Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:16 
 
Hardtraxxer

Heerlijke lineup, hopen dat de wat rauwere namen in de Lotto Arena staan. Altijd lekker hard geluid daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz, Wildstylez, of Atmozfears zou ook leuk geweest zijn voor de rest een dikke vette line-up!
Belgium here I come! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:14 
 

Wellicht aanwezig, eerste keer buut'nláánd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up zier er prima uit! Veel (interessante) Live acts!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:20 
 
Hardtraxxer

Toffe line-up, alleen vreemd dat er geen hoofdjagers staan. Ben wel blij met Noisecontrollers, Crypsis enzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wie zal het anthem maken denken jullie? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:00 
 

Adaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk Noisecontrollers of DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Hmmm, even Dirty Workz line-up artiesten bekijken:
Josh & Wesz
Hard Driver
isaac
DaTweekaz
Coone
Psyko Punkz


Psyko Punkz zijn al geweest, Hard Driver heeft vorig jaar het anthem van Bassleader gemaakt, dus hun vallen af. Ik hoop op Josh & Wesz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goede optie dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:13 
 
Hardtraxxer

Lekkere line-up, zeker een optie dit. Word wel weer lastig om vrienden die meewillen te verzamelen, maar ik ga m'n best doen. :)

Ik las trouwens ergens een iets dat de treinkaartjes gratis zijn icm een Reverze ticket. Weet iemand daar meer van? Ik heb het wel ergens op facebook gelezen dus het kan complete bullshit zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkel de kaartjes voor in Antwerpen zelf naar het feest toe, dus die metro bijvoorbeeld. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Lekkere line-up, zeker een optie dit. Word wel weer lastig om vrienden die meewillen te verzamelen, maar ik ga m'n best doen. :)

Ik las trouwens ergens een iets dat de treinkaartjes gratis zijn icm een Reverze ticket. Weet iemand daar meer van? Ik heb het wel ergens op facebook gelezen dus het kan complete bullshit zijn. :P

Metro-kaartje is gratis. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:54 
 

En in die Trams wordt nóóit gecontroleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:15 
 
Hardtraxxer

Aanwezig in de Lotto Arena !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Enkel de kaartjes voor in Antwerpen zelf naar het feest toe, dus die metro bijvoorbeeld. ;)

Ik studeer nu 3 jaar in antwerpen en zit meer dan een uur per dag op de tram... nooit controle gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:44 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
SamdV schreef:
Lekkere line-up, zeker een optie dit. Word wel weer lastig om vrienden die meewillen te verzamelen, maar ik ga m'n best doen. :)

Ik las trouwens ergens een iets dat de treinkaartjes gratis zijn icm een Reverze ticket. Weet iemand daar meer van? Ik heb het wel ergens op facebook gelezen dus het kan complete bullshit zijn. :P

Metro-kaartje is gratis. :)


die metro naar reverze is overvol vind gek dat er niemand controleert! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:23 
 

Ook doordeweeks
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up! Optie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:34 
 
Hardtraxx Newbie

Voor het 3de jaar alweer, elk jaar super feestje daar. prima geluid en leuke aankledinge, line-up is ook prima.
Openbaar vervoer vond ik redelijk kut. vanaf eindhoven drie keer over moeten stappen en dan nog twee keer de bus en een tram. gelukkig is alles in de binnenstad van Antwerpen gratis als je een kaartje hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Hmmm, even Dirty Workz line-up artiesten bekijken:
Josh & Wesz
Hard Driver
isaac
DaTweekaz
Coone
Psyko Punkz


Psyko Punkz zijn al geweest, Hard Driver heeft vorig jaar het anthem van Bassleader gemaakt, dus hun vallen af. Ik hoop op Josh & Wesz.

2010 Brennan Heart - Revelations
2011 Frontliner - Call of the visionary
2012 Psyko Punkz - Beyond Belief

Denk niet dat het daarmee te maken heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxxer

Is dit een 16+ feest of een 18+ feest ? kan het niet op de site vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Is dit een 16+ feest of een 18+ feest ? kan het niet op de site vinden

16+

Ergens hoop ik op Deepack als anthemmakers. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ergens hoop ik op Deepack als anthemmakers. xD

Doe maar niet, die hebben al een eeuwigheid niets boeiend uitgebracht als het aan mij ligt, en dat zie ik ook niet meer veranderen helaas. Laatste boeiende wat ik me kan herinneren van hun was I Wanna C Ya/Party Animal.

Hopelijk mag Adaro eens een anthem maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geef ran-D wel een redelijke kans
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten