Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Sowieso geen concessies doen op de lineup. Tuurlijk is het aan te moedigen om wat langere setjes te plannen, maar de namen die ze hebben gekozen voor de afgelopen editie zijn gewoon ook echt de namen die het ná corona zwaar verdient hebben er te staan (en ook gehyped zijn op het moment.)

Dat is gewoon heel netjes gedaan!


Dat is toch niet wat ze vragen? Ze vragen wat wij zouden veranderen, dan is dit dus een kul antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 11:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik denk persoonlijk dat er vrij weinig veranderd kan/moet worden en dat we gewoon moeten toegeven aan de stijgende prijzen, hoe klote het ook is. Geen danseressen etc. lijkt mij prima al verwacht ik hierbij niet dat dit een dusdanig verschil gaat maken.

Minder artiesten/langere sets ben ik persoonlijk uiteraard ook voorstander van, echter zal 90% van het hedendaagse publiek dit niet zo zien. Je ziet het (helaas) steeds vaker gebeuren dat sets zelfs 45 minuten duren of de halve line-up is volgestopt met liveacts, iets wat tegenwoordig juist wordt gewaardeerd bij de massa.


Ik vraag me af of dit wel zo is. Als je gewoon stages hebt met alleen setjes van een uur maar nog steeds wel de artiesten die ze willen zien, zou ze dat uitmaken? Waarom moet alles in een zo kort mogelijke tijd? Mensen komen toch voor bepaalde artiesten, als je die artiesten dan langer ziet waarom zou je daar tegen zijn?

Ik zou het eerder geloven als het een trend vanuit artiesten is omdat ze toch bijna allemaal alleen maar eigen spul draaien en setjes tegenwoordig meer als showcases worden gezien.

Bij een feest als Supremacy snap ik het want je hebt maar een stage en hoe meer artiesten je daar neer zet, hoe meer mensen je aanslaat.

Maar als je als festival meerdere podia met raw/uptempo oid hebt dan hebben ze nog altijd de keuze en genoeg artiesten om uit te kiezen. Je kan wel tonnen aan artiesten neerplempen die iedereen wilt zien maar iedereen kan eveneens maar op een plek tegelijk zijn en zullen dus artiesten gaan missen, de massa gaat toch voor het populairste en dan betaal je eigenlijk voor artiesten die hun rendement niet halen vanwege de concurrentie.

Dus ik zie het probleem niet echt om artiesten te minderen, het wordt onderhand wel overkill op sommige feesten/festivals. Als je de main gewoon volplempt met de populairste namen, dan gaat de massa daar amper weg. De enige reden dat ze daar van afwijken is omdat bijna het hele spectrum aan hardstyle wordt aangeboden en niet iedereen is overal fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Remi schreef:
Heeft er iemand een tracklist van Delete classics bijgehouden / gevonden?

Qua volgorde gaat het niet lukken, maar van deze platen weet ik zeker dat hij ze gedraaid heeft:

Formula (opende hij mee volgens mij), D, Malfunction, Pulse, Mutants, The End, Abduction, Elevate remix, Still Here remix, Nacho remix, Fix your Speakerz remix, Environment remix (ook bij Thera & Geck-o), GIR remix, Ghetto, Fast Lane, Let's Get Weird, Punishment

Aanvullingen?

88mph draaide hij als tweede. En ik dacht ook Eden en Smasher remix gehoord te hebben maar daar ben ik niet zeker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Minder artiesten klinkt wel als een goed punt. Afhankelijk van hoeveel je ermee echt bespaart. Verder vind ik persoonlijk dingen als stage design en bekleding van het terrein altijd wel belangrijk voor de sfeer.

Reclame inderdaad ook een optie.

Reclameblokje van 10 minuten tussen elke set
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Reclame inderdaad ook een optie.

Reclameblokje van 10 minuten tussen elke set[/quote]

Terug naar de ID&T radio tijden :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
corneelwr schreef:
Remi schreef:
Heeft er iemand een tracklist van Delete classics bijgehouden / gevonden?

Qua volgorde gaat het niet lukken, maar van deze platen weet ik zeker dat hij ze gedraaid heeft:

Formula (opende hij mee volgens mij), D, Malfunction, Pulse, Mutants, The End, Abduction, Elevate remix, Still Here remix, Nacho remix, Fix your Speakerz remix, Environment remix (ook bij Thera & Geck-o), GIR remix, Ghetto, Fast Lane, Let's Get Weird, Punishment

Aanvullingen?

88mph draaide hij als tweede. En ik dacht ook Eden en Smasher remix gehoord te hebben maar daar ben ik niet zeker van.

Dismissed ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heel eerlijk, vind ik €3,50 voor een muntje op dit moment wel de acceptabele prijs. Als daar ook goede snelle barservice e.d. bij hoort.

Als je op een onderbezette bar telkens 20 minuten van het feest mist en dán nog 3,50 moet betalen dan wordt het wel vervelend :lol:

Denk oprecht dat men bij "schrikbarend hoge muntprijzen" gewoon écht veel meer gaan letten op hoeveel drankjes ze doen. Vraag me af of er niet zo'n magische grens van 2,95 per muntje is dat mensen nog het gevoel hebben dat het betaalbaar is en dat dat vervolgens het aantal verkochte biertjes weer pusht ofzo.

Zo zou het wel niet werken, maar zou me bijv. niks verbazen dat de Zwarte Cross nog goedkope muntprijzen heeft (onder de 3,-) omdat ze zo gods gruwelijk veel bier verkopen :lol:

beetje offtopic sorry

Ja, wel herkenbaar. De hoeveelheid munten die je bij het eten neer moet leggen zijn nog hetzelfde maar de prijs van de munten is veel hoger. Onbewust ga je dan toch alles omrekenen. Ik heb zelf maar amper iets gegeten op rebirth en ben naderhand naar McDonald's Udenhout/Oisterwijk gegaan om daar nog wat naar binnen te schuiven voor een acceptabele prijs.

Wat me overigens ook opviel is dat je 'vroeger' voor Radler anderhalve munt betaalde en dan een grote (33cl) beker kreeg, maar nu voor hetzelfde geld een kleine beker.

Die absurde prijs voor water sloeg helemaal nergens op vind ik. Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden maar meer dan 6 euro voor een flesje dat inkoop nog geen 50 cent moet kosten kan echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan ook maar 6 kraantjes per wc blok om het te ontmoedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige editie hadden ze van die kraantjes waar je echt alleen je handen onder kon wassen en geen Flesjes kon vullen dus wat dat betreft was dit al een stap vooruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 15:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Hi Hardtraxx! Naar aanleiding van de vragen en antwoorden die we o.a. van jullie hebben ontvangen willen we hier graag nog dieper op ingaan met onze bezoekers. Daarom organiseren we binnenkort twee panels en we zien hier natuurlijk ook graag wat Hardtraxxers bij aanwezig! :)

Hieronder meer informatie!
---

REBiRTH Events Panel: Meld je nu aan!
Voor ons nieuwe REBiRTH Events Panel zijn we op zoek naar enthousiaste panelleden. Wil jij meedenken over onze evenementen? Dan is dit jouw kans!

Tijdens deze panels gaan wij in gesprek met onze bezoeker en kijken we samen naar hoe we de beleving op onze evenementen kunnen optimaliseren. We zijn op zoek naar hard dance liefhebbers, die vastberaden zijn hun perspectief met ons te delen.

Heeft dit bericht je aandacht getrokken? Aarzel dan niet om je aan te melden voor één van de beschikbare data. Vul het aanmeldformulier in, en maak de stap van REBiRTH bezoeker naar officieel panellid!

Meld je nu hier aan: http://www.rebirth-festival.nl/panel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2022 19:01 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Onze Weekend Aftermovie staat nu online! ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2022 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Rebirth Events schreef:
Onze Weekend Aftermovie staat nu online! ^^



Toffe aftermovie!!
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten