Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 06:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook hier weer veelte vroeg wakker door de spanningen om weer in een weiland te mogen lopen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik besef bij het bestuderen van de timetable dat het bijna 3 jaar geleden is dat ik naar een timetable heb gekeken en daarin keuzes heb moeten maken naar welke artiest ik ga! Had graag Atmozfears op de classic gezien, maar die draaien tegelijk met SZP en Vertile..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 10:59 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Ik besef bij het bestuderen van de timetable dat het bijna 3 jaar geleden is dat ik naar een timetable heb gekeken en daarin keuzes heb moeten maken naar welke artiest ik ga! Had graag Atmozfears op de classic gezien, maar die draaien tegelijk met SZP en Vertile..


Zelfde hier, laatste feestje is 2.5 jaar geleden en met rebirth kom ik gelijk in de knoop wat betreft de timetable :lol:

Maar goed, nog steeds HYPE! Ik denk dat slapen vanavond echt een uitdaging gaat worden en ik morgenochtend al veel te vroeg wakker ben omdat ik niet meer kan wachten na dus 2.5 jaar geen festival mee gemaakt te hebben :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier dit weekend, Ik ga flinke FOMO hebben :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ik besef bij het bestuderen van de timetable dat het bijna 3 jaar geleden is dat ik naar een timetable heb gekeken en daarin keuzes heb moeten maken naar welke artiest ik ga! Had graag Atmozfears op de classic gezien, maar die draaien tegelijk met SZP en Vertile..


Hoe vaak zie je Atmozfears dit jaar nog op een classic stage? SZP en Vertile zul je overal tegen komen dit seizoen gok ik zo, keuze zou voor mij heel simpel zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 11:20 
 
Hardtraxxer

En ja, hier ook duidelijk aanwezig bij atmozfears classics! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren alsnog een ticket gekocht; Want FOMO. Morgen aanwezig! Kijk uit naar Udex, Atmoz classics en DBSTF :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net in een opwelling m'n zondagkaart verkocht en voor een tientje meer een weekendticket ervoor teruggehaald. Sla de camping over, maar ik heb er zin aan de komende twee dagen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 12:40 
 
Hardtraxx Addict

Mag hij weer?

GODVERDOMME zin in GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik besef bij het bestuderen van de timetable dat het bijna 3 jaar geleden is dat ik naar een timetable heb gekeken en daarin keuzes heb moeten maken naar welke artiest ik ga! Had graag Atmozfears op de classic gezien, maar die draaien tegelijk met SZP en Vertile..


Zie je van het weekend, maat!
Het begint hier nu ook wel langzaam te kriebelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Het begint hier nu ook wel flink te kriebelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 14:41 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Remi schreef:
Het begint hier nu ook wel flink te kriebelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

te borrelen zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Indy schreef:
te borrelen zeker


Touché
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer ouderwets zenuwachtig, gaat slecht slapen worden! Partybus vertrekt om 10:40 al dus hopelijk rond 12:00 al aanwezig. Ook voor het eerst VIP op Rebirth dus ben benieuwd hoe dat is. Weersverwachtingen zien er ook steeds beter uit, waarschijnlijk alleen Udex in de regen meepakken maar voor de rest van de dag toch in de tenten te vinden. Hyped :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 18:29 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Weer ouderwets zenuwachtig, gaat slecht slapen worden! Partybus vertrekt om 10:40 al dus hopelijk rond 12:00 al aanwezig. Ook voor het eerst VIP op Rebirth dus ben benieuwd hoe dat is. Weersverwachtingen zien er ook steeds beter uit, waarschijnlijk alleen Udex in de regen meepakken maar voor de rest van de dag toch in de tenten te vinden. Hyped :thumbsup:


Haha verschrikkelijk hè? Heb er hier ook last van, hele week best aardig de zenuwen onder controle kunnen houden (het slechte weer hielp hier goed aan mee) maar sinds vandaag is het niet te houden :lol:

Het is ook echt lang geleden dat ik zulke zenuwen heb gehad voor een feestje.. nu is mijn laatste feest ook al wel 2.5 jaar geleden, dat zal denk ik ook de grooste veroorzaker er van zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er gek genoeg totaal geen zin in nog :lol:

Hopelijk komt dat morgen meteen bij Jay Reeve en Demi Kanon :loving:

En ik twijfel nog tussen Serzo en Adrenalize classics, allebei sets die ik erg graag eens live zou willen bijwonen maar die je allebei niet veel gaat meemaken dit jaar wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 10:51 
 
Hardtraxxer

Dat geen zin had ik gisteren een beetje maar is nu wel weer aanwezig :). Kriebels zijn d’r weer gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Have fun iedereen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan Rewildz even normaal doen? Eerst om 16:00 een uptempo plaat eindigen, vervolgens nog een plaat starten en om 16:04 de MC laten roepen of mensen nog een plaat willen en er weer uptempo op gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien degene na hem op de TT wat vertraging/problemen? Anders wel hele gare move idd.

Geen flauw idee wat die gozer normaal draait, maar elke set met een uptempo plaat eindigen is sowieso een waardeloze trend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete komt wederom nket opdagen, Cryex als vervanger

Edit: Cryex draaide een paar delete trqcks en na 15 minuten kwam die held toch opdagen, tent ontplofte, set van de dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kan Rewildz even normaal doen? Eerst om 16:00 een uptempo plaat eindigen, vervolgens nog een plaat starten en om 16:04 de MC laten roepen of mensen nog een plaat willen en er weer uptempo op gooien.

Zo ja, daar stoorde ik me ook enorm aan. Die plaat tussen die uptempo was trouwens een dikke euforische zweefplaat, echt totaal misplaatst.
En Serzo stond ondertussen ongeduldig te wachten terwijl die Spanjaarden gewoon weer een nieuwe plaat startte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2022 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Die vieze vuile achterlijke aids uptempo, helemaal klaar mee. Ze stonden om 3 uur al gewoon 380 bpm te draaien. Kut volk

Maar was gezellig
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten