Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het met de trein een beetje te doen, en wat zijn ongeveer de prijzen? Ken er niks over vinden, de prijzen niet in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Is het met de trein een beetje te doen, en wat zijn ongeveer de prijzen? Ken er niks over vinden, de prijzen niet in ieder geval.

Trein naar Antwerpen-Centraal nemen, in het station zelf rijden metro's (6 en 3 als ik me niet vergis) waar je nog een 10 minuutjes mee moet dan. Halte is onder het sportpaleis zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Metro is gratis (zit bij je kaartje voor Reverze) , trein was in 2011 25 euro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde gister dat het bijna uitverkocht was, dus wou vandaag kaartjes halen....uitverkocht :( Dus dan maar via Partyflock 2 kaartjes regelen, of via hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:49 
 
Hardtraxxer

Regular blijkt uitverkocht.. echter zijn er precies een paar VIP's weer verkrijgbaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Timetable:

Sportpaleis
20.00 - 21.00 : Ruthless
21.00 - 22.00 : Isaac
22.00 - 23.00 : Da Tweekaz
23.00 - 00.00 : Frontliner
00.00 - 01.00 : Noisecontrollers vs D-Block & S-te-Fan
01.00 - 02.00 : Brennan Heart
02.00 - 03.00 : Coone
03.00 - 03.30 : Ran-D Live
03.30 - 04.00 : Reverze Flashback (Mark with a K vs Dr Rude)
04.00 - 04.30 : Hard Driver Live
04.30 - 05.30 : Psyko Punkz
05.30 - 06.00 : Crypsis Live
06.00 - 07.00 : Korsakoff vs Darkraver

Hosted by MC Villain

Lotto Arena
20.00 - 20.45 : Akyra vs Qrank
20.45 - 21.30 : Def Toys
21.30 - 22.00 : Demon Phunk Live (Demoniak vs Dr Phunk)
22.00 - 23.00 : Davoodi vs Bestien
23.00 - 23.30 : Josh & Wesz Live
23:30 - 00:30 : Code Black
00:30 - 01:00 : Audiofreq Live
01:00 - 02:00 : Adaro
02.00 - 03.00 : Deepack & Phuture Noize
03.00 - 03.30 : Frequencerz Live
03.30 - 04.30 : B-Front
04.30 - 05.00 : Radical Redemption Live
05.00 - 05.45 : Endymion
05.45 - 06.15 : Angerfist Live
06.15 - 07.00 : Noize Suppressor

Hosted by MC DV8 & MC Chucky
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:28 
 
Hardtraxxer

Tot 1 uur dus in het sportpaleis en daarna alle energie er uit gooien in de lotto arena :thumbsup:

Alleen jammer dat we crypsis dan moet missen maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bij mij is het andersom! Tot 1 uur in het Sportpaleis, wel jammer dat het NC vs DBSTF is...
Daarna naar de Lotto Adaro - Endymion en dan terug naar het Sportpaleis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier niet meer naar naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik enkel bij frontliner en crypsis in het sportpaleis te vinden ga zijn :P Deepack & Phuture Noize zeggen me niet zo veel (vooral deepack niet meer), maar kheb ook geen zin om in een opgepropt sportpaleis te gaan staan tijdens coone.

edit: mss NC vs DBSTF ook nog meenemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeie timetable! Zo vroeg zou hij bij elk feest moeten komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 20:09 
 
Hardtraxxer

Spijtig dat ran-d en frequencerz dezelfde tijd draaien :s aangezien ik B-freqz machtig was op hardbass wou ik die nog wel eens zien en ran-d live wil ik ook niet missen. Achja :) tussen 2 en 3 ga ik even pitten denk ik xd
Wel veel zin in dit!
++ timetable die zo vroeg komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus tot 01.00 is er geen hol te doen op Frontliner in het Sportpaleis na, waar de sfeer nog slechter is dan op de main van Defqon. >.<

Wel goed gepland dat je na RR Live nog op het gemakje naar het Sportpaleis kan om heel Crypsis Live nog mee te krijgen tot 06.00. Maar zoals ik al zei.. Sfeer is zo belabberd daar altijd, enigste reden dat ik zou gaan is de grote groep bekende uit de buurt die de gezelligheid kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Dus tot 01.00 is er geen hol te doen op Frontliner in het Sportpaleis na, waar de sfeer nog slechter is dan op de main van Defqon. >.<

Wel goed gepland dat je na RR Live nog op het gemakje naar het Sportpaleis kan om heel Crypsis Live nog mee te krijgen tot 06.00. Maar zoals ik al zei.. Sfeer is zo belabberd daar altijd, enigste reden dat ik zou gaan is de grote groep bekende uit de buurt die de gezelligheid kunnen maken.

kben vorig jaar van men groep weggegaan die percé psyko punkz wilde zien in een volgepakt sportpaleis... had ik dus geen zin in en ben maar bij hard driver gaan kijke. Pakweg 300 man daar en heerlijke sfeer :thumbsup:

Weet nog wel dat toen een wijf tegen men maat zei (die trouwens gewoon op zen eigen plek los ging): "wil je wel is rustig aan doen?" :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiofreq
Citaat:
Got a butt-load of edits and a few new tracks ready for launch at Reverze! Catch my liveset with Teddy at 0:30!! :D


Morgen begint het weer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgee gaan we knalleeeuh!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin er toch ook wel zin in te krijgen! Lange tijd geen hardstyle meer geluisterd. Ben waarschijnlijk te herkennen aan een grijze snapback van timberwolves, meestal te vinden in lotto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 02:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier ongelofelijk veel zin in!
Ben benieuwd hoe de stage er deze keer weer eruit ziet, hopelijk gebruiken ze weer LED schermen :D
Ik zelf heb een blauwe Dirty Workz shirt met een pull over en zal wel vooraan te vinden zijn bij Frontliner en Audiofreq, vooral ook de Lotto dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook erg veel zin in :D (ondanks een barstje in men enkel... sporten is gezond). Achja dan maar gewoon van de muziek genieten in de lotto ^^

Weet iemand waar die oordoppen automaten staan daar? Ben de mijne kwijtgeraakt en geen tijd meer om nieuwe te halen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 02:41 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:

Weet nog wel dat toen een wijf tegen men maat zei (die trouwens gewoon op zen eigen plek los ging): "wil je wel is rustig aan doen?" :/


Haha ja die belgen zijn een appart volk, staan je altijd aan te kijken joh, vorig jaar mensen tegen gekomen in een gala jurk en colbert aan xD

zooo zin in he.. benieuwd in RR live met dat geluid daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 04:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
nielstil schreef:

Weet nog wel dat toen een wijf tegen men maat zei (die trouwens gewoon op zen eigen plek los ging): "wil je wel is rustig aan doen?" :/


Haha ja die belgen zijn een appart volk, staan je altijd aan te kijken joh, vorig jaar mensen tegen gekomen in een gala jurk en colbert aan xD

Ik ben zelf een Belg jij piemelhoofd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 01:59 
 
Hardtraxx Veteran

Echt, dat vrouwke bij Audiofreq.. :bomb: Hoe verpest je een nummer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen livesets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:22 
 
Hardtraxxer

Ik zette vannacht die livestream aan. Het eerste wat ik hoorde was Brennan Heart die harlem shake draaide >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 14:36 
 
Hardtraxxer

hoihoudoe schreef:
Ik zette vannacht die livestream aan. Het eerste wat ik hoorde was Brennan Heart die harlem shake draaide >.<


xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten