Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain

Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8


bron: Bass Events facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:56 
 
Hardtraxxer

Ik vrees Coone voor anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal dan wel weer midden op de avond in de Lotto Arena B-Front, Frequencerz, RR, etc. zijn, en daarna kun je lekker naar D-Block & S-Te-Fan & Coone in de andere zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:02 
 
Hardtraxx Elite

Ken ik alweer leuke line-up etc, maar dan komt de timetable. Coone staat om 5:00 en crypsis om 3:00 and so on..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop op Noisecontrollers en of Frontliner :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sportpaleis
Noisecontrollers / Coone / Frontliner / Brennan Heart / Psyko Punkz / D-Block & S-te-Fan / Ran-D Live / Isaac / Mark with a K / Crypsis Live / Korsakoff / Da Tweekaz / Darkraver / Hard Driver Live / Ruthless / Reverze Flashback / Dr. Rude / MC Villain

Lotto Arena
Adaro / Angerfist Live / B-Front / Code Black / Frequencerz Live / Noize Suppressor / Audiofreq Live / Endymion / Radical Redemption Live / Deepack / Josh & Wesz Live / Davoodi / Phuture Noize / Bestien / Demon Phunk Live / Def Toys / Akyra / Qrank / MC Chucky / MC DV8

Wordt weer veel heen en weer lopen in dat doolhof vrees ik :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cool dat ze het voor elkaar gekregen om in beide areas jump te zetten dit jaar zeg.. En nog best veel jump artiesten in Area 2 ook, daar ben je voor 23.00 niet van af. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeer spijtig dat er dit jaar terug tek is in de Lotto Arena :/ Voor de rest is 't wel leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

9 niet-hardstyle artiesten in de Lotto Arena
8 hardstyle artiesten waarvan 4 live= 30 min per set.

Erg veel hardstyle zal er dus niet zijn in de Lotto Arena, spijtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 15:29 
 
Hardtraxxer

aanwezig voor het 3de jaar op rij :) altijd vet feestje dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

echt waardeloos die indeling :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 16:22 
 
Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Cool dat ze het voor elkaar gekregen om in beide areas jump te zetten dit jaar zeg.. En nog best veel jump artiesten in Area 2 ook, daar ben je voor 23.00 niet van af. >.<


Misschien zijn er nog heel veel "Tek" battles (vs'n) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

buiten Akyra vs Qrank zie ik niet echt logische vs'en voor de lotto arena wat tek betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:26 
 
Hardtraxxer

aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?

Met de trein of carpoolen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davy schreef:
aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?

Trein naar Antwerpen Centraal, in het station zelf rijdt een metro rechtstreeks naar het sportpaleis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Davy schreef:
andere reisorganisatie ?

Jazeker! The Party Express organiseert bustours.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Davy schreef:
aangezien eventtravel geen busreizen hiernaartoe regelt, wat is de makkelijkste manier om hier naar toe te gaan ? trein? andere reisorganisatie ?

Trein naar Antwerpen Centraal, in het station zelf rijdt een metro rechtstreeks naar het sportpaleis ;)

Met gratis drugscontrole in een of ander achterkamertje door norse Belgische agenten :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 11:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gvd, kutindeling. Was eigenlijk al te denken dat er een keerzijde zou zijn, deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze. Bass Events zijn en blijven een bende faalhazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze

:huh:

ga je nu zeike omdat de line-up te goed is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:40 
 

nielstil schreef:
Jonas schreef:
deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze

:huh:

ga je nu zeike omdat de line-up te goed is? xd

Ja dat moet toch op Hardtraxx. Als de vraag naar bananen stijgt eten deze jongens ze ook niet meer hoor, dan zijn ze te commercieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zit je hier überhaupt Spablauw xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 16:49 
 

Off Topic is wel lache, uit verveling en om de hardstyle releases in het oog te houden. En de mening van mensen te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Jonas schreef:
deze line up is eigenlijk al "te goed" voor Reverze

:huh:

ga je nu zeike omdat de line-up te goed is? xd


Nee je begrijpt me verkeerd. Ik klaag absoluut niet over line up :D. Maar ik wil maar zeggen dat je Bass Events qua line-up en indeling absoluut niet te vergelijken is met B2s of Q-dance. Wat ik wou zeggen is, ofwel is de line-up slecht ofwel de indeling rampzalig. Het is nooit alletwee goed :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:07 
 
Hardtraxx Newbie

benieuwd naar Phuture Noize hun set :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten