubtour.

Op 11 januari 2014 zullen Club Rodenburg en Theracords je de dikste ‘Theracords Celebrates’ line-up tot nu toe te brengen. Deetox, Blackburn en Thera zullen samenspannen om een eenmalige ‘5 jaar Theracords’ showcase te geven op deze avond. Daarnaast is het gelukt om zowel Phrantic (SWI) als Wavolizer (DEN) over te vliegen, zodat zelfs zij zullen mee feesten op de 5e verjaardag van Theracords. We zijn er nog niet…..bij een verjaardag horen natuurlijk ook gasten! High Voltage en Phuture Noize leken ons geschikte kandidaten voor een mix tussen feest en stevige hardstyle, dus we hebben besloten om deze jongens ook uit te nodigen. Zijn we er al? Nee hoor! Omdat het allemaal niet gek genoeg kan zullen Prefix & Density, MC Livid en Charon ook aansluiten als artiesten op dit verjaardagsfeestje. Tot slot zal Mr. Thera himself solo ook nog een ‘verjaardags-setje’ neerzetten.

De volledige lijst van feestbeesten:
22.00 - 23.30 Charon
23.30 - 01.00 Phrantic (SWI)
01.00 - 02.00 Phuture Noize
02.00 - 03.00 Thera
03.00 - 04.00 Deetox vs High Voltage
04.00 - 05.00 Prefix & Density
05.00 - 06.00 TC Celebrates Showcase (Thera, Blackburn, Deetox)
06.00 - 07.00 Wavolizer (DK)
MC: Livid

Area 2:
Deze area zal gehost worden door SmashBookings & Pitchblackbookings. De exacte line-up volgt later.

Tickets voor dit verjaardagsfeestje zijn beschikbaar vanaf 22 september 2013 op http://www.clubrodenburg.nl en kosten €7. Het is ook mogelijk om een ticket aan de deur te kopen, in dit geval is de entreeprijs €12.

Vergeet je feestuitrusting niet!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:03 
 
Hardtraxx Addict

Dikkkk, maar waar is Geck-o :/ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

feesten/rodenburg-label-nights-t38079.html

Sowieso aanwezig! Was inmiddels te verwachten dat het TC werd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Dikkkk, maar waar is Geck-o :/ ?


Ze kunnen niet telkens iedereen laten draaien hè. ;) Ze willen iedereen zoveel mogelijk laten draaien natuurlijk, maar wel iedereen evenveel (wat ik natuurlijk begrijp). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:17 
 
Hardtraxx Addict

HardstyleForEvah schreef:
Strep schreef:
Dikkkk, maar waar is Geck-o :/ ?


Ze kunnen niet telkens iedereen laten draaien hè. ;) Ze willen iedereen zoveel mogelijk laten draaien natuurlijk, maar wel iedereen evenveel (wat ik natuurlijk begrijp). :)

Haha snap ik, maar op zo'n feestje? Toch jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig staat Wavo er ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:45 
 
Hardtraxxer

Eindelijk een keer Wavolizer en Phrantic meemaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phrantic en Wavolizer :loving: Denk wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette locatie, aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 17:29 
 
Hardtraxx Elite

Guido schreef:
Vette locatie, aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed als aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik spijt heb dat ik niet naar Bass Protocol ben gegaan en er goede verhalen over lees laat ik het dit keer echt niet schieten. Ook al moet ik er lopend heen, ik ga. 12 euro is ook geen geld voor namen als deze. Echt heel vet om Phrantic weer te zien en Wavolizer zie ik ook eindelijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 13:18 
 
Organisator

Geck-o hebben wij geboekt op Bass Protocol dat op 8 Februari plaatsvind
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 11:44 
 
Hardtraxxer

Hoi!

Belangrijke update:
De entreeprijs voor dit evenement is gewijzigd.
Kaarten zijn te koop voor €7 p.p. en aan de deur voor €12 p.p.
Degenen die al een ticket hadden kunnen mailen naar [email protected]. Bij deze mensen mag er een 2e persoon mee naar binnen.

De line-up en inzet vanuit crew & artiesten blijft ongewijzigd :) Hetzelfde topfeest voor een lagere prijs dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:30 
 
Hardtraxx Elite

Toevoeging aan het bericht van opaa:

Gratis entree tot 23:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Gratis entree tot 23:00

Moooooi, voor 11 uur binnen dus.

Hier gezellig m'n verjaardag vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver ik ga alleen nog maar harder balen dat ik niet meer kan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:48 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Aanwezig.


SL8492 schreef:
Nu ik spijt heb dat ik niet naar Bass Protocol ben gegaan en er goede verhalen over lees laat ik het dit keer echt niet schieten. Ook al moet ik er lopend heen, ik ga. 12 euro is ook geen geld voor namen als deze. Echt heel vet om Phrantic weer te zien en Wavolizer zie ik ook eindelijk :loving:


SL8492 schreef:
Godver ik ga alleen nog maar harder balen dat ik niet meer kan :(


Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hihi Wavolizer
Spoedig kaartjes kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Hihi Wavolizer
Spoedig kaartjes kopen.


^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ordinary Joe schreef:
Hihi Wavolizer
Spoedig kaartjes kopen.


^^

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:

Gratis entree tot 23:00


Nice! Sowieso aanwezig :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten