Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 17:24 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar was de sfeer en gezelligheid veel beter , dit jaar was het decor wel beter maar niet echt bepaald gezellig op de main, in de lotto arena wel gezellig en goede muziek , na 2x te zijn geweest geen 3 x meer volgend jaar . Vorig jaar was wel echt geweldig ! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke after, van een leuk feestje.

Alleen niet in het Sportpaleis wat deze after wel laat vermoeden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:05 
 
Hardtraxx Addict

Sportpaleis was gewoon één schrale bende. Lotta Arena was 7e versnelling beuken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke after zoals altijd van bassevents ^^ Wel jammer weer dat er amper wat van de Lotto te zien is :(
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten