Ik heb me ook zeker vermaakt. Niet lang moeten wachten bij de rij, maar toen ik eenmaal binnen was had ik al snel het gevoel dat ik de enige ''normale'' was die daar rondliep. Wat een weirdo's zitten daar tussen zeg.
Via de Lotto Arena rond 9 uur binnen gegaan, zag er echt geweldig vet uit met die individuele schermen. Echter heb ik niet zoveel met tek, dus even naar het Sportpaleis was het plan. Setje van Isaac was niet veel aan, da Tweekaz was wel lachen en Frontliner draaide ook wel leuke plaatjes. Verder kon het me nog niet bekoren, en ik begon me wel te ergeren aan het volk in het Sportpaleis en aan Villain.
Van NC vs DBSTF had ik meer verwacht. Vond het ook echt heel erg jammer dat DBSTF niet Fuck the Noisecontrollers hadden gedraaid, was een buitenkansje!
Toen kwam pas het echte werk. Adaro! Die vent heeft mijn avond echt gered en dat was ook voor mij de beste set van de hele avond. We stonden tussen de rechterbar en Adaro en daar was een topsfeer en topgeluid!
En dan ja.. Deepack. Zoals eerder gezegd in dit topic; het tempo ging meteen omlaag toen hun opkwamen. Maar eens wat gaan eten dus en naar de wc. Mensen die gaan zeuren dat ze 50 cent moeten betalen voor een wc.. Huilie huilie. Als je 50 euro kan betalen voor een kaartje kan je ook 50 cent betalen voor een wc.
Verder op de avond zijn we nog wezen kijken bij Ran-D, even anthempje kijken. Daarna duurde het 5 minuten en we waren alweer in de Lotto, daar was verder echt niets aan aan die vent.
B-front was de tweede held van de avond! Hele vette set gehoord! RR vlamt er dan ook nog eens in en de avond is dan helemaal compleet!
Met hardcore heb ik niet zoveel, dus toen ben ik weer naar huis gegaan

Plus
- ADARO!
- B-front, RR, Da Tweekaz

, Frequencerz
- Geluid in de Lotto
- Sfeer in de Lotto
- Duidelijk van SP naar Lotto
- Show in het Sportpaleis
- Gezellig groepje

Min
- Geluid in het Sportpaleis
- Belgen en Fransen
- Deepack, Ran-D, Isaac
- Vriendin die steeds kwijt is en dan zegt dat ze bij 'een deur staat' of 'dat ik naar haar moet komen'
- Vriendin die boos is dat ik dan ook niet een seconde de moeite neem om haar te zoeken
- HEEEEEEEEEEEE! HOOOOOOOOOOOOOOO!