Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zin om een heel betoog te doen hier, dus maar even kort mijn ervaringen van afgelopen weekend delen.

Zaterdag line-up vond ik eigenlijk niet heel wauw, maar bij het wakker worden en na het zien van de (relatief) positieve weersvoorspellingen had ik er toch best veel zin in. Onderweg nog twee kameraden weten overtuigen om ook nog af te komen, dus dat was wel tof! Hele dag wat overal en nergens gestaan. Het was voornamelijk bier harken en gesprekken voeren met mensen die ik door corona al een tijd niet meer had gezien. Gezellig dus.

Zondag vanaf het begin aanwezig waar Solutio al meteen klappers als Pounding Senses, Magic Spell en Midnight draaide. Lekker rondom die open hal in de zon zowat de hele namiddag vertoefd. Genieten daar! Tijdens Delete Classics en Thera vs Geck-o hing er ook weer een ongekende sfeer. Kortom een leuke festivaldag gehad.

Positieve zaken
- Aanbod eten/drinken
- Toiletten: voldoende zuilen aanwezig en geen enkel vies hokje gehad (voor ik ging dan :whistle: )
- Aangepaste tenten/voorzieningen wat het qua temperatuur toch (relatief) aangenaam maakte.
- Aankleding festival en genoeg tafels om te eten, al deze zaken maken de ervaring nog aangenamer vind ik.

Negatieve zaken
- Te weinig kraantjes om je handen te wassen bij de toiletten.
- Parkingprijzen. Zeker als je nog een uur mag aanschuiven om weg te geraken.
- Algemene prijzen/hoeveelheid. Ja, alles wordt duurder, maar waar trek je de grens? Bakje met 200gram pasta voor 10 euro. Bakje friet voor bijna 7 euro. Ik heb letterlijk 4 dingen moeten eten voor ik genoeg had... In totaal meer dan op restaurant gaan joh.
- Lange rijen zaterdag bij de ingang. Ik was nog best snel binnen omdat ik geluk had dat ze de -17 gang ook opengooide voor iedereen toen wij net daar kwamen aanlopen. Maar dan zie je eens je binnen bent het barpersoneel zich een uur vervelen. Kunnen zij dan niet even helpen bij de ingang denk ik dan... Niet eens alle gangen waren opengesteld op het moment dat ik binnen ging.
- Hoorde ook dat de bezoekers van de camping om 12:00 niet het terrein op konden? Hoe dan?
- Aanschuiven bij de bar op sommige momenten. Ze moesten ook alles digitaal verwerken zo te zien. Dubbel werk he. Ook stond er vaak maar 2 man bestellingen op te nemen voor een hele tent (classics zaterdag namiddag). Wat verwacht je dan. Bij de recharge op zondag stond echt een hele zure troela achter de bar. Sorry, maar blijf dan gewoon thuis.
- Opgeblazen vdk pauper met geel AB lifestyle shirtje zondag bij Crypsis en begin Thera vs Geck-O links. Man, man, wat wilde die vent graag gezien worden door iedereen.

Toch nog best wat geluld uiteindelijk. Ik merk wel dat de rek er bij mij stilaan uit is om zoveel hardstyle festivals mee te blijven pikken. Vermaak me nog altijd wel prima, maar het is niet meer als vroegah helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drie topdagen gehad! Geluid was vrijwel overal erg goed (of dat leek zo omdat ik me alleen VWAB en Shockerz kan herinneren van de laatste 2 jaar) alleen met name in de raw indoor schommelde het volume wel onwijs. Werd tijdens de set van Vertile ook ineens een stuk zachter gezet bijvoorbeeld wat je gelijk merkte aan de sfeer. Zaterdag echt overal en nergens geweest de hele dag, hoogtepuntje wel m’n nieuwe track bij F.Noize op de Revenge stage, qua sets meeste genoten van F.Noize en Rebelion vs Rejecta. Eigenlijk hoort The Gang daar ook nog bij maar dat was zó druk dat bewegen amper mogelijk was.

Zondag om 17:00 en van begin tot eind alleen maar bij de raw classics gestaan. Alleen maar bekenden daar, tering gezellig gehad. Sfeer bij Adaro was een sfeertje wat ik niet vaak heb meegemaakt op feesten waardoor dat ook gelijk de set van de dag was voor mij, verder ook alleen maar prima setjes gehoord.

CptCareless schreef:
-- die terror stage naast de food court. Ik wil gewoon een tosti eten zonder die takke herrie

Ga je toch lekker ergens anders zitten met je tosti. Als er een andere stage staat zijn er ook weer mensen die het niet waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 06:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, ik heb behoorlijk veel mensen gezien bij de food court die zich stoorden aan de herrie die daar vandaan kwam xd

K vond het ook wel kut dat ik zelfs daar m'n oordoppen in moest houden, normaal kan je ze wel uit doen bij de eetkraampjes maar hier niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 07:17 
 
Hardtraxx Addict

Of bar personeel kan helpen bij de ingang.
Nee, meestal heel ander bedrijf zelfs.
Dat de camping gasten niet om 12 binnen konden had niets met de camping te maken, niemand kon voor 12:15 naar binnen
Geen idee waarom
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
- Opgeblazen vdk pauper met geel AB lifestyle shirtje zondag bij Crypsis en begin Thera vs Geck-O links. Man, man, wat wilde die vent graag gezien worden door iedereen.

Hahaha dat was ons maikelo :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Rickzel schreef:
Yenssen schreef:
Stelletje populistische, respectloze stop en play dj’s…


Pffffffffffff doe normaal man :lol: :lol: :lol:

Respectloos naar wie? :lol: je kan toch ook zelf opbokken naar een ander podium of ben ik nou gek.

Vooropgesetld, ik heb ook niks met uptempo, maar deze mindset is wel echt hilarisch >.<


Neem het met een korrel zout. Maar er zit wel een kern van waarheid in. Als dit de standaard wordt dan vind ik het respectloos naar het genre Hardstyle toe en is het gewoon een zwaktebod als je dit soort muziek gaat draaien op een hardstyle stage.
En als bezoeker verwacht ik hardstyle en geen uptempo meuk. Er zijn artiesten (zeg maar de A-categorie) die zich hier ook aan ergeren als een voorganger denkt even populair te gaan doen.


vind je AOR niet bij de A categorie horen? Met z'n solo event, Qlimax boeking en alle andere mainstages?

Niet om hier nou alleen maar AOR te defdenden, want nogmaals, z'n uptempo herrie heb ik HE-LE-MAAL niks mee. maar denk dat iedere organisatie inmiddels wel kan inschatten dat AOR sowieso 2 of 3 uptempo nummers aan het eind van z'n set draait. Als dat een probleem is moeten ze hem niet boeken. Ik weer zeker dat elke artiest op dat niveau schijt heeft aan de rest van de lineup en gewoon doet waarmee hij zelf populair geworden is. En het is niet zo dat de artiest voor hem of na hem nooit met uptempo eindigt. Dat is nou eenmaal de huidige (waardeloze) trend.

"respectloos naar het genre hardstyle" is echt een ouderwetse puristen mindset. Er is op dit moment gewoon iets enorm populair waar jij (wij >.< ) toevalling niks mee hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
- Opgeblazen vdk pauper met geel AB lifestyle shirtje zondag bij Crypsis en begin Thera vs Geck-O links. Man, man, wat wilde die vent graag gezien worden door iedereen.

Als hij ook nog eens onnatuurlijk bruin er uit ziet dan is dit een bekende van mij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over A-categorie artiesten gesproken, ik sprak Adaro even kort tijdens Rejecta in de raw tent dat het wel tof was dat je merkt dat nieuwe artiesten zoals Rejecta ook groot beginnen te worden. Zegt ie: "Hij is al groot hè, hij staat nu prime time op de main te draaien"

Toen kwam ik er achter dat mijn lijstje van A-artiesten nog steeds hetzelfde is als ik in 2012 vond en ik degene ben die niet meer mee aan het gaan is met de tijd. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 10:27 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
ouderwetse purist.


Klopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 10:48 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Niet om hier nou alleen maar AOR te defdenden, want nogmaals, z'n uptempo herrie heb ik HE-LE-MAAL niks mee. maar denk dat iedere organisatie inmiddels wel kan inschatten dat AOR sowieso 2 of 3 uptempo nummers aan het eind van z'n set draait. Als dat een probleem is moeten ze hem niet boeken.


Niet om AoR hier aan te vallen (stiekem eigenlijk wel), maar het kutte is dat hij ook random midden in de set er een uptempo nummer ingooit.

Die 2 of 3 aan het einde zijn we al bijna gewend aan geraakt, hoe onnodig ook, maar hij stopt er vaak halverwege de set een sefa remix tussen, om vervolgens het bpm weer flink terug te schroeven. Dat moeten we ook niet normaal gaan vinden met z'n allen, dan houdt het nooit meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Dat moeten we ook niet normaal gaan vinden met z'n allen, dan houdt het nooit meer op.

Echt onzin dit. Accepteer gewoon dat het publiek veranderd, daarmee ook de smaak van het publiek veranderd en dat artiesten daar ook op inspelen. Muziek evolueert, dat is altijd al het geval geweest en dat gaat ook niet veranderen. En dat is maar goed ook, anders zou een genre in no time doodbloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Riiss schreef:
Dat moeten we ook niet normaal gaan vinden met z'n allen, dan houdt het nooit meer op.

Echt onzin dit. Accepteer gewoon dat het publiek veranderd, daarmee ook de smaak van het publiek veranderd en dat artiesten daar ook op inspelen. Muziek evolueert, dat is altijd al het geval geweest en dat gaat ook niet veranderen. En dat is maar goed ook, anders zou een genre in no time doodbloeden.


Maar je gaat toch naar een hardstyle feest en niet een uptempo feest? Als jij op Masters staat en er opeens Year of Summer gedraaid wordt op de uptempo ga je ook uit je plaat. Of dat je op awakenings staat er opeens een nummer van AoR voorbij komt.

Er zijn toch nog genoeg andere stages? Tuurlijk, beetje variëren is goed en dat muziek evolueert is een natuurlijk proces. Maar je moet er niet in doorslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Riiss schreef:
Dat moeten we ook niet normaal gaan vinden met z'n allen, dan houdt het nooit meer op.

Echt onzin dit. Accepteer gewoon dat het publiek veranderd, daarmee ook de smaak van het publiek veranderd en dat artiesten daar ook op inspelen. Muziek evolueert, dat is altijd al het geval geweest en dat gaat ook niet veranderen. En dat is maar goed ook, anders zou een genre in no time doodbloeden.


Dat een publiek verandert betekent niet dat mensen geen kritiek mogen uiten over de ontwikkeling binnen hun genre. Ik ben vaak de moeilijkste niet en kan me best aanpassen aan bepaalde dingen. Maar ook heb me zaterdag wel eens afgevraagd waar het allemaal heen gaat. Natuurlijk veranderen tijden, maar ik zou toch graag hebben dat niet de hele mooie stijl die we hebben hier in Nederland kapot gaat omdat al die kinders van tegenwoordig lomper, harder en sneller willen gaan zodat ze op TikTok weer kunnen laten zien hoe een geweldig leven ze wel niet hebben en hoe hard ze wel niet gaan op feestjes.

Vind dan bijvoorbeeld het verdwijnen van een euforische stage voor nog meer Uptempo op een festival al een hele slechte ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Zolang het gros van het publiek het waardeert dan doet de DJ het goed. Ik vind het ook niks dat er met uptempo wordt afgesloten. Ik weet nog dat ik 10 jaar geleden al zat te bashen op één hardcore nummer aan het einde van een hardstyle set. De DJ's stoppen er mee wanneer het niet werkt en het publiek stilstaat wanneer zoiets gebeurd.
Maar er wordt louter positief op gereageerd door het publiek, dus waarom niet als DJ zijnde.

Afgelopen zaterdag wanneer ik telkens naar de wc ging, hoorde ik ook een bak herrie van de buitenstage komen. Wat is de muziek veranderd afgelopen 10 jaar. Zei het nog tegen een maat van mij. 10 jaar geleden werden de Radical tracks als afsluiter gebruikt. Nu worden zijn tracks al vroeg op de dag gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom iemand überhaupt voor z'n plezier naar Act of Rage zou gaan kijken gaat mijn pet te boven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Erwiet schreef:

Maar je gaat toch naar een hardstyle feest en niet een uptempo feest? Als jij op Masters staat en er opeens Year of Summer gedraaid wordt op de uptempo ga je ook uit je plaat. Of dat je op awakenings staat er opeens een nummer van AoR voorbij komt.

Er zijn toch nog genoeg andere stages? Tuurlijk, beetje variëren is goed en dat muziek evolueert is een natuurlijk proces. Maar je moet er niet in doorslaan.


Bij Techno feesten is het tegenwoordig ook niet gek meer om een partij opgepitchte Hardstyle platen te draaien hoor. Die jeugd heeft daar toch geen benul van. Zolang ze maar kunnen schreeuwen met die lolly in hun bek.

Ja excuus, het zit diep dat ik oud word :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP Hardstyle wordt allemaal Freestyle alles in de blender gooien en door elkaar heen 1 groot feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op zeg het gaat over een paar plaatjes over een hele dag gezien. Als er nou 1 stage was oké maar er zijn acht miljard stages waar je kan gaan staan als je het er niet mee eens bent. Je weet toch van tevoren dat Act Of Rage er weleens wat uptempo bij pakt, waarom ga je daar dan staat als je weet dat je het niet tof vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Erwiet schreef:
Maar je gaat toch naar een hardstyle feest en niet een uptempo feest? Als jij op Masters staat en er opeens Year of Summer gedraaid wordt op de uptempo ga je ook uit je plaat. Of dat je op awakenings staat er opeens een nummer van AoR voorbij komt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 11:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:

Bij Techno feesten is het tegenwoordig ook niet gek meer om een partij opgepitchte Hardstyle platen te draaien hoor.


Dit zijn wel specifieke artiesten die dit doen en op specifieke feesten (TRYM, DYEN, Dion, Shlomo, 9x9 bijv. op een Nachtcollege, Verknipt of Possession). Veel doen het echter ook gewoon op normaal tempo naast dat ze andere genres in hun set gooien (zoals schranz/hardtechno, industrial techno, hardtrance, early hardcore/rave). Namen als Ki/Ki, Ghost In The Machine, Randomer en Stranger doen het ook wel eens.

Dus ja, dat dat specifieke kliekje niet tussen gewone techno past is vrij logisch, het is gewoon een andere stroming binnen techno en industrial tegenwoordig onder de noemer rave die aan populariteit wint. Het is ook niet mijn ding, maar als anderen het vet vinden, waarom zou ik me er dan aan storen. Klinkt als een verspilling van moeite en tijd. Dit geldt voor alle genres zodoende. Als ik het niks vind, zoek ik het ook niet op.

Maar het feit dat er platen uit andere genres gedraaid worden (als het past en op normaal tempo is) gebeurt al jaren, ver voordat bovenstaande artiesten er mee begonnen. Dat je veel mensen er over hoort klagen is gewoon weer het gebruikelijke gatekeepen/puristen gedoe en selectief verontwaardigd zijn.

Ben het wat dat betreft met Tom eens, als je weet dat er zo gedraaid wordt, waarom zoek je het dan op, waarom laat je jezelf er aan ergeren, zo moeilijk is het niet om het te negeren of om naar feesten/podia te gaan waar je dingen hoort die je juist wilt horen.

Het zal misschien een stukje passie voor het genre zijn, maar je houdt verandering toch niet tegen, hoe veel je ook klaagt. Dan kan je beter je energie steken in wat je wel vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie ik hier nou iemand die een punt wil maken met Timmy Trumpet hahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me zéér goed vermaakt dit weekend. Zaterdag helaas Jay Reeve compleet gemist door de intens lange rij bij de ingang. Het schoot ook voor geen meter op. Sfeer bij Crypsis was de beste van het weekend, maar bij de classic stage (beide dagen) was de sfeer eigenlijk altijd goed. Op andere plekken waar ik ben geweest was het ook altijd prima. De sfeer bij Serzo was trouwens ook héérlijk. Kleine stage, niet heel veel mensen, maar iedereen zat er goed in en deed lekker mee.

Het mixwerk van Crypsis was niet normaal goed. Vooral dat eerste half uur, waar hij minimaal de zaal inkeek en constant aan het mixen was. Pas na een minuut of 45 had ie tijd voor het iconische sigaretje. Geluid was op de main super, behalve als je wat meer achteraan stond. Het laag moest van vooraan komen en van halverwege de zaal kwam de rest van het geluid, wat het net niet helemaal lekker liet klinken (Vooral bij DBSTF en Radical last van gehad, verder niet geweest op zaterdag). Zondag vooraan gestaan bij Primeshock en Devin Wild en dan is het geluid machtig mooi. Geluid van de euphoric op zondag was wel ondermaats. Doenbaar, maar niet top. Classic op zondag had ook mankementen, maar doordat het wel hard stond en de sfeer je meenam, er niet teveel aan gestoord. Wat ging Derb - The Revolution 2022 (Dj Thera Remix) trouwens ontzettend hard.

Zaterdag zat ik er vaak goed in, maar dan wordt je er zo uitgehaald door de drukte. Ook het aantal mensen dat zich overal maar doorheen beukt i.p.v. vriendelijk langs je loopt. Vooral bij de classics was dat drama. Ik denk ook dat Rebirth onderschat heeft hoeveel mensen voor classics kwamen. Bij DBSTF was het het meest drama, maar ook bij DR kwam je niet goed het publiek in. Dr. Peacock ook geskipt door de drukte. Zondag was het héérlijk rustig, met overal genoeg man en een heerlijke sfeer. Beide dagen viel het weer ook zeer goed mee en zondag was het zelfs lekker.

Een dikke plus voor de pita shoarma en een dikke min voor de terror die je letterlijk overal hoorde op zaterdag. Op zondag hoorde je vooral de Hardcore stage overal en niet de classics. Had ook het idee dat het geluid van de classics op zondag zachter stond dan de terror op zaterdag. Verder waren er 2 wc plekken op het terrein en hadden per stuk 6 kraantjes, ook nog zonder zeep. Dit is echt schandalig slecht geregeld.

Ik kijk wel zéér positief terug op het weekend. Vooral door de sets, sfeer, geluid en het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Erwiet schreef:

Maar je gaat toch naar een hardstyle feest en niet een uptempo feest? Als jij op Masters staat en er opeens Year of Summer gedraaid wordt op de uptempo ga je ook uit je plaat. Of dat je op awakenings staat er opeens een nummer van AoR voorbij komt.

Er zijn toch nog genoeg andere stages? Tuurlijk, beetje variëren is goed en dat muziek evolueert is een natuurlijk proces. Maar je moet er niet in doorslaan.


Bij Techno feesten is het tegenwoordig ook niet gek meer om een partij opgepitchte Hardstyle platen te draaien hoor. Die jeugd heeft daar toch geen benul van. Zolang ze maar kunnen schreeuwen met die lolly in hun bek.

Ja excuus, het zit diep dat ik oud word :P


Dit zijn gelukkig wel 'Techno' feesten in een bepaalde hoek. (RR, Nachtcollege, Verknipt en dat soort feesten). Er zijn (thank God) nog genoeg Techno feesten waar echte Techno wordt gedraaid! :thumbsup:


edit: ah BB heeft het al benoemd hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 12:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dit zijn gelukkig wel 'Techno' feesten in een bepaalde hoek. (RR, Nachtcollege, Verknipt en dat soort feesten). Er zijn (thank God) nog genoeg Techno feesten waar echte Techno wordt gedraaid! :thumbsup:

edit: ah BB heeft het al benoemd hahaha


Ik denk wel dat je echt een deels verkeerd beeld van Rotterdamse Rave hebt :P. De rest van de feesten klopt wel.

Als je puur en alleen kijkt naar die derde stage en de latere namen op de tweede stage, dan snap ik wat je bedoelt. DYEN, Dion, 9x9, Shlomo, Trym e.d. die zaten precies in dat hoekje inderdaad. Echter had je met Rebekah een uitzondering die gewoon puur Schranz draaide en Nico Moreno die gevarieerd draaide (geen hardstyle though) maar wel op een normaal tempo, zo'n 10 a 20 bpm trager dan DYEN en Shlomo gemiddeld denk ik.
Echter had je in zaal twee grotendeels gewoon techno (Cynthia, Stranger en Dax J :loving:) en zaal een alleen maar, daar lag het tempo ook zo'n 20 bpm lager. Het is geen Speedy J, Sateoc Mass of Norbak oid wat jij zoekt, maar dit is net zo goed techno, alleen in een ander stijl. Dat is wat het genre zo mooi maakt, zelfde noemer maar veel variatie voor de mensen die het zoeken. Dingen niet techno noemen op basis van wat je zelf vindt vanuit je eigen smaak is natuurlijk niet hoe het werkt :p.

PS: Als je naar echt oude technonamen kijkt van de jaren 90 zoals Commander Tom, dan hoor je ook veel meer tempo, rave-achtige sounds en hardstyle/hardtrance achtige elementen dan je verwacht. Dus ja, wat is dan echt techno als juist die nieuwe stroming soort van terug gaat naar hoe het eerst was. Niet dat dit zo is, maar ik bedoel maar, techno is altijd gevarieerd geweest en techno gebleven, door die variatie is het niet ongewoon dat je bepaalde dingen wel vet vindt en bepaalde dingen niet.

Als ik dat hele feest overal alleen maar de stijl van de eerstgenoemde artiesten had moeten aanhoren was ik al lang en breed weggegaan na een uur :P. Maar ik heb echt zat variatie gehoord op dat feest, misschien niet wat jij specifiek zoekt, maar de variatie en gewone techno was absoluut wel aanwezig.

Maar nu weer ophouden met discussies in de verkeerde topics :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2022 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Zie ik hier nou iemand die een punt wil maken met Timmy Trumpet hahahahaha


Nee vond wel grappig, is toch een nutteloze discussie
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten