Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Citaat:
REVERZE "Dimensions"

On Saturday the 23rd of February 2013, Belgium's leading Hard Dance event will once again set down at the Sportspalace and Lotto Arena, Antwerp for another spectacular edition of Reverze.

Presale
Presale starts on Saturday the 3rd of November at 12:00h only online at http://www.bassevents.be

Tickets
Regular Tickets : 47€ ex fee
VIP Tickets : 65€ ex fee (VIP Entrance, exclusive VIP bracelet + access to VIP decks)

Reverze has sold out faster and faster each year, so make sure you get your ticket early to avoid disappointment.

Line-up:

Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain

Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8

REVERZE "Dimensions"
Saturday the 23rd of February
Sportspalace & Lotto Arena
Antwerp, Belgium
http://www.bassevents.be

Facebook Event: http://www.facebook.com/events/190220584444614
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 20:31 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig!
Wat een show hier neer gezet word pheww, lotto arena ook heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:06 
 
Hardtraxxer

Ook weer aanwezig, voor de 8ste keer op rij ofzo ondertussen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:44 
 
Hardtraxx Newbie

4x voor mij! word elk jaar beter. tis altijd goed vertoeven in de lotto :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 21:52 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 22:08 
 
Hardtraxx Elite

Komt lineup pas na de kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e keer voor mij! :D
De eerste keer was echt zo magisch mooi! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Word mijn eerste keer! Heeel erg goeie verhalen over gehoord dus ben erg benieuwd!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 16:19 
 
Hardtraxxer

2e keer hier! Vorig jaar was top dus volgend jaar zeker weer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is dit makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer??
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Is dit makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer??

Ja, was prima te doen vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 15:21 
 
Hardtraxx Elite

Misschien aanwezig ligt aan de line-up is ook 20 minuutjes rijden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als de lineup naar wens is, aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Is dit makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer??

Ja was gratis vorig jaar, als je een Reverze kaartje had, hoop dat dit jaar het weer zo is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Als de lineup naar wens is, aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Reverze in 2011 erg vet, hopelijk is de line up deze keer prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga hem deze keer overslaan, na drie edities meegemaakt te hebben. Hard Bass wordt hopelijk een waardige 'vervanger' :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 13:41 
 
Hardtraxxer

Fusionmania schreef:
Rossieking schreef:
Is dit makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer??

Ja was gratis vorig jaar, als je een Reverze kaartje had, hoop dat dit jaar het weer zo is :)


Ja hoor, is altijd zo van Bassevents ;) Van aan het station in Antwerpen kan je gewoon gratis de tram of metro nemen naar het sportpaleis. Is een minuutje of 10 rijden nog ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe snel raakt dit uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meestal een week of 2 op voorhand. Maar die line-up mag wel stilaan komen zeg. Je kan hem voor de helft al wel invullen. Ik heb zo een vaag vermoeden dat de "raw act" Crypsis gaat zijn op de main stage in het Sportpaleis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben misschien toch wel weer aanwezig :) Als de line-up echt 'goed' is, ben ik wel bereid er naartoe te gaan.
Het is tenslotte toch maar 15 min rijde ^^

Kvermoed ook dat Crypsis op main zal staan. Althans sowieso in de Lotto Arena.
De rest van de line-up is meestal wel voorspelbaar: Wat uurtjes tek, Coone, Psyko Punkz, Da Tweekaz, Headhunterz en of Wildstylez, B-front, Code Black en dergelijke...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Line-Up

Noisecontrollers,
Coone,
Frontliner,
Brennan Heart,
Psyko Punkz,
Adaro,
D-Block & S-Te-Fan,
Angerfist live,
Ran-D Live,
Mark with A K,
Crypsis Live,
B-Front,
Code Black,
Korsakoff,
DaTweekaz,
Frequencerz Live,
Noise Supressor,
Audiofreq live,
Darkraver,
Hard Driver live,
Reverze Flashback,
Endymion,
isaac,
Radical Redemption live,
Deepack,
Josh & Wesz Live,
phuture Noise,
Da Rude,
Besten,
Demon Phunk,
Ruthless,
Def Toys,
Ankyaa,
Darnk,
MC: Villin, DV8 & Chucky
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Line-Up

Noisecontrollers,
Coone,
Frontliner,
Brennan Heart,
Psyko Punkz,
Adaro,
D-Block & S-Te-Fan,
Angerfist live,
Ran-D Live,
Mark with A K,
Crypsis Live,
B-Front,
Code Black,
Korsakoff,
DaTweekaz,
Frequencerz Live,
Noise Supressor,
Audiofreq live,
Darkraver,
Hard Driver live,
Reverze Flashback,
Endymion,
isaac,
Radical Redemption live,
Deepack,
Josh & Wesz Live,
phuture Noise,
Da Rude,
Besten,
Demon Phunk,
Ruthless,
Def Toys,
Ankyaa,
Darnk,
MC: Villin, DV8 & Chucky


Aardig wat leuke namen nog. Crypsis live, Frequencerz live, Radical Redemption live, (veel live acts :oh: ) en Phuture Noize zullen wel in de Lotto Arena staan. B-Front hopelijk ook dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ankyaa = akyra :P

Citaat:
Stephen Van Nijnatten
A dream came true! The next booking I received is beyond believe!!!


Leuk voor hem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up valt goed mee! :thumbup: Adaro, Frequencerz, Crypsis, Frontliner, Phuture Noize, B-front, Noize Supressor! :love:
Jammer genoeg geen Zany... :cry:
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten