Vincent_ schreef:
Waarschijnlijk omdat de dvd bij de vorige edities te weinig verkocht werd. (Ook de opkomst op de vorige Reverze DVD release-parties was erg triest)
Slaat toch ook nergens op om een feest te geven als er een dvd uitkomt

Vind het erg jammer dat de DVDs niet meer uitkomen, afgelopen defqon is om te janken, En Ground Zero, MOH en Dominator is er ook mee gekapt

Verheug me het meeste op Crypsis Live in het Sportpaleis, volgens mij is deze verbouwd.. grotere capaciteit!
mooi, want vorig jaar was het abnorrrmaal druk!
En Radical Redemption Live in de Lotto Arena... Woaa dat geluid!
Hopelijk net zo'n stage als vorig jaar! met een lasertje of 36!