Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Iemand ervaring met Crypsis Live? ben der wel heel benieuwd naar eigenlijk, hoop ook op wat Statement of Intent spul :drool:

Ik hoop op iets vergelijkbaars als toen op Loudness in april 2013
17 tracks in een half uur, man wat zat daar een drive in! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Iemand ervaring met Crypsis Live? ben der wel heel benieuwd naar eigenlijk, hoop ook op wat Statement of Intent spul :drool:


Een van de weinigen die er ook echt een live-act van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel zin in gekregen, eerste buitenfeest staat weer voor de deur!
Om 14.00 aanwezig voor The Vision vs Tartaros.
Daarna gelijk Thera en Avio, lekker rammen!
Verder veel in Rebellion area, alleen naar de main voor Crypsis Live en de act's daarna denk ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 11:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Iemand ervaring met Crypsis Live? ben der wel heel benieuwd naar eigenlijk, hoop ook op wat Statement of Intent spul :drool:

Eén van de beter live acts qua hoe het in elkaar zit ja, maar ik zou niet al te veel SoI spul verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Iemand ervaring met Crypsis Live? ben der wel heel benieuwd naar eigenlijk, hoop ook op wat Statement of Intent spul :drool:

Eén van de beter live acts qua hoe het in elkaar zit ja, maar ik zou niet al te veel SoI spul verwachten.

Oke thanks, denk dat ik daar wel even ga staan dan, als het niks is kan ik zo weer weg :P

Trouwens echt niemand die mij af kan zetten in Boxtel uiterlijk iets na 12 uur? 0:14 gaat de laatste trein vanuit daar. Zou echt heel wat schelen. Of is er iemand die vanuit regio Venlo/Venray met dn auto gaat en een plekje over heeft op de terugweg? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 12:16 
 
Hardtraxx Elite

tijntjuh120 schreef:
Heel misschien nog aanwezig, net van mn broer gehoord dat er nog plek vrij is in de auto :P

Aanwezig :D
Waarschijnlijk hele dag op de rebellion area te vinden, wel even audiofreq en crypsis live meepakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Pommer schreef:
SL8492 schreef:
Iemand ervaring met Crypsis Live? ben der wel heel benieuwd naar eigenlijk, hoop ook op wat Statement of Intent spul :drool:

Eén van de beter live acts qua hoe het in elkaar zit ja, maar ik zou niet al te veel SoI spul verwachten.

Oke thanks, denk dat ik daar wel even ga staan dan, als het niks is kan ik zo weer weg :P

Trouwens echt niemand die mij af kan zetten in Boxtel uiterlijk iets na 12 uur? 0:14 gaat de laatste trein vanuit daar. Zou echt heel wat schelen. Of is er iemand die vanuit regio Venlo/Venray met dn auto gaat en een plekje over heeft op de terugweg? :$


feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om nog maar eens in de stemming te komen een aftermovie van vorig jaar gemaakt! Voor de liefhebbers:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hellkite schreef:
Om nog maar eens in de stemming te komen een aftermovie van vorig jaar gemaakt! Voor de liefhebbers:

https://www.youtube.com/watch?v=5ytjPoDDiro&list=UUH-mngcVh3mP8TXZv6FTIzw


Kan iemand mij gelijk vertellen hoe ik um hier neer zet zodat je gelijk het filmpje in beeld hebt ipv alleen een link? Als ik [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5ytjPoDDiro&list=UUH-mngcVh3mP8TXZv6FTIzw[/youtube] gebruik doet ie het niet....?

De s bij https weghalen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=5ytjPoDDiro&list=UUH-mngcVh3mP8TXZv6FTIzw
De s bij https weghalen ;)

En het dikgedrukte stuk weghalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Fluxion schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=5ytjPoDDiro&list=UUH-mngcVh3mP8TXZv6FTIzw
De s bij https weghalen ;)

En het dikgedrukte stuk weghalen :P


Mijn dank is groot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 16:13 
 

Morgen mogen we weer naar buiten!

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol partyflock reactie gejat :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Morgen mogen we weer naar buiten!



xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels al 2 kaartjes kwijt maar nog altijd 7 over :P Dus heb de prijs nogmaals verlaagd [/spam]
Klik hier als je voor €7,50 naar Rebirth Dag 2 wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg net nog een hartverzakking met de pendelbus, stond dat ik alleen nog om half 1 kon gaan, wat veel te laat is, maar het was dus dat de pendeldienst tot half 1 savonds is, en niet om half 1 :P

Maargoed, veel zin in gekregen, te herkennen aan mn krullenkop en Theracords shirt. Kans is groot dat ik mn knalgroene jas ook aanheb :P Waarschijnlijk van half 1 tot 9 aanwezig, is ook wel lang zat eigenlijk.

Tot morgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, heb lekker vip tickets gekocht dus ken lekker in alle rust schijten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 10:17 
 
Hardtraxxer

Zooo zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 10:32 
 
Hardtraxx Elite

Rond 13:00 aanwezig, erg veel zin in :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rond 14:00 aanwezig, te herkennen aan een wit t-shirt met een papegaai op een bom
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rond 14:00 aanwezig, ontzettend veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Mega veel zin in! Veel plezier, gij allen :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 12:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rond 14:000 wandel ik met mijn broertje binnen als het goed is. Zijn eerste hardstyle feestje, dus ben benieuwd hoe het hem bevalt :P

Herkenbaar aan hetzelfde hoofd en shirt als op deze foto: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1915_n.jpg (die blije lange links), evt met wit vest. Tot strakkies :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2014 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Ben weer thuis door een rug die het opgaf :(

Maar goed vermaakt en gelijk helemaal chill omdat the phantom beat er op gegooid werd het moment dat ik de tent in stapte :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over het algemeen heel goed vermaakt. :D
Morgen of maandag uitgebreid verslagje ^^
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten