Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
The Gang


Ik zag daar hele vette dingen van en hoorde goede verhalen. Met mezelf afgesproken daar zondag Intents te gaan kijken. Meeten we daar wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand wat de reden was dat Delete een kwartier later begon?

Wel apart dat die niks geen beelden heeft gepost op de socials van zijn comeback :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Weet iemand wat de reden was dat Delete een kwartier later begon?

Wel apart dat die niks geen beelden heeft gepost op de socials van zijn comeback :(


Letterlijk 2 pagina's terug besproken:
LucG schreef:
Basshunterzz schreef:
Ben wel een beetje geschrokken van Delete. Vond hem er gisteren al niet best uitzien. Vandaag voor zijn set stond hij echt als een malle te shaken. Zullen de spanningen ook wel zijn, maar het was sneu om te zien. Voor de rest ook geen contact met het publiek en heel erg ingetogen. Hoop dat hij snel uit deze situatie komt.


Zo, die was me een partij aan het bibberen. Hij kreeg z'n koptelefoon haast niet goed op z'n ogen geplaatst. Zag er niet fris uit idd, sneu om te zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Martin Waus schreef:
Weet iemand wat de reden was dat Delete een kwartier later begon?

Wel apart dat die niks geen beelden heeft gepost op de socials van zijn comeback :(


Letterlijk 2 pagina's terug besproken:
LucG schreef:
Basshunterzz schreef:
Ben wel een beetje geschrokken van Delete. Vond hem er gisteren al niet best uitzien. Vandaag voor zijn set stond hij echt als een malle te shaken. Zullen de spanningen ook wel zijn, maar het was sneu om te zien. Voor de rest ook geen contact met het publiek en heel erg ingetogen. Hoop dat hij snel uit deze situatie komt.


Zo, die was me een partij aan het bibberen. Hij kreeg z'n koptelefoon haast niet goed op z'n ogen geplaatst. Zag er niet fris uit idd, sneu om te zien...


Ok, dankje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2022 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Weet iemand wat de reden was dat Delete een kwartier later begon?


Hij was te zenuwachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Martin Waus schreef:
Weet iemand wat de reden was dat Delete een kwartier later begon?


Hij was te zenuwachtig.

Wel tof dat hij zijn angst toch heeft overwonnen dan al is het een kwartier later.
Maar zolang hij er zelf nog geen plezier van heeft word dit een lang proces.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 09:56 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Martin Waus schreef:
Weet iemand wat de reden was dat Delete een kwartier later begon?


Hij was te zenuwachtig.

Wel tof dat hij zijn angst toch heeft overwonnen dan al is het een kwartier later.
Maar zolang hij er zelf nog geen plezier van heeft word dit een lang proces.

Bij de classics leek hij er wel plezier in te hebben gedurende de set gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartjes voor 2023 binnen.
Maar fuck, 71 euro p/s voor de zaterdag. :/ Ik snap dat ze wat inkomsten mis zijn gelopen... Maar dit is wel een forse stijging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 19:50 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We willen iedereen bedanken voor de enorm toffe kick off van het festival seizoen afgelopen weekend! Het is goed om te lezen dat iedereen heeft genoten en dat het voelde als vanouds! :loving: Jullie eventuele feedback nemen we natuurlijk altijd mee richting volgend jaar en onze andere evenementen, hierover volgt nog een bezoekersonderzoek en mag ook altijd via een Private Message. :thumbup:

REBiRTH Festival 2023
De ticketsale voor 2023 is vanavond begonnen, de komende zes weken geven we elke week een hele toffe prijs weg en hanteren we dezelfde ticketprijs als voor 2022 (sinds de prijsverhoging in februari).

WEEK 1: Friends Camp for 6p + breakfast with the anthem creator (worth €500)
WEEK 2: REBiRTH Merchandise Pack + VIP upgrade (worth €500)
WEEK 3: Lasergame at REBiRTH with your friends vs. an artist team (worth €1500)
WEEK 4: Limo pick-up & drop-off + a meet & greet (worth €2.000)
WEEK 5: Gold Card: Three year long entrance to all our REBiRTH Events for 2 persons
WEEK 6: Helicopter pick-up & drop-off at REBiRTH 2023 + Weekend VIP Tickets (worth €3.000)

Tickets zijn verkrijgbaar via: https://www.rebirth-festival.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben ook meteen maar kaarten gehaald. En inderdaad een forse prijsstijging, hallo zeg. Ik betaalde voor 2019 nog 65 euro en nu geloof ik 87.

* edit: heb het overigens wel over een weekendkaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij hebben ook meteen maar kaarten gehaald. En inderdaad een forse prijsstijging, hallo zeg. Ik betaalde voor 2019 nog 65 euro en nu geloof ik 87.

52 stond erop, afgelopen editie voor de zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kijk wel of ik tegen die tijd via ticketswap een kaartje kan fixen. Ik vind meer dan 70 euro te duur voor dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 22:26 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Ik kijk wel of ik tegen die tijd via ticketswap een kaartje kan fixen. Ik vind meer dan 70 euro te duur voor dit feest.

Gaat richting de Defqon zaterdag prijs toe terwijl t niet te vergelijken is daarmee
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 01:39 
 
Hardtraxx Addict

Rebirth Events schreef:
We willen iedereen bedanken voor de enorm toffe kick off van het festival seizoen afgelopen weekend! Het is goed om te lezen dat iedereen heeft genoten en dat het voelde als vanouds! :loving: Jullie eventuele feedback nemen we natuurlijk altijd mee richting volgend jaar en onze andere evenementen, hierover volgt nog een bezoekersonderzoek en mag ook altijd via een Private Message. :thumbup:

REBiRTH Festival 2023
De ticketsale voor 2023 is vanavond begonnen, de komende zes weken geven we elke week een hele toffe prijs weg en hanteren we dezelfde ticketprijs als voor 2022 (sinds de prijsverhoging in februari).

WEEK 1: Friends Camp for 6p + breakfast with the anthem creator (worth €500)
WEEK 2: REBiRTH Merchandise Pack + VIP upgrade (worth €500)
WEEK 3: Lasergame at REBiRTH with your friends vs. an artist team (worth €1500)
WEEK 4: Limo pick-up & drop-off + a meet & greet (worth €2.000)
WEEK 5: Gold Card: Three year long entrance to all our REBiRTH Events for 2 persons
WEEK 6: Helicopter pick-up & drop-off at REBiRTH 2023 + Weekend VIP Tickets (worth €3.000)

Tickets zijn verkrijgbaar via: https://www.rebirth-festival.nl/tickets

Leuk die prijzen
Maar dat wordt toch een last min ticketswap
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er iemand een tracklist van Delete classics bijgehouden / gevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Heeft er iemand een tracklist van Delete classics bijgehouden / gevonden?

Die zou ik ook wel willen zien
Wat een geweld was dat. En de sfeer en applaus op het eind waren ook mooi, zal hem hopelijk goed gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
zal hem hopelijk goed gedaan hebben.


zo niet raad ik hem een weekje zuipen met carnaval aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 11:54 
 
Organisator
Avatar gebruiker

De huidige prijs is ten opzichte van de ticketprijs voor REBiRTH Festival 2020 twee keer verhoogt. De reguliere prijs voor een zaterdag ticket was voor de 2020 editie: € 54,50 (excl. fee), die is in 2021 verhoogt naar € 60,- (excl. fee) en op 1 februari dit jaar verhoogt naar € 65,- (excl. fee). We hebben er voor gekozen om de tickets nu voor het zelfde bedrag aan te bieden omdat we zelf ook beseffen dat dit veel geld is. Het is natuurlijk wel zo dat iedereen na 1 februari deze prijs al heeft betaald voor zijn/haar ticket.

Het feit is dat de kosten de afgelopen twee jaar enorm zijn gestegen, zowel voor personeel als materialen betalen we nu zo'n 30 tot 40 procent meer, ten opzichte van 2020. Het liefst zouden wij REBiRTH Festival nog steeds aanbieden voor € 54,50 (excl. fee) maar door de stijging in kosten is dit helaas niet meer mogelijk. Ondanks dat onze tickets duurder worden blijft onze marge gelijk en is het risico voor ons als organisatie vele male hoger. Dus ook wij, als organisatie, zitten hier dus niet op te wachten en worden hier dus ook alles behalve beter van.

Omdat we vroeg in het jaar zitten zijn we nu de eerste organisatie die hier mee te maken krijgt. Naar verwachting zullen andere organisaties hier ook last van krijgen en hoogstwaarschijnlijk moeten volgen.

Waar zouden wij in jullie ogen op kunnen/moeten bezuinigen om de prijs te kunnen drukken? Voorbeelden: minder (grote) artiesten, minder decoratie, minder showelementen etc. We vinden dit een interessante discussie en luisteren graag naar de mening van onze doelgroep dus horen graag jullie mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
De huidige prijs is ten opzichte van de ticketprijs voor REBiRTH Festival 2020 twee keer verhoogt. De reguliere prijs voor een zaterdag ticket was voor de 2020 editie: € 54,50 (excl. fee), die is in 2021 verhoogt naar € 60,- (excl. fee) en op 1 februari dit jaar verhoogt naar € 65,- (excl. fee). We hebben er voor gekozen om de tickets nu voor het zelfde bedrag aan te bieden omdat we zelf ook beseffen dat dit veel geld is. Het is natuurlijk wel zo dat iedereen na 1 februari deze prijs al heeft betaald voor zijn/haar ticket.

Het feit is dat de kosten de afgelopen twee jaar enorm zijn gestegen, zowel voor personeel als materialen betalen we nu zo'n 30 tot 40 procent meer, ten opzichte van 2020. Het liefst zouden wij REBiRTH Festival nog steeds aanbieden voor € 54,50 (excl. fee) maar door de stijging in kosten is dit helaas niet meer mogelijk. Ondanks dat onze tickets duurder worden blijft onze marge gelijk en is het risico voor ons als organisatie vele male hoger. Dus ook wij, als organisatie, zitten hier dus niet op te wachten en worden hier dus ook alles behalve beter van.

Omdat we vroeg in het jaar zitten zijn we nu de eerste organisatie die hier mee te maken krijgt. Naar verwachting zullen andere organisaties hier ook last van krijgen en hoogstwaarschijnlijk moeten volgen.

Waar zouden wij in jullie ogen op kunnen/moeten bezuinigen om de prijs te kunnen drukken? Voorbeelden: minder (grote) artiesten, minder decoratie, minder showelementen etc. We vinden dit een interessante discussie en luisteren graag naar de mening van onze doelgroep dus horen graag jullie mening.

Logische verklaring. Het enige wat ik zo kan bedenken is het weglaten van danseressen en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap de prijsverhoging zeer zeker. Alleen een dagje classics voor dit bedrag vind ik teveel. Miss de zondag maar eens een keer checken na 8 jaar de zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat je nodig hebt voor een vet feest is goed geluid en vette muziek.
Oja en goedkoop bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
goedkoop bier


Een Claro in de winkel is 80 cent en inmiddels op Rebirth + 6 euro. :cry:
Ik denk dat die winstmarge groter is dan een banaan, dat viel van de keer mee met 0,5 munt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar goed, ik zal niet janken over geld want dat maakt me eerlijk gezegd weinig uit. Ik volg wel als een mak schaapje en betaal het allemaal met liefde want ik heb na 2 dagen Rebirth wel weer gemerkt dat ik er nog steeds héél veel plezier uit haal.

(Ik mag van Rick niet meer zeggen dat ik na Corona alles best vind want dat was nogal een boosdoener, geloof ik.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rebirth Events schreef:

Waar zouden wij in jullie ogen op kunnen/moeten bezuinigen om de prijs te kunnen drukken? Voorbeelden: minder (grote) artiesten, minder decoratie, minder showelementen etc. We vinden dit een interessante discussie en luisteren graag naar de mening van onze doelgroep dus horen graag jullie mening.


Uptempo

Ik vraag me af in hoeverre je moet bezuinigen op bepaalde dingen om de kaartprijs ver omlaag te gooien. Jullie willen ook de gewenste kwaliteit blijven bieden en de voorgaande editie overtreffen. Dan lijkt het me lastig om keuzes te maken met betrekking tot decoratie, artiesten en show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minder artiesten en langere sets is wat mij betreft de beste manier om de kwaliteit van de sets te verhogen en de prijs te verlagen :thumbup:
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten