Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran

LucG schreef:
Basshunterzz schreef:
Ben wel een beetje geschrokken van Delete. Vond hem er gisteren al niet best uitzien. Vandaag voor zijn set stond hij echt als een malle te shaken. Zullen de spanningen ook wel zijn, maar het was sneu om te zien. Voor de rest ook geen contact met het publiek en heel erg ingetogen. Hoop dat hij snel uit deze situatie komt.


Zo, die was me een partij aan het bibberen. Hij kreeg z'n koptelefoon haast niet goed op z'n ogen geplaatst. Zag er niet fris uit idd, sneu om te zien...


Dan ben je inderdaad niet in staat te draaien als je dat probeert xd

OT: Mega FOMO gehad dit weekend door beelden van vrienden, fijn dat het weer toch wel meezat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Vergelijk terror aub niet met die uptempo troep

Vergelijk terror troep niet met uptempo aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Dan ben je inderdaad niet in staat te draaien als je dat probeert xd


Typefoutje op maandagmorgen, moet kunnen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag mijn REBiRTH ontmaagding gehad... en hoe! :drool: Helaas Udex moeten missen vanwege vertraging onderweg, de dag daarom begonnen bij Demi Kanon waar gelijk al een goede sfeer hing. Daarna bij Digital Punk & Voidax gekeken, helaas stond het geluid hier niet erg goed afgesteld. Veel platen kwamen niet goed door, ook jammer dat Voidax opnieuw b2b stond. Zie hem graag eens solo staan.

Vervolgens de dikste 2 uren van de dag; Adrenalize & DBSTF classics. Wat een sfeer en platen :love: , wel iets te druk bij DBSTF, daar kan volgend jaar beter op worden ingespeeld.

Het geluid op de mainstage was ook dik voor elkaar, zuiver en lomp hard! :worship: D-sturb was top en de DBSTF set met o.a. het Ghost Stories anthem van Defqon ook :surrender:

Dag nog afgesloten met een kwartiertje spitnoise om vervolgens naar huis te bobben. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 11:58 
 
Hardtraxxer

Toch wel een beetje gemende gevoelens overgehouden aan dit feestje. Ik denk dat dit ondertussen nummer 8 0f 9 is geweest van het aantal keren dat ik hier ben geweest. Normaal gesproken altijd echt een topfeest maar van deze editie weet ik het nog niet.

Ik vond het eigenlijk over het algemeen overal wel te druk. Bij Vertile ben ik na 10 minuten heel hard de tent uitgerend, was echt niet normaal zo druk het was. Ik voelde me daar net een sardientje, ga daar echt heel slecht op.
Had voornamelijk veel tijd bij de classics door willen brengen maar ook daar was het naar mijn idee aan de drukke kant. Uiteindelijk veel in de Rebirth tent gestaan, redelijk links vooraan. Daar was het tot een uurtje of 6 wel te doen, daarna ook tandjes druk. Ook met vlagen weinig sfeer maar goed dat kan ook door de plek zijn geweest op dat moment. Vanaf half 10 hoeft de muziek van mij dan ook niet meer echt, heb helemaal niks met Radical redemption en warface.. maar goed veel betere keuzes waren er ook niet meer rondom dat tijdstip :lol:
Misschien was het ook wel weer een beetje onwennig voor mezelf, na ruim 2 jaar geen feest meer te hebben gehad. Merkte dat ik een beetje zoekende was om er lekker in te komen , dat was iets wat zeker niet vanzelf ging.

De pluspunten dan maar:
-Geluid in de rebirth tent, ongekend hoe hard en zuiver dat stond. Zonder oordoppen had ik daar echt niet kunnen staan
- Setjes van Phuture Noize, Dblock & Stefan en favoriete setje was van D-Sturb
- Snel aan de beurt bij de bar aan de linkerkant
- Het altijd weer ontmoeten van nieuwe leuke mensen, is ook echt iets wat ik toch wel gemist heb.

Wel 2 menen echt slecht zien gaan, de eerste halverwege de middag bij main rechts halverwege de bar. Heb daar uiteindelijk degene die bij de ingang van de VIP tent stond aangesproken dat er echt iemand op de grond slecht lag te gaan.. jammer dat hij niet echt leek te begrepen waar ik het nou over had.

Wat later op de avond lag er iemand tussen het hek en het podum in het midden vooraan bij de main. Daar was echt totale paniek bij het personeel en leek het er op alsof ze die persoon niet onder controle kregen.
Ik heb echt maar heel even over het hek gekeken en ik had echt het idee dat diegene daar lag dood te gaan.

Ik hoop voor beide dat het goed is gekomen en dat ze het hebben overleefd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 12:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was het weer genieten zeg :woot: :love: Wat een ongekende topsfeer tijdens onze set ook :clap:

Hierbij nog even onze tracklist:

Dj Thera vs Geck-o @ Rebirth Festival 2022
01. Dj Thera vs Geck-o - Give It All
02. Catatonic Overload - Goddamn
03. Alphaverb - Substream (Dj Thera Remix)
04. Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
05. Geck-o - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
06. Geck-o - Soul Train (Hardtechno Edit)
07. Dj Thera ft Yuna-X - It's A Fine Day
08. Geck-o - Space Jam
09. Derb - The Revolution 2022 (Dj Thera Remix)
10. Geck-o - Assquake VIP
11. Brennan & Heart - Hardstate Channel
12. Geck-o - Ill Behaviour
13. Dj Thera & Geck-o - Do The Happy Face
14. T.C.C. - Nasty Bite (Geck-o)
15. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
16. Catatonic Overload - Paralyzed
17. Vazard - Zimmersion 2.0
18. Dj Thera & Geck-o - Mindblowing Music (Geck-o Remix)
19. Dj Thera & T.C.C. - F.Y.U.
20. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
21. Wavolizer meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
22. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
23. Geck-o vs Thera - Trespassing
24. Prefix & Density - Polka Dj Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet delete niet het bij produceren houden en iemand zoeken die draait als delete? Lijkt me niet heel gezond zoals het nu gaat.

Heb ook zitten balen dat ik richting donkey rollers ging en delete dus als nog kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je weggaan als cryex delete invalt? Je weet toch heus wel dat cryex dan delete platen zou draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Waarom zou je weggaan als cryex delete invalt? Je weet toch heus wel dat cryex dan delete platen zou draaien?

Dat is dan de aanname maar was het vorig jaar ook niet bij Reverze dat Devin Wild zou invallen voor MYST en vervolgens maar 1 MYST plaat pakte? Dus ja, ik snap wel dat hij er voor koos om dan naar DR te gaan omdat je dan wel weet wat je krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Waarom zou je weggaan als cryex delete invalt? Je weet toch heus wel dat cryex dan delete platen zou draaien?


Twijfelde al tussen delete en donkey rollers, heb niks met cryex, wil graag een volle bak delete set niet de delete plaatjes die cryex toevallig bij zich heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een prachtige dag gehad gisteren. Zaterdag niet geweest, maar gisteren echt nergens last gehad van de drukte. Misschien kwam het door het feit dat ik na Devin Wild niet meer bij de Mainstage ben geweest en daarna bijna alleen maar bij een halfvolle Reborn heb gestaan met een uitstapje naar de Recharge en Revenge :P

Uiteindelijk precies optijd binnen incl kluisje, munten en bier halen voor Primeshock. Was echt een hele vette set en +1 voor TBA 2. Mooie opwarmer! Daarna Devin Wild wat weer heerlijk was. Wat gaan zijn platen toch lekker op dat geluid bij de main :D
Na Devin Wild rustig naar de Reborn gegaan voor Solstice. Qua geluid was het even schakelen wel. Was geen heel slecht geluid, maar wel wat zachter en te veel bass. Solstice zelf draaide echt een verrassend lekkere set moet ik zeggen. Zijn eigen platen zijn natuurlijk goud waar ik voor kwam, maar het was nog de vraag wat hij buiten zijn eigen werk zou gaan draaien. Nou met platen als Refuzion - Say It, Cyber & Sylence - Each Other, Wasted Penguinz - Melancholia en Horyzon - Speed Of Light had ik absoluut niks te klagen! Goed sfeertje ook. Wel jammer dat ik Final Melody niet gehoord heb. Eerste paar plaatjes van Envine zijn beetje langs mij heengegaan maar laatste 20 minuten van zijn set was wel echt heerlijk. Jammer dat hij maar halfuurtje kreeg, had graag nog Free (In The Galaxy), Voice Of God, On My Mind, Wild & Free en You & I willen horen, maar je kan niet alles hebben. :P
Vond het persoonlijk erg jammer dat Clockartz niet meer kon komen, keek bijna het meest uit naar zijn set. Maar wel goed opgelost door Xense en Jay Reeve een kwartiertje extra te geven. Jay Reeve had namelijk een heerlijke afwisseling tussen eigen platen en ander werk (Bass Modulators - Oxygen en Church Of The Darkside!!!). Topsetje!

