Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^ Eerste keer. Denk dat dit wel een leuk feestje wordt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Aanwezig ^^ Eerste keer. Denk dat dit wel een leuk feestje wordt :thumbup:

Dat kan ik je garanderen, :)
alleen 1 klein min puntje dat is dat geheeehoooo van die belgen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Diageo schreef:
Aanwezig ^^ Eerste keer. Denk dat dit wel een leuk feestje wordt :thumbup:

Dat kan ik je garanderen, :)
alleen 1 klein min puntje dat is dat geheeehoooo van die belgen >.<


Ik ben zelf ook Belg en ik erger me hier rot aan. Maar de helft van de tijd wordt het in gang gezet door de MC zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Reverze 2012 DVD betreft:
Citaat:
Hey FM,
Helaas komt er geen DVD voor Reverze - Beyond Belief. Dit werd volgens ons ook niet voor het evenement gecommuniceerd, dat er wel of niet een DVD zou komen.
We begrijpen jouw teleurstelling, maar toch bedankt om er zo lang op te wachten - helaas tevergeefs.
Hopelijk zien wij jou op "Dimensions"!
Grts,
Bass Events

Terwijl ik echt voor 99% zeker weet dat dat eerst op hun website stond!
En na het feest was het eraf gehaald dat er een DVD uit zou komen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk omdat de dvd bij de vorige edities te weinig verkocht werd. (Ook de opkomst op de vorige Reverze DVD release-parties was erg triest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 00:34 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Waarschijnlijk omdat de dvd bij de vorige edities te weinig verkocht werd. (Ook de opkomst op de vorige Reverze DVD release-parties was erg triest)


Slaat toch ook nergens op om een feest te geven als er een dvd uitkomt :P
Vind het erg jammer dat de DVDs niet meer uitkomen, afgelopen defqon is om te janken, En Ground Zero, MOH en Dominator is er ook mee gekapt :/

Verheug me het meeste op Crypsis Live in het Sportpaleis, volgens mij is deze verbouwd.. grotere capaciteit!
mooi, want vorig jaar was het abnorrrmaal druk!

En Radical Redemption Live in de Lotto Arena... Woaa dat geluid!
Hopelijk net zo'n stage als vorig jaar! met een lasertje of 36!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
[
Verheug me het meeste op Crypsis Live in het Sportpaleis, volgens mij is deze verbouwd.. grotere capaciteit!
mooi, want vorig jaar was het abnorrrmaal druk!

Euhm... sportpaleis was toen al verbouwd hoor :P

En als je het te druk vind moest je onder andere tijdens coone en psyko punkz gewoon naar de lotto gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 18:20 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
robin92 schreef:
[
Verheug me het meeste op Crypsis Live in het Sportpaleis, volgens mij is deze verbouwd.. grotere capaciteit!
mooi, want vorig jaar was het abnorrrmaal druk!

Euhm... sportpaleis was toen al verbouwd hoor :P

En als je het te druk vind moest je onder andere tijdens coone en psyko punkz gewoon naar de lotto gaan :D

Het sportpaleis is inderdaad een paar maand geleden nog is vergroot van capaciteit :), ze blijven het maar vergroten :p, vorig jaar was het ook al vergoot vn capaciteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 01:32 
 
Hardtraxx Addict

Ben ook van de partij, met wat andere vrienden maar goed... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:18 
 
Hardtraxx Newbie

AANWEZIG!!!! was vorig jaar ook vet ik weet er alleen niet zo veel meer van (hoe zou dat tog komen???)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

snuifduif-0162 schreef:
AANWEZIG!!!! was vorig jaar ook vet ik weet er alleen niet zo veel meer van (hoe zou dat tog komen???)

snuufduuf
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snuifduif-0162 schreef:
AANWEZIG!!!! was vorig jaar ook vet ik weet er alleen niet zo veel meer van (hoe zou dat tog komen???)

je bent niet zo slim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:21 
 
Hardtraxxer

Voor de eerste keer! Heb er al veel goeds van gehoord. Ik hoop op NC voor het anthem, maar ik denk coone...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef Da Tweekaz eigelijk wel een grote kans. Ze zitten nu toch al een tijdje bij het grootste Belgische platenlabel en hebben nog geen anthem geproduceerd tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnenkort maar eens een kaartje halen dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anthem gemaakt door Ran-D, is vannacht gedraaid. Spijtig genoeg nog geen beeldmateriaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Anthem gemaakt door Ran-D, is vannacht gedraaid. Spijtig genoeg nog geen beeldmateriaal.

Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Newbie

vind hem best lekker :loving:

https://www.youtube.com/watch?v=psN8b---Uig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga er naartoe gaan met weinig verwachtingen, de editie van vorig jaar overtreffen zal toch wel redelijk moeilijk worden...

Openen met tek zal de grootste boosdoener zijn. En de vele live-acts in de Lotto Arena waardoor er niet echt veel uren hardstyle gespeeld zullen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 00:02 
 
Hardtraxx Addict

Net met wat maten nog ff besloten hier heen te geen op laatste moment ^^ Radical Redemption Live, Crypsis Live, Frequencerz Live, Angerfist Live..so much win :worship: En ook nog Adaro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Net met wat maten nog ff besloten hier heen te geen op laatste moment ^^

Vroege laatste moment dan :P

Vandaag men ticketjes ook maar is besteld. Ga met 2 vriende die absoluur niet thuis zijn in het genre dus word nog lache denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag tickets bestellen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 13:44 
 
Hardtraxx Elite

Toch weer een kaartje gekocht alweer 3e x reverze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een dikke maand, kan echt niet meer wachten :mad: :woot: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Richaaard schreef:
Net met wat maten nog ff besloten hier heen te geen op laatste moment ^^

Vroege laatste moment dan :P

Vandaag men ticketjes ook maar is besteld. Ga met 2 vriende die absoluur niet thuis zijn in het genre dus word nog lache denk ik :P


Nee het was zo meer van, ''Hé Reverze, is dat leuk? Zullen we daarheen gaan? Oké!" en aangezien kaartverkoop al bijna op is. Meer een impulsfeestje :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten