Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:05 
 
Hardtraxx Addict

brammetjepsv schreef:
Richaaard schreef:
brammetjepsv schreef:
Iemand die het één na laatste nummer van adaro zijn set nog kan herinneren?
Ben er al erg lang naar op zoek heb eventueel wel een filmpje maart als iemand het zo weet dan is het niet nodig haha..


Citaat:
Amnesys - The Purest


Kerel jij wilt nie weten hoe blij ik nu ben.. Lees de laatste 2 paginas van cryotology cherrymoon maar eens zoveel mensen die nummers zeiden maat steeds niet de goede en had ook geen filmpje tot gister avond dan..

Be-dankt!! :worship:


Graag gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, de enige plek waar ik betalende WCs kan vinden is op werk, en als ik daar te lang zit wordt ik ontslagen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging er heen zonder verwachtingen maar de uren waar het om ging in de Lotto Arena waren geweldig. :D

Prima feestje gehad dus.

Het enigste positieve wat ik kan zeggen over het Sportpaleis is het decor, maar gelukkig heb ik hier dan ook maar 45 minuten doorgebracht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:33 
 
Hardtraxxer

Echt een heel vet feest beleefd! binnen gekomen bij Frontliner in het Sportpaleis. Toen nog even DBSTF & NC meegemaakt, dik decor & show! vet dat ze ook The Record Breaking draaide!
Toen Brennan Heart opende met Lose my Mind, en ik al de lamme belgen zat begon te worden zijn we vertrokken naar de Lotto Arena.
Lekkere platenkeuze van Adaro.. wel dikke mixfout bij pattern 2, de hele bass eruit bij 2 kicks!
Deepack en Phuture Noize ook dik! vette onbekende tracks met gekke screeches.. heerlijkk
Frequencerz ook lekker natuurlijk en B-front gruweelijk dat hij Pwoap draaide!
RR live was heilig, die track met Angerfist klonk best gek!
Endymion vond ik dramaaa, veel uit ze nieuwe Make some noise EP.
Angerfist wel leuk, maar 3x dat 'when i say anger, you say fist'.. rot op :p had dat weg gelaten en had nog ff smile about that erin geknald!
Noize Supressor geweldigg, heerlijk die kicks van hem met dat geluid daar :thumbsup:

+ Dikke sets gehoord overal
+ Temperatuur in de Lotto Arena was goed te doen
+ Gezellig groepie!
+ Dikke show op de main, en goed geluid in de Lotto

- Lamme belgen die al ge 'hee hoo'd' heen en weer staan te rossen
- Drukte op sommige momenten, was goed te merken wanneer Coone, Reverze Flashback en PP draaide.
Eten had ik geen behoefte aan en WC's tja ik vroeg gewoon 2 euro aan zo'n kneus die met een vriendin van me op de foto wou xD toch wel vermakelijk dat rare volk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb me ook zeker vermaakt. Niet lang moeten wachten bij de rij, maar toen ik eenmaal binnen was had ik al snel het gevoel dat ik de enige ''normale'' was die daar rondliep. Wat een weirdo's zitten daar tussen zeg.

Via de Lotto Arena rond 9 uur binnen gegaan, zag er echt geweldig vet uit met die individuele schermen. Echter heb ik niet zoveel met tek, dus even naar het Sportpaleis was het plan. Setje van Isaac was niet veel aan, da Tweekaz was wel lachen en Frontliner draaide ook wel leuke plaatjes. Verder kon het me nog niet bekoren, en ik begon me wel te ergeren aan het volk in het Sportpaleis en aan Villain.

Van NC vs DBSTF had ik meer verwacht. Vond het ook echt heel erg jammer dat DBSTF niet Fuck the Noisecontrollers hadden gedraaid, was een buitenkansje!

Toen kwam pas het echte werk. Adaro! Die vent heeft mijn avond echt gered en dat was ook voor mij de beste set van de hele avond. We stonden tussen de rechterbar en Adaro en daar was een topsfeer en topgeluid!

En dan ja.. Deepack. Zoals eerder gezegd in dit topic; het tempo ging meteen omlaag toen hun opkwamen. Maar eens wat gaan eten dus en naar de wc. Mensen die gaan zeuren dat ze 50 cent moeten betalen voor een wc.. Huilie huilie. Als je 50 euro kan betalen voor een kaartje kan je ook 50 cent betalen voor een wc.

Verder op de avond zijn we nog wezen kijken bij Ran-D, even anthempje kijken. Daarna duurde het 5 minuten en we waren alweer in de Lotto, daar was verder echt niets aan aan die vent.

B-front was de tweede held van de avond! Hele vette set gehoord! RR vlamt er dan ook nog eens in en de avond is dan helemaal compleet! :clap:

Met hardcore heb ik niet zoveel, dus toen ben ik weer naar huis gegaan :)

Plus
- ADARO!
- B-front, RR, Da Tweekaz :$ , Frequencerz
- Geluid in de Lotto
- Sfeer in de Lotto
- Duidelijk van SP naar Lotto
- Show in het Sportpaleis
- Gezellig groepje :)

Min
- Geluid in het Sportpaleis
- Belgen en Fransen
- Deepack, Ran-D, Isaac
- Vriendin die steeds kwijt is en dan zegt dat ze bij 'een deur staat' of 'dat ik naar haar moet komen'
- Vriendin die boos is dat ik dan ook niet een seconde de moeite neem om haar te zoeken
- HEEEEEEEEEEEE! HOOOOOOOOOOOOOOO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Sarrav schreef:
Mensen die gaan zeuren dat ze 50 cent moeten betalen voor een wc.. Huilie huilie. Als je 50 euro kan betalen voor een kaartje kan je ook 50 cent betalen voor een wc.



Wat een onzin vergelijking xD

Word dit eigenlijk voor het feest duidelijk gemaakt. Want ik kan begrijpen dat sommige mensen alleen hun pinpas meenemen om munten te pinnen. Of je moet bij Reverze wel gewoon briefjes kunnen pinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:44 
 
Hardtraxxer

Maarja dan betaal je 50 cent... loop je de wc's binne en dan is het een grote tering bende.
Heb trouwens ook maar 1 keer voor de wc's betaald de rest van de keren dacht ik gewoon laat ik het maar proberen om gewoon door te lopen. En dat ging nog verrassend goed ook ^^
En dat franse volk jezus :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

Davy schreef:
Maarja dan betaal je 50 cent... loop je de wc's binne en dan is het een grote tering bende.
Heb trouwens ook maar 1 keer voor de wc's betaald de rest van de keren dacht ik gewoon laat ik het maar proberen om gewoon door te lopen. En dat ging nog verrassend goed ook ^^
En dat franse volk jezus :thumbdown:


Als ik ergens een scheithekel aan heb is het wel dat volk. Bij Qlimax stond er ook een bij ons toen we loempia's aan het eten waren. Probeerde hij een loempia bij een vriend van mij in z'n gezicht te duwen, die hebben we wel even hardhandig weggewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:43 
 
Hardtraxx Addict

Sarrav schreef:
Mensen die gaan zeuren dat ze 50 cent moeten betalen voor een wc.. Huilie huilie. Als je 50 euro kan betalen voor een kaartje kan je ook 50 cent betalen voor een wc.


Het gaat niet om het geld, het gaat om het principe. Geld maakt mij echt geen reet uit op feesten maar als ik dan al 50,- heb neergeteld voor een kaartje en ik vervolgens nog 50 cent op zo'n schaaltje moet flikkeren om te kunnen pissen en vervolgens een grote smerige tering bende aantref, ja dat maakt mij wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:23 
 
Hardtraxx Elite

Is die set van Radical Redemption nog ergens te beluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben hem ook aan het zoeke maar nog niet gevonde. Ik heb wel de liveuitzending op tv opgenomen maar ik weet ni of hij daar is uitgezonden. Kan ik pas dit weekend zien. Als hij is uitgezonde maak ik er wel ff een audiobestandje van
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 20:37 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Davy schreef:
Maarja dan betaal je 50 cent... loop je de wc's binne en dan is het een grote tering bende.
Heb trouwens ook maar 1 keer voor de wc's betaald de rest van de keren dacht ik gewoon laat ik het maar proberen om gewoon door te lopen. En dat ging nog verrassend goed ook ^^
En dat franse volk jezus :thumbdown:


Als ik ergens een scheithekel aan heb is het wel dat volk. Bij Qlimax stond er ook een bij ons toen we loempia's aan het eten waren. Probeerde hij een loempia bij een vriend van mij in z'n gezicht te duwen, die hebben we wel even hardhandig weggewerkt.


Ja zwaar vervelend... we hadden een berg breaklights om ons nek hangen.. zo'n kut fransoos trok alles eraf, klootviool... ook zo eentje 'you speak french ?', dus wij zo.. jaa toilet, baquette, blabla chilles de la tourette, optyfen nou!

Die 50 cent voor de wc vind ik ook irritant, ik had er geen rekening mee gehouden... beter kopen ze het af en gooien 1eu op de ticket prijs, voor 18000 extra kan je bijna een hele nieuwe wc bouwen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 00:26 
 
Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Basshunterzz schreef:
Davy schreef:
Maarja dan betaal je 50 cent... loop je de wc's binne en dan is het een grote tering bende.
Heb trouwens ook maar 1 keer voor de wc's betaald de rest van de keren dacht ik gewoon laat ik het maar proberen om gewoon door te lopen. En dat ging nog verrassend goed ook ^^
En dat franse volk jezus :thumbdown:


Als ik ergens een scheithekel aan heb is het wel dat volk. Bij Qlimax stond er ook een bij ons toen we loempia's aan het eten waren. Probeerde hij een loempia bij een vriend van mij in z'n gezicht te duwen, die hebben we wel even hardhandig weggewerkt.


Ja zwaar vervelend... we hadden een berg breaklights om ons nek hangen.. zo'n kut fransoos trok alles eraf, klootviool... ook zo eentje 'you speak french ?', dus wij zo.. jaa toilet, baquette, blabla chilles de la tourette, optyfen nou!

