Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand een indicatie van de set van Wavolizer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heeft iemand een indicatie van de set van Wavolizer?

Do The Happy Face, 2 and a half kings, Done, Excitement Initiated en Debt of Blood VIP waren de enige platen die ik kende. Ook hoorde ik, volgens mij, Forgotten Moments (Of was het Butterfly?) toen ik naar de uitgang liep rond kwart voor.

Hier is iig Debt of Blood VIP :P


Vond het zelf trouwens een zwaar dik feest. Sfeer zat er goed in en het was minder druk dan ik verwacht had. 'Gezellig druk' zo gezegd. Na een uur of 3/4 werd het wel ineens zwaar rustig en tijdens Wavolizer gingen de meeste weg. De setjes van Thera en HV vs DT staken boven de rest uit. PN en Phrantic waren beter dan verwacht, P&D was leuk en Charon heeft ook wat diks neergezet, met een vage afsluiter (Gangster Don't Dance Remix). Wel hulde voor Shizzle My Dizzle B&H Remix, Cocaine MF, Aha, How Low Can You Go en nog meer dikke platen :D Had in de TC Showcase set wel iets meer oude platen verwacht, maar de set was wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heeft iemand een indicatie van de set van Wavolizer?

Alles wat Patrickjeb noemt ja, verder Alpha Twins - Nowhere To Hide, Radio Alarm Remix en No Time For Breakdown :loving: Was een heel erg dik feestje, set van Prefix & Density was echt geweldig, wat een helden, I Hate u, Veritas Remix, Damned en afsluiten met Pavo - Tekno Music. Set van Theracords live was ook erg dik, Matt Restless - And It Goes, ge-wel-dig :D Geluid in Rodenburg is ook echt bizar goed, absoluut vaker heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxx Elite

wavolizer draaide ook sympho, the chief en pattern2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de indicatie, vette shit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Die Debt of Blood VIP, holy shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:09 
 

Democracy niet te vergeten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Belachelijk vet feest was dit zeg! Wat een opener ook van Charon! Voor zo'n sets zit ik graag wat langer in de auto. Phrantic viel wel mee. Ik was wel heel even heel blij dat hij z'n Loudness tool draaien. Op dit geluidssysteem was dat echt beukwerk van de bovenste plank. High Voltage en Deetox voldeden helemaal aan m'n verwachtingen, wat een set! Tijdens Dead Stars weer 3 minuten de gelukkigste mens op de aarde geweest :). De showcase was ook echt enorm vet! Die Delete platen :love:.

Heel tevreden dat ik geweest ben, echt een toppertje dit!

Ahja die barman aan de achterste bar, was me die even VDK zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:32 
 
Hardtraxx Elite

Wavolizer draaide ook Blame Society bedenk ik me zojuist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Daveytl schreef:
Heeft iemand een indicatie van de set van Wavolizer?

Alles wat Patrickjeb noemt ja, verder Alpha Twins - Nowhere To Hide, Radio Alarm Remix en No Time For Breakdown :loving: Was een heel erg dik feestje, set van Prefix & Density was echt geweldig, wat een helden, I Hate u, Veritas Remix, Damned en afsluiten met Pavo - Tekno Music. Set van Theracords live was ook erg dik, Matt Restless - And It Goes, ge-wel-dig :D Geluid in Rodenburg is ook echt bizar goed, absoluut vaker heen.

I Hate U was tijdens Phuture Noize hoor :P. Verder inderdaad een hele dikke set van P&D.
Sowieso top feestje gehad. Prima geluid, setjes waren boven verwachting goed (vond alleen eerste helft van Phrantic ronduit saai).
Hoogtepuntjes waren voor mij Bombs Away, Psycho Stylez, Chaser en Road Warrior :love: .
Met Bass Protocol waarschijnlijk wel weer aanwezig hier. Vorige editie was me ook goed bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Wavolizer draaide ook Blame Society bedenk ik me zojuist :P

Nee, dat was High Voltage :P Wavolizer draaide The Motherload met andere kicks die ik dan weer minder vond dan de originele
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
(vond alleen eerste helft van Phrantic ronduit saai).


Ik dacht al dat het aan mij lag :P
Maar de tweede helft van zijn set heb ik me prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
Heerlijke nacht gehad! Het meest genoten van de setjes van prefix & density, de showcase en wavolizer ^^

En als laatste respect voor die gast die ieder element uit Done perfect mee kan drummen :worship:

Stond ie vooraan in een Wavolizer Shirt? Dan ben ik schuldig. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:09 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
ramon038 schreef:
Wavolizer draaide ook Blame Society bedenk ik me zojuist :P

Nee, dat was High Voltage :P Wavolizer draaide The Motherload met andere kicks die ik dan weer minder vond dan de originele

Oja! My bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:26 
 
Hardtraxxer

Tnx for coming! Wij vonden het geweldig :)

Phrantic


Theracords Showcase


Theracords Showcase 2


Theracords Showcase 3


Theracords Showcase 4


Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:38 
 

Guido schreef:
IvoWII schreef:
Heerlijke nacht gehad! Het meest genoten van de setjes van prefix & density, de showcase en wavolizer ^^

En als laatste respect voor die gast die ieder element uit Done perfect mee kan drummen :worship:

Stond ie vooraan in een Wavolizer Shirt? Dan ben ik schuldig. xD


Haha nee was wat meer naar achteren en geen wavolizer shirt voor zover ik me kan herinneren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moet dan Dirk/The Skribbler zijn geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Mr Lellebel schreef:
Daveytl schreef:
Heeft iemand een indicatie van de set van Wavolizer?

Alles wat Patrickjeb noemt ja, verder Alpha Twins - Nowhere To Hide, Radio Alarm Remix en No Time For Breakdown :loving: Was een heel erg dik feestje, set van Prefix & Density was echt geweldig, wat een helden, I Hate u, Veritas Remix, Damned en afsluiten met Pavo - Tekno Music. Set van Theracords live was ook erg dik, Matt Restless - And It Goes, ge-wel-dig :D Geluid in Rodenburg is ook echt bizar goed, absoluut vaker heen.

I Hate U was tijdens Phuture Noize hoor :P.

Waar ook! Excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dat moet dan Dirk/The Skribbler zijn geweest :lol:

Idd, Dirk hield een dikke airdrumsessie daar, de baas haha

Wat een ge-ni-aal feest. Sowieso met een gezellige club mensen daar naartoe, dat scheelt al de helft. Charon opende erg vet (shizzle the remix :loving: ), waarna Phrantic me op Chaser en Road Warrior na toch tegen viel. Beste set van de avond was met afstand die van Deetox vs High Voltage (Necropsy :love: ). Ook Wavo op het eind was heel vet, maar toen was ik toch echt ver op.

Zeker voor herhaling vatbaar dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daveytl schreef:
Heeft iemand een indicatie van de set van Wavolizer?

Do The Happy Face, 2 and a half kings, Done, Excitement Initiated en Debt of Blood VIP waren de enige platen die ik kende. Ook hoorde ik, volgens mij, Forgotten Moments (Of was het Butterfly?) toen ik naar de uitgang liep rond kwart voor.

Hier is iig Debt of Blood VIP :P


Hee dat en ik. xd

Was weer een mooi feestje, goede sfeer en een paar lekkere platen! :yay:

Ik had trouwens het idee dat niet het origineel van Zatox - I Hate U werd gedraaid, maar een of andere edit met een anticlimax? Of stond ik te spacen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Ik had trouwens het idee dat niet het origineel van Zatox - I Hate U werd gedraaid, maar een of andere edit met een anticlimax? Of stond ik te spacen?


Als PN hem draaiden is het ongetwijfeld de Phuture Noize knipknip. Deze zat ook in TMS137
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De climax van de track was er inderdaad uitgeknipt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja die was het inderdaad! Bedankt, was ik toch nog een beetje scherp. :)

Originele climax vind ik wel vet trouwens, dus jammer dat die niet kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verslag van een epische avond bij staat online!
Check 'm hier : https://partyflock.nl/report/12972:Rode ... bel-Nights
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 00:34 
 
Hardtraxx Addict

Was baas :worship:! Belachelijk dikke sets, teveel vette tracks om op te noemen :D openen met Parallel Worlds, originele Fine Day draaien, Busho - Time (Dj Thera Hardertrance Remix), en nog veel meer :loving:

En het was ook nog eens vet gezellig met iedereen daar :yay: (ga geen namen neerzetten ben ik morgen nog bezig :P )
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten