Mr Lellebel schreef:
Daveytl schreef:
Heeft iemand een indicatie van de set van Wavolizer?
Alles wat Patrickjeb noemt ja, verder Alpha Twins - Nowhere To Hide, Radio Alarm Remix en No Time For Breakdown

Was een heel erg dik feestje, set van Prefix & Density was echt geweldig, wat een helden, I Hate u, Veritas Remix, Damned en afsluiten met Pavo - Tekno Music. Set van Theracords live was ook erg dik, Matt Restless - And It Goes, ge-wel-dig

Geluid in Rodenburg is ook echt bizar goed, absoluut vaker heen.
I Hate U was tijdens Phuture Noize hoor

. Verder inderdaad een hele dikke set van P&D.
Sowieso top feestje gehad. Prima geluid, setjes waren boven verwachting goed (vond alleen eerste helft van Phrantic ronduit saai).
Hoogtepuntjes waren voor mij Bombs Away, Psycho Stylez, Chaser en Road Warrior

.
Met Bass Protocol waarschijnlijk wel weer aanwezig hier. Vorige editie was me ook goed bevallen.