Die 50 cent voor de wc vind ik ook irritant, ik had er geen rekening mee gehouden... beter kopen ze het af en gooien 1eu op de ticket prijs, voor 18000 extra kan je bijna een hele nieuwe wc bouwen xD


Dat volk is altijd zo vdk als iets, en dan denken ze echt dat ze met iedereen vrienden zijn :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik ben hem ook aan het zoeke maar nog niet gevonde. Ik heb wel de liveuitzending op tv opgenomen maar ik weet ni of hij daar is uitgezonden. Kan ik pas dit weekend zien. Als hij is uitgezonde maak ik er wel ff een audiobestandje van


Zou je die tv uitzending op 1 of andere manier willen uploaden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Sarrav schreef:
nielstil schreef:
Ik ben hem ook aan het zoeke maar nog niet gevonde. Ik heb wel de liveuitzending op tv opgenomen maar ik weet ni of hij daar is uitgezonden. Kan ik pas dit weekend zien. Als hij is uitgezonde maak ik er wel ff een audiobestandje van


Zou je die tv uitzending op 1 of andere manier willen uploaden? :)


Die staan allemaal al op youtube;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 12:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Sarrav schreef:
nielstil schreef:
Ik ben hem ook aan het zoeke maar nog niet gevonde. Ik heb wel de liveuitzending op tv opgenomen maar ik weet ni of hij daar is uitgezonden. Kan ik pas dit weekend zien. Als hij is uitgezonde maak ik er wel ff een audiobestandje van


Zou je die tv uitzending op 1 of andere manier willen uploaden? :)


Die staan allemaal al op youtube;)


Had nog niet gekeken, maar thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarrav schreef:
nielstil schreef:
Ik ben hem ook aan het zoeke maar nog niet gevonde. Ik heb wel de liveuitzending op tv opgenomen maar ik weet ni of hij daar is uitgezonden. Kan ik pas dit weekend zien. Als hij is uitgezonde maak ik er wel ff een audiobestandje van


Zou je die tv uitzending op 1 of andere manier willen uploaden? :)

8 uur HD video uploaden gaat wat lang duren vrees ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ik ben hem ook aan het zoeke maar nog niet gevonde. Ik heb wel de liveuitzending op tv opgenomen maar ik weet ni of hij daar is uitgezonden. Kan ik pas dit weekend zien. Als hij is uitgezonde maak ik er wel ff een audiobestandje van

Is niet uitgezonden, heb de uitzending net bekeken :P
Veel recaps. 2x een act zien hoeft voor mij niet echt. Had liever wat meer beelden uit de Lotto willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het eerste halfuurtje thuis nog gekeken voor ik erheen vertrok... Die VJ gaat daar bij de 2e zin al fataal in de fout: "ook komt straks crisis live nog langs" >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeee Hooooo >.<

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Heeeeeee Hooooo >.<

Was enkel in het sportpaleis. De enige keren dat het in de lotto te horen was begon de mc ermee en was het binnen de 10 seconden ook weer gedaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxxer

nielstil schreef:
stefan_helmond schreef:
Heeeeeee Hooooo >.<

Was enkel in het sportpaleis. De enige keren dat het in de lotto te horen was begon de mc ermee en was het binnen de 10 seconden ook weer gedaan xd

Idd ik stond telkens redelijk achteraan in de zaal los te gaan en hoorde het zelf bijna niet tot bij mij komen en het was direct terug weg :) leuke momentjes vond ik het xd

Nog even over die BETALENDE wc's, ik als Belg vind het niet zo erg dat jullie hiermee lachen want ik zie er niets verkeerd aan xd Zolang we elkaar maar verstaan toch? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is de volledige uitzending te downloaden zonder reclames. :)
https://piratereverse.info/torrent/8192 ... IM.be-live
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:09 
 
Hardtraxx Newbie

Ten 1ste:wat een machtig decor!!!!!Dimensions was het zeker :thumbsup:
Dikke pluim voor de decor bouwers dat moet toch gezegd worden.
Ben ik zo positief over de looks van Reverze,zo negatief ben ik over het geluid.
Kort en bondig,it sucked!!!
Held van de avond...Dj Adaro zonder twijfel.Huge,big,fat and hard.
Lotto arena:subliem geluid :yay:
Ik ben zelf belg maar heb t schijt aan die marginale Heeee-Hooooo debielen,
en zoals ik hier al meerdere malen gelezen heb,die franse stomme klootzakken zouden ze moeten de ingang verbieden op zo'n feesten,stelletje lozers :thumbdown:
Jammer dat veel dj's teleurstellen met hun platenkeuze en de flaschback was een kopie van de vorige edities.
Ik heb me zeker geamuseerd maar vond Hardbass toch beter.
Nederlenders zijn toch een aangenamer volk dan wij belgen,jammer dat ik dit moet zeggen :$
Volgend jaar ben ik er weer bij,tot dan.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Is die set van Radical Redemption nog ergens te beluisteren?

Zoals gewoonlijk; neen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten