Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 00:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Delete komt wederom nket opdagen, Cryex als vervanger

Edit: Cryex draaide een paar delete trqcks en na 15 minuten kwam die held toch opdagen, tent ontplofte, set van de dag :worship:

Ging al gelijk huiswaarts toen Cryex werd aangekondigd en hoorde dat hij later wel kwam. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed vermaakt maar wat een grafdrukte overal. Kijk uit naar morgen! Standaard de beste dag en hoop dan wat meer danspasjes te kunnen maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 01:43 
 
Hardtraxxer

Ron schreef:
Delt-A schreef:
Delete komt wederom nket opdagen, Cryex als vervanger

Edit: Cryex draaide een paar delete trqcks en na 15 minuten kwam die held toch opdagen, tent ontplofte, set van de dag :worship:

Ging al gelijk huiswaarts toen Cryex werd aangekondigd en hoorde dat hij later wel kwam. Jammer.


Damn superzonde, we hebben 10 minuten daar gestaan, oa Genocide en Take it Back, lekker om die weer live te horen maar zonder Delete zijn we toch maar naar Donkey Rollers gegaan (wat ook wel weer echt vet was). De tent stroomde ook nogal leeg. Maar tof dat het toch nog doorging dan in ieder geval :thumbup:

Sowieso echt een topdag gehad, heerlijk geluid (vooral mainstage en classics) en elke set had wel iets vets/verrassends. Sfeer overal top, vooral bij de classics was het feest :yay:
Eerst 2 minpuntjes:
Ran-D classics was leuk (oa Breathe en Angel) maar kan hij nou niet een keer wat oudere platen draaien? Heb hem volgens mij nog nooit iets van voor 2010 horen pakken.
Wegkomen met de auto was drama

Mooist herinneringen:
Jones maakt meteen sfeer met oa The Raven, So High, Complex Situation, We Speak Music
Memento, Symbols, Push that Feeling, Pillars of Creation bij Josh&Wesz
Adrenalize die Digiwave en Break down low draait :woot: Ook nog een plaat van Arkaine..? Hele andere classicsset dan je normaal gesproken ziet
Sommige kicks bij Sub Zero Project, echt gestoord met dat geluid op de mainstage. Die outro van Trip to Mars en Basstrain-edit wtfff :bomb:
Ik heb ergens bij de classics Running Late voorbij horen komen (weet niet meer welke act), superlang niet meer gehoord
Gewoon de hele set van Rejecta&Rebelion (alleen Sinners Paradise niet gehoord volgens mij..?)
De sfeer vooraan bij Unresolved, iedereen vol gas in dikke truien.
The Pitcher met die recovered-plaat en We live for the music (noisecontrollers remix)
Donkey Rollers met oa Voice of Conscience, In Qontrol-anthem, Silver Bullet, Followers, pffff (ook nog What we Are en Human Enemy als niet-classics, dikke prima wat mij betreft)
Act of Rage met geluid dat misschien nog wel harder stond dan eerder op de dag, ging zo belachelijk tekeer. Laatste plaat had van mij niet gehoeven, maar verder lekker hoog tempo en veel variatie.

Maar mijn favoriet was toch wel Phuture Noize. Zo’n vette belevenis om zn platen van de afgelopen 2 naar nu voor het eerst live te horen, samen met een heerlijk enthousiaste zaal. Zn nieuwe nummers vond ik ook meteen geweldig. En dan alles afgewisseld met Black Mirror Society, Drift Away, Edge of Glory, The Solution; tijd vloog voorbij. En toen kwamen zn afsluitende platen: The Punishment (Frequencerz edit), Followed, Before You Go, Fire :woot:
Heb echt te-ring veel zin gekregen in XQlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 03:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth heeft maar weer bewezen voor mij waarom het mijn favoriete festival is. Show en geluid op de main waren echt weer enorm episch zeg, onovertroffen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dag gehad gisteren. Een van de beste festivals die er is!

Vroeg vertrokken van huis om bij Jay Reeve aanwezig te kunnen zijn, helaas door de drukte bij de parkeerplaats en de entree (waar we alles bij elkaar een uur verloren zijn, slecht georganiseerd) Jay Reeve helemaal gemist, kwam net binnen toen Demi Kanon aangekondigd werd. Wie overigens voor mij persoonlijk de set van de dag had :loving: heerlijke tracks en er hing al een goede sfeer
Nog even bij DP/Voidax wezen kijken, maar het geluid kwam niet echt lekker door daar en de sfeer was ook niet echt aanwezig.

Josz&Wesz meegepakt (wat een sfeer ook weer daar, wel druk), door naar Serzo waar Rewindz nog wat van de tijd afsnoepte van Serzo met wat uptempo kutmuziek maar Serzo was genieten :loving:

PN ook leuk, maar helaas wat weinig drive in zijn set door het afwezig zijn van enige vorm van mixen.

Atmozfears classics begon heel leuk maar helaas begon ie al snel wat recentere platen erbij te pakken (incl zijn Stampuh remix, kom op, draai dan het origineel). Wel dikke plus voor het draaien van Bella Nova, maar ik had liever wat meer tracks gehoord uit die periode van hem.
D-block & stefan draaiden ook een belachelijk lekkere set en ook daar was de sfeer weer enorm goed :loving:

Na een paar platen van G4H was ik er klaar mee. Op de timtetable stond alleen nog maar raw en harder geprogrammeerd en ik ben er inmiddels achter dat ik helemaal niks meer heb met die muziek, dus lekker op tijd naar huis gegaan.

Dikke plus voor de bar op de main, werd super snel geholpen daar steeds, itt tot vrijwel alle andere barren waar het totaal niet opschoot.
WCs was ook slecht geregeld, al vrij vroeg de helft vd urinoirs vol en 6 slappe kraantjes waar gigantisch veel mensen voor in de rij stonden, dat moet beter kunnen.

Maar al met al een uitstekende dag gehad en heerlijk om na dik 2,5 jaar weer eens te kunnen feesten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 10:24 
 
Hardtraxxer

Eerlijk gezegd beetje gemengde gevoelens over de dag. Main super geluid en raw tent bijna hele dag verschrikkelijk geluid (volumeknop leek zeer laag te staan).. Daar verwacht je toch meer van Rebirth. Verder leek het qua drukte wel op Intents, was in tegenstelling tot voorgaande jaren niet eens mogelijk om met normale ruimte achterin te staan…
Samenvatting:
+++ Warface & Phuture Noize
++ Demi Kanon
—— Vertile een grote deceptie door de drukte en het dramatische geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
—— Vertile een grote deceptie door de drukte en het dramatische geluid


Op herhaling in de main vandaag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was weer een hele dikke dag! Geluid in de main was echt hard en goed afgesteld. Helemaal vooraan trilde je oortjes bijna je oren uit zo hard ging het. Heerlijk.

Geluid op de andere stages was iets minder, maar ook niet slecht.

+++ geluid op de main
++ Sfeer bij The Gang
+ Delete die eerst niet maar toen weer toch wel kwam
+ Ran-D en G4H met nieuwe edits
+ snelle barren

- drukke wc's
-- die terror stage naast de food court. Ik wil gewoon een tosti eten zonder die takke herrie


Alweer klaar om vandaag de hele dag tussen de classics en main te pendelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flink hyped vandaag! Waarschijnlijk vanaf het begin al binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat geluid bij de main ging echt helemaal nergens over, wat was dat allejezus hard en zuiver. Klasse!

Vandaag flink naar de ballen wel maar we gaan er weer tegenaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 14:08 
 
Hardtraxxer

Echt maar heeel kort geweest hier aangezien vriendin zich niet zo lekker voelde. Wat opviel is die achterlijke afstand lopen vanaf de pendelbus, die 10 euro pp kost heen en terug. Terwijl er ook gewoon een bus van het OV ergens op loopafstand stopte bij nader inzien die vertrok vanaf den bosch. Als ik dat eerder geweten had, had dat toch 20 euro gescheeld. Setje van PN was wel weer eens heel leuk na 2 jaar. Goede voorbereiding voor over 2 weken

Verder kan het echt niet dat sommige tenten zo vol zijn dat je d’r praktisch geen eens meer bij kan. Zo heftig als bij die hardcore tent rond peacock, heb ik t niet vaak meegemaakt. Voor het volgende jaar weet ik niet of ik gelijk een kaartje ga kopen, zeker vanwege het twijfelachtige weer rond deze datum

Oh ja en idd die tering herrie op het midden van het terrein :lol:. Zet dat lekker in een uithoek ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 18:03 
 
Hardtraxxer

Eerste keer Rebirth geweest op zaterdag. Op de reis heen lag het moraal toch wat laag door de vele regenbuien waar we doorheen reden, maar bij aankomst rond 12 scheen de zon gelukkig en kreeg ik toch wel weer erg zin in het eerste echte meerdaagse outdoor festival sinds defqon 2019.

Ten eerste vond ik de locatie echt top, alles zat lekker dicht bij elkaar, genoeg eten en drink tentjes, bankjes en wc's. Wat ik vooral top vond is dat je binnen een paar minuten van de ene stage naar de andere kon zonder al te veel te missen van de set. Enige minpuntje was wel zoals eerder genoemd de uptempo stage naast de eettentjes, had toch liever wat anders gezien daar.

Sfeer de hele dag was echt top, je merkte echt dat iedereen er weer vreselijk veel zin in had. Iedereen schreeuwde heerlijk de melodieën mee en overal ging het lekker los. Geluid was overal eigenlijk ook top, in de Rebellion tent aan de zijkant had het wat beter gekund, maar eigenlijk weinig te klagen gehad. Op de main was het zelfs echt gruwelijk, midden vooraan bij DBSTF stond het heerlijk hard en klonk het heel zuiver. Alles sets waren eigenlijk ook top. Persoonlijke favorieten waren Phuture Noize, DBSTF en de grootste verassing Atmozfears. Hele dikke edits van z'n album nummers. Phuture Noize draaide 2 hele dikke nieuwe platen en DBSTF draaide hun nieuwe Defqon anthem voor het eerst wat vooral een hele dikke mid had op het eerste gehoor.

Drukte was goed te doen tot aan een uurtje of 7, toen stonden alles tenten toch wel erg vol. Op het eind was het wel erg lastig om een plekje te vinden, bijvoorbeeld bij Warface.

Overall echt een topfeest, het weer viel reuze mee, zelfs redelijk wat zon gepakt. Kan het zeker aan iedereen aanraden, enige nadeel is dat het weer wel mee moet zitten. In Nederland weet je het nooit rond deze tijd van het jaar. Nu vooral erg benieuwd naar het volledige album van Rebelion. Als iemand op zondag is geweest, deel aub de tracklist van het album, als die bekend is gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 20:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was me een mooi daggie gister, D-Sturb LIVE… :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ben wel een beetje geschrokken van Delete. Vond hem er gisteren al niet best uitzien. Vandaag voor zijn set stond hij echt als een malle te shaken. Zullen de spanningen ook wel zijn, maar het was sneu om te zien. Voor de rest ook geen contact met het publiek en heel erg ingetogen. Hoop dat hij snel uit deze situatie komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ben wel een beetje geschrokken van Delete. Vond hem er gisteren al niet best uitzien. Vandaag voor zijn set stond hij echt als een malle te shaken. Zullen de spanningen ook wel zijn, maar het was sneu om te zien. Voor de rest ook geen contact met het publiek en heel erg ingetogen. Hoop dat hij snel uit deze situatie komt.


Dit was inderdaad wel zo. Ik was heel blij dat hij er was (en wat een set ook!). Sfeer en het publiek stond daar echt om hem te steunen. Hoop dat hij dat wel een beetje heeft kunnen voelen. Niemand weet wat er persoonlijk allemaal bij hem speelt. Maar hoop dat ze bij Most Wanted / End of Line hem de kans geven om er weer bovenop te komen.

Verder over de zondag. Kwam met flink verzuurde benen vanuit Convoi op Rebirth aan met mijn vriendin (iets later dan gepland, maar ach. Eerst even Solstice geweest en dat was een leuke euforische binnenkomer. Flinke bak sfeer en gezelligheid. En dan qua mixwerk set van de dag. Dat Degos & Re-Done goed konden mixen weten we allemaal wel, maar ik denk dat hen nog nooit zoveel zieke overgangen heb horen draaien. Elke overgang had weer vocalen van andere platen en zo gingen ze door. Niet normaal.
Thera & Geck-O zaten ook flink in de 6e versnelling zeg. Eerste half uur bij Overdose geweest (positief verrast, zeker qua show). Drukte was alleen niet te doen.
Grandioze dag gehad in ieder geval. Mooie reünie en eerste festival van het seizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracklist van Thera & Geck-o s.v.p. :drool:
Wat ging dat hard zeg :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crypsis echt de held van de dag hoor, heerlijk mixwerk weer en Darkness Is Calling nog gedraaid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 01:13 
 
Hardtraxxer

Oh ja de security was trouwens gelukkig echt een lachertje op dit festival. Ik heb gewoon nog een halve liter despo en ander blikje alcohol mee naar binnen weten te krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 02:32 
 
Hardtraxx Elite

2 super toffe dagen gehad hier. Zaterdag voornamelijk bij de buiten raw gestaan, zondag voornamelijk classics. Veel bekende gezien. Held van t weekend is voor mij wel Delete, wat heb ik deze man gemis
t!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 07:31 
 
Hardtraxxer

Weet iemand te vertellen wie de invaller was voor Clockartz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De zondag was nog beter als de zaterdag. 's ochtends met goede zin weer in de auto gestapt. De sfeer zat er bij iedereen goed in. Geluid op de main bleef echt geniaal. Binnen gekomen bij Devin Wild die ik al een tijdje wilde zien, blijft ook een mooi stijltje. Daarna naar High Voltage en AVIO geweest die leuke setjes draaiden. Toen naar Rebelion op de main geweest die ook weer veel goede klappers draaiden.

Hierna naar Adaro die precies snapt hoe en classic stage werkt, ook ideaal dat hij anderhalf uur stond waardoor er ook een boel platen voorbij kwamen die je minder hoort. Toen Delete waar het ook goed los ging. Hierna even bij Billx wezen kijken om daarna door te gaan naar Rebelion Overdose, wat een ontzettend dikke sets blijven dat toch. Helemaal vooraan stond het geluid ook achterlijk hard. Tegen het einde nog even bij Geck-O en Thera gekeken die ook een geniale set neer zetten, niet helemaal tot het einde gebleven zodat we de drukte op de parkeerplaats voor waren. Waren best snel weer van het terrein af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 09:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Weet iemand te vertellen wie de invaller was voor Clockartz?


Die was er niet. Xense en Jay Reeve draaide allebei 60 min ipv 45.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ben wel een beetje geschrokken van Delete. Vond hem er gisteren al niet best uitzien. Vandaag voor zijn set stond hij echt als een malle te shaken. Zullen de spanningen ook wel zijn, maar het was sneu om te zien. Voor de rest ook geen contact met het publiek en heel erg ingetogen. Hoop dat hij snel uit deze situatie komt.


Zo, die was me een partij aan het bibberen. Hij kreeg z'n koptelefoon haast niet goed op z'n oren geplaatst. Zag er niet fris uit idd, sneu om te zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2022 10:01 
 
Hardtraxx Addict

CptCareless schreef:
Was weer een hele dikke dag! Geluid in de main was echt hard en goed afgesteld. Helemaal vooraan trilde je oortjes bijna je oren uit zo hard ging het. Heerlijk.

Geluid op de andere stages was iets minder, maar ook niet slecht.

+++ geluid op de main
++ Sfeer bij The Gang
+ Delete die eerst niet maar toen weer toch wel kwam
+ Ran-D en G4H met nieuwe edits
+ snelle barren

- drukke wc's
-- die terror stage naast de food court. Ik wil gewoon een tosti eten zonder die takke herrie


Alweer klaar om vandaag de hele dag tussen de classics en main te pendelen

Vergelijk terror aub niet met die uptempo troep
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten