Erg leuke avond gehad
Om 10 uur binnen gekomen, muntjes gehaald en jas in een locker gestoken en dan even naar Davoodi vs Bestien. Op een paar oudere nummers na niet echt een geweldige set. Daarna naar het Sportpaleis voor Frontliner. Hij draaide enkel nieuwe nummers, geen enkele verrassing er in. Beetje jammer. Dan Code Black in de Lotto arena die best lekker ging, gevolgd door Audiofreq die qua hardheid weer een stuk naar beneden ging (onder andere door die zangeres).
Dan Adaro

Erg lekkere set gehoord van hem! Na zijn set even wat gaan eten en op de tribune in het sportpaleis gaan zitten voor de laatste 20 minuten coone. Phat brahms, make it bundem en brurnin gehoord dus dat viel me al bij al nog mee. Hierna naar frequencerz

Erg dikke set zoals verwacht

dan weer naar het sportpaleis voor de reverze flashback. Vond het de vorige 2 edities erg dik maar dit was precies hetzelfde als vorig jaar

beetje jammer. Terug naar de lotto voor het laatste half uurtje B-front. Wat heb ik spijt dat ik niet heel die set heb meegemaakt

Zijn laatste half uur was errug lekker.
En dan het hoogtepunt van de avond voor mij: Radical Redemption. Nondeju wat ging die hard!

Geen andere woorden voor. Daarna Endymion die ook een verrassend harde/lekkere set draaide. Hun platenkeuze mooi aangepast aan het publiek. Uiteindelijk nog Angerfist live wat ook weer erg fijn was.
+ snelle bediening
+ sfeer in de lotto arena
+ Radical redemtion/Adaro/Frequencerz
+ dopjes op de flesjes
- opgeblazen mannetjes die veel te wappie zijn
- sfeer in het sportpaleis... 16-jarigen/dagjesmensen die enkel actief zijn bij de allerbekendste nummers
- 2 mensen nok zien gaan door de drugs
- de drukte overal tot 4 uur
edit: in het sportpaleis enorm veel hee hoo gehoord. Maar in de lotto begonnen de mc's er altijd zelf mee