Na Jay Reeve ff een goeie pita naar binnengewerkt en daarna even weer bij Galactixx wezen buurten, hij pakte er wat stevigere platen bij maar is ietwat langs me heengegaan verder. Nog even goed vermaakt bij Sefa voor een halfuurtje en vervolgens naar Crypsis wat set van de dag was. Platenkeuze was gewoon heel Minus Is More van 2009-2014 ongeveer, maar in combinatie met het mixwerk en sfeer was dit echt grandioos :worship: Last minute besloten om daarna de dag af te sluiten bij Ecstatic en zeker geen spijt van. Leuke sfeer hing er weer en verder een goede set, al leek die wel veel op die op Revelation qua platenkeuze maar dat was niet erg. Ook een paar nieuwe platen van hem gehoord waarvan ik er 1 echt enorm sterk vond. Afsluiter (Ecuador Remix) kon ik ook heel goed hebben!

Heb me verder aan bijzonder weinig factoren gestoord. Drukte viel me mee waar ik stond, het was prima weer (tuurlijk kan het warmer, maar het was droog en de zon scheen en heb het nooit echt koud gehad), nergens echt lang hoeven wachten voor eten/drinken en niet gestoord aan het geluid (ook al was het ook weer niet geweldig bij de Reborn en Recharge). Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: afstand vanaf de pendelbus naar het terrein was toch zo'n 20 minuten lopen, dat kan volgend jaar misschien wat korter.

Als het aan mij ligt volgend jaar weer Rebirth, in elk geval sowieso de zondag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
helaas door de drukte bij de parkeerplaats en de entree (waar we alles bij elkaar een uur verloren zijn, slecht georganiseerd) Jay Reeve helemaal gemist


Ik vond Jay Reeve 2x dit weekend mega-vet, hele gave frisse sound! Ook heel vet dat ie Can't Breathe en die Recovered plaat van the Pitcher draaide draaide op Zondag! (En Serenity op Zaterdag).

Huisapotheker schreef:
Verder kan het echt niet dat sommige tenten zo vol zijn dat je d’r praktisch geen eens meer bij kan.


Bij Jan Biggel stond er 3 man security om mensen buiten te houden omdat het te druk was :P. Bij DBSTF in de reactivate werd het ook even te veel.

Klapperen schreef:

Drukte was goed te doen tot aan een uurtje of 7, toen stonden alles tenten toch wel erg vol. Op het eind was het wel erg lastig om een plekje te vinden, bijvoorbeeld bij Warface.


Op de main? Wij hadden linksvoor prima ruimte anders bij oorlogsgezicht.

In ieder geval heel tof dat hier nog wel oog was voor euforische namen. De momenten dat er raw gedraaid werd verveelde het snel. Nog even bij de silent disco op de camping gekeken maar heel jammer dat er maar één kanaal aanstond waar opnieuw alleen maar van die standaard raw werd gedraaid. Na een half uurtje naar huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk zondagje gehad. Waren lekker op tijd binnen voor wat pilsjes in het zonnetje bij Solutio, jammer dat hij opende waardoor het erg rustig was, draaide een paar heerlijke platen, o.a. Night after Night/Surge of Power/Sasha F - New System bij hem gehoord. Ook Phrantic was niet mis (Luna & Dutch Master - The Scene, The Hard Way, Drift Away, opende met een The R3bels plaat die ik half hoorde omdat ik net naar de bar liep :P), op de helft even naar Devin Wild gelopen. Geluid stond bij de Main gelijk een stuk harder, kwam daardoor ook wat beter in de sfeer. Even teruggelopen voor High Voltage, maar die draaide allemaal recente raw platen. Mad Dog opende daarna gelijk al met snelle shit bij de hardcore, dat was wel een dompertje. Had graag wat van die downtempo EP gehoord. Toch maar weer bij de Recharge beland. D&R op een classics stage blijft altijd een genot, een paar heerlijke overgangen gehoord (Dark Symphony -> Catalyst) :worship: Tweede helft van de set opeens wat 2015-2016 platen (Just A Memory en Endless Path) gehoord, verder een prima set. Hierna een pastatje naar binnengewerkt in het zonnetje, prima aanbod aan eten iig. Toen die erin zat even wezen spieken bij Sickmode, op aandringen van niet nader te noemen leden van dit forum. Kwamen aardig wat gated-bommen voorbij, was wel erg druk op de plek waar we stonden.. Uiteindelijk ruimschoots op tijd terug voor Delete, had wel wat drukte verwacht (wat later wel bleek te kloppen). Geluid was in het begin heeeel zacht, kon gewoon mensen horen praten die 5 meter verderop stonden.. Later werd het iets beter. Tent stond afgeladen vol en hij draaide alles wat ik wilde horen, klappertjes als D, Malfunction, Pulse, Nacho remix, Still Here remix, Abcduction etc . Ook nog wat onverwachte plaatjes als Fix Your Speakerz remix, Elevate Remix en de originele Mutants. Al met al de set van de dag voor mij, het zakte ook aardig in de beentjes toen Crypsis hierna begon. Evengoed flink genoten van het mixwerk van de beste man, blijft altijd mooi om te zien. Geck-o en Thera was ook meer dan prima, hardste plaat van de hele dag was voor mij die remix van Mindblowing Music, kwam gigantisch goed door. Nog bedankt voor het draaien van het verzoekje mocht je meelezen Pieter (The Dungeon remix) :loving:

Al met al een top dag gehad, moe maar voldaan thuis aangekomen rond 1:00 en 9 uur slaap gepakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt 2 hele toffe dagen gehad. Heel veel bekenden weer gezien, leuke setjes gehoord, weinig last van drukte en kou gehad dus meer dan prima.
Op zaterdag eigenlijk de hele dag in de classics gestaan met een kort uitstapje naar de main en een uur Delete. Ik wilde net naar de The Purge gaan toen het ging regenen dus even bij Ran-D gekeken, een vest gehaald en weer door bij de classics. Vond het zelf met drukte overal wel prima te doen als je een beetje zocht naar een plekje. Heb me in ieder geval niet aan de drukte gestoord en ruimte maak ik zelf wel. Ik vond de wc's en barren eigenlijk ook best prima en zelfs onze bus reed voor 1 uur al van het terrein af dus ik mag niks klagen. :lol:

Zondag iets later dan gepland op het terrein maar wel een leuke pre-party gehad. Begonnen bij Devin Wild, Degons & Re-done gezien en toen een blok euforisch van Envine t/m Galactixx. Toen naar Delete (waar het even druk was maar daarna ook goed te doen), Demi Kanon (wat misschien wel de tofste set van de dag was) en geëindigd bij Thera en Geck-O. Ook deze dag niks te klagen met drukte, weer viel goed mee en de zondag vind ik vaak een leukere dag dan de zaterdag. Ik vind een euforische tent, zeker wat later op de avond, echt gruwelijk met alle zwevertjes, blije gezichten en gewoon lekker dansen i.p.v. wat er tegenwoordig op de raw voorbij komt. Stapte voor de laatste 10 minuten nog op de main binnen maar dat was ook net Uptempo United.

Al met al een topweekend gehad en vandaag lekker aan het werk. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
even wezen spieken bij Sickmode, op aandringen van niet nader te noemen leden van dit forum

MelvinFR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 17:16 
 
Hardtraxxer

Act of Rage die doodleuk op de helft van z'n set met uptempo rommel begint. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 18:29 
 
Hardtraxxer

Ja dat soort figuren moeten gewoon verbannen worden van hardstyle feesten. Ga gewoon hardstyle draaien of ga lekker naar een uptempo podium en leef je daar uit. Stelletje populistische, respectloze stop en play dj’s…
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Stelletje populistische, respectloze stop en play dj’s…


Pffffffffffff doe normaal man :lol: :lol: :lol:

Respectloos naar wie? :lol: je kan toch ook zelf opbokken naar een ander podium of ben ik nou gek.

Vooropgesetld, ik heb ook niks met uptempo, maar deze mindset is wel echt hilarisch >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 18:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super dankbaar dat de organisatie ons de mogelijkheid heeft gegeven om hier te draaien! Benieuwd of mensen van Hardtraxx aanwezig waren bij onze set, let us know. Leek ons leuk om onze tracklist terug te checken en met jullie te delen. :D

Divinez @ REBiRTH Festival 2022
1. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)(Divinez Kick Edit)
2. Ran-D - #MyWay
3. Divinez - Drowning
4. Vic Mensa - There's A Lot Going On (Phuture Noize Bootleg)
5. Atmozfears & Demi Kanon ft. David Spekter - Ghosts
6. Alpha² - Betrayal (Sub Zero Project Remix)
7. Devin Wild & Warface - For All Of Us
8. Divinez - Piece Of You
9. Hard Driver - Down The Wire (Edit)
10. Hardstyle Masterz - Les Phases
11. Jesse Jax - Witness
12. Lil Nax X & Jack Harlow - Industry Baby (D-Sturb Bootleg)
13. Divinez ft. Miriam Romeyn - Rise Again (REBiRTH Live Edit)
14. D-Block & S-Te-Fan - Enter Your Mind
15. Vertile & Demi Kanon - How I Do It
16. Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg)
17. Divinez - Coming Under
18. Devin Wild ft. Nathalie Blue - The Otherside
19. Horyzon ft. Amitav - Speed Of Light
20. Bright Visions & Divinez - Calling For You
21. Vertile - On My Own
22. Divinez ft. Miriam Romeyn - Talk No More
23. Hard Driver & Atmozfears - Nature Of Time
24. Divinez - A Story
25. D-Sturb - Wanna Stay
26. Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body (Uptempo Edit)

Hopelijk tot snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Divinez schreef:
Uptempo


Populist!!

Vet feest gehad, geen kut setje gehoord eigenlijk. Wraps waren ook lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 18:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Divinez schreef:
Uptempo

Populist!!


Fukkin respectloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Divinez schreef:
Spobbertiet schreef:
Divinez schreef:
Uptempo

Populist!!


Fukkin respectloos


Laat ome Yens het niet horen, die trekt je door de pc heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Rebirth; echt twee hele toffe dagen gehad. Enorm genoten!

De zaterdag begon wel met wat irritatie. Kwam rond 2 uur pas binnen, stond bij het fouilleren helaas in de verkeerde rij. Duurde allemaal erg lang en als ik er zo naar keek vond ik het echt belachelijk en willekeurig. Ieder pakje kauwgom werd binnenstebuiten gedraaid en gecontroleerd, of zelfs demonstrief weggegooid. En dan de rij naast mij die gewoon zonder al te veel poespas zo doorloopt.

Gelukkig was de irritatie eigenlijk al meteen bij binnenkomst verdwenen; zonnetje, biertje (Claro was helaas op bij de bar waar ik stond) en stukje Keltek meegepakt. Daarna naar Aversion gegaan en het debacle van Shockerz met dat slechte geluid weggespoeld. Wat een klappers maakt en draait deze man. Verder beetje van stage naar stage gegaan en vanaf D-Block & S-Te-Fan de hele tijd in de main gebleven. Stond links vooraan en dat geluid was echt bizar, heel goed. Qua drukte viel het eigenlijk ook heel erg mee, tot aan Warface prima de ruimte gehad. En de sfeer was eigenlijk ook overal gewoon goed, bijna iedereen ging los en dan ben ik al heel snel heel blij ^^

Zondagochtend redelijk brak, maar gewoon weer op de fiets gesprongen. Als je dan dat terrein binnenloopt is al je brakheid echt meteen weer verdwenen. Overal was het ook veeeel rustiger dan de dag ervoor, je was bij zowel de kluisjes als muntjes meteen aan de beurt. Ook bij de barren en wc's was het nooit druk, echt top. Rebelion en Adaro classics waren heel vet, maar uitschieter was toch wel D-Sturb & Vertile samen. Die twee passen echt perfect bij elkaar qua stijl. En de sfeer bij de Euphoric stage was ook genieten. Er stonden niet veel mensen, maar de mensen die er stonden ging heerlijk uit hun dak. Ook hele gave platen voorbij horen komen. Alleen erg balen dat Clockartz niet kon, hoop dat alles okay is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Moet delete niet het bij produceren houden en iemand zoeken die draait als delete? Lijkt me niet heel gezond zoals het nu gaat.


Nou iedereen weet dat hij een klote periode heeft (gehad) en een tijd niet kon draaien. Logisch dat het bij het eerste optreden weer moeizaam gaat, zeker na zijn hele voorgeschiedenis. Maar de eerste is altijd het moeilijkst, hopelijk is hij nu een beetje over het dooie punt heen en kan hij weer positief naar de toekomst kijken.

p.s. uit zijn uitlegvideo op Twitch bleek ook dat hij financieel niet helemaal lekker gaan, alleen produceren is dan ook niet zo lucratief denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 21:51 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Yenssen schreef:
Stelletje populistische, respectloze stop en play dj’s…


Pffffffffffff doe normaal man :lol: :lol: :lol:

Respectloos naar wie? :lol: je kan toch ook zelf opbokken naar een ander podium of ben ik nou gek.

Vooropgesetld, ik heb ook niks met uptempo, maar deze mindset is wel echt hilarisch >.<


Neem het met een korrel zout. Maar er zit wel een kern van waarheid in. Als dit de standaard wordt dan vind ik het respectloos naar het genre Hardstyle toe en is het gewoon een zwaktebod als je dit soort muziek gaat draaien op een hardstyle stage.
En als bezoeker verwacht ik hardstyle en geen uptempo meuk. Er zijn artiesten (zeg maar de A-categorie) die zich hier ook aan ergeren als een voorganger denkt even populair te gaan doen.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten