Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:07 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Paultheone schreef:
Ik heb gister het beste RAW hardstyle nummer ooit gehoord, B-front draaide hem, hij was voor animals (die er een beetje doorheen werd gemixt) en ik hoorde het woord hardstyle in de lyrics, iemand enig idee?


Maar niemand herkend dit nummer dus? :cry:


Ik heb hem ook gehoord maar nog nooit eerder gehoord. Ik heb daar wel ff met de bakkus open gestaan want wat een ontzettend dikke track was dat :oh: :worship:
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En jullie weten ook niet of dat nummertje bepaalde kenmerken had ofzo? Typische bfront synth ofzo (ik noem maar wat), want meestal kun je best vaak horen van wie een nieuw nummertje is.

Want B-Front heeft bijv zn collab met Thera nog niet gedraaid en hij had ook nog een nieuwe solo track, dus misschien was het een van die 2?
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En B-Front & Donkey Rollers hadden ook een collab toch?

Als het de beste Raw track ooit is en B-Front draaide 'm hoef je je trouwens niet af te vragen van wie die is :P
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En B-Front & Donkey Rollers hadden ook een collab toch?

Als het de beste Raw track ooit is en B-Front draaide 'm hoef je je trouwens niet af te vragen van wie die is :P


Ja maar die collab met DR is op Qapital gedraaid en die staat ergens bij nieuwe tracks en voor zover ik weet zaten daar niet echt vocals in. Bij die collab hoor je ook supergoed dat het een typische b-front plaat is :woot:
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
En jullie weten ook niet of dat nummertje bepaalde kenmerken had ofzo? Typische bfront synth ofzo (ik noem maar wat), want meestal kun je best vaak horen van wie een nieuw nummertje is.

Want B-Front heeft bijv zn collab met Thera nog niet gedraaid en hij had ook nog een nieuwe solo track, dus misschien was het een van die 2?

Sfeer was wat duister maar niet echt wat B-Front normaal neerzet. Maar ik denk alsnog gewoon een B-Front plaat. :)
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Delt-A schreef:
En B-Front & Donkey Rollers hadden ook een collab toch?

Als het de beste Raw track ooit is en B-Front draaide 'm hoef je je trouwens niet af te vragen van wie die is :P


Ja maar die collab met DR is op Qapital gedraaid en die staat ergens bij nieuwe tracks en voor zover ik weet zaten daar niet echt vocals in. Bij die collab hoor je ook supergoed dat het een typische b-front plaat is :woot:


Ah oké, overheen gekeken, ik kom niet vaak in die sectie.
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:37 
 
Hardtraxxer

Was de 4de keer Rebirth alweer voor mij, goed vermaakt vooral erg gezellig weekend gehad :)
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dagje gehad op zaterdag. Dikste setjes vond ik toch wel E-Force & Frequencerz.
Ran-D & B-Front was leuk, maar zat niet heel veel tempo in de set naar mijn idee.
Wel dikke pluspunten voor de laatste paar minuten van de set, Magic & Sleepwalker origineel! :woot:

Zondag niet geweest omdat ik moest werken helaas. :cry:
Volgend jaar ben ik er weer bij, tenzij het weer tegelijk valt met Daydream. Dan ga ik daarheen.
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:02 
 
Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
Paultheone schreef:
Paultheone schreef:
Ik heb gister het beste RAW hardstyle nummer ooit gehoord, B-front draaide hem, hij was voor animals (die er een beetje doorheen werd gemixt) en ik hoorde het woord hardstyle in de lyrics, iemand enig idee?


Maar niemand herkend dit nummer dus? :cry:


Kan het nummer me nog wel vaag herinneren, er stond een gozer naast mij en die was echt even in een andere wereld tijdens dat nummer.

Ik denk dat hij wel 10x heeft gezegd dat er nog nooit zo'n mooi en goed nummer is gemaakt ^^ Kon ik wel waarderen haha



Was het niet Raxtor - Superior?? Toevallig filmpje op me telefoon staan waar ook Animals er tussen door gemixt werd! ;)

Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals enzo komen overheen met de genoemde kenmerken :p
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is dat m niet..
Ik dacht dat t een mannenstem was die gewoon 1x t woord hardstyle roept, verder niks.

(maar kan zijn dat ik t mis heb)
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 22:35 
 

Trouwens, die mash-up van de Frequencerz met al die klassiekers erin, wat een knallert was dat hey! Sow die wil ik vaker horen!
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Trouwens, die mash-up van de Frequencerz met al die klassiekers erin, wat een knallert was dat hey! Sow die wil ik vaker horen!

Warface - Mash-Up 3.0, vette mash-up inderdaad. :)
Bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Warface
Citaat:
Got a lot of questions about mash-up 3.0. Wel, 6000 likes and it's yours! start sharing soldiers!
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Volgens mij is dat m niet..
Ik dacht dat t een mannenstem was die gewoon 1x t woord hardstyle roept, verder niks.

(maar kan zijn dat ik t mis heb)


Dat was Raxtor - Superior volgens mij ja :P
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 17:56 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
pecola-tje schreef:
Volgens mij is dat m niet..
Ik dacht dat t een mannenstem was die gewoon 1x t woord hardstyle roept, verder niks.

(maar kan zijn dat ik t mis heb)


Dat was Raxtor - Superior volgens mij ja :P


Nee dat is hem niet! Hij pitchte iets maar niet overdreven en dat maakte hem voor mij geweldig ;) Had Raxtor ook moeten doen met die plaat :p
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
JEFSKI schreef:
pecola-tje schreef:
Volgens mij is dat m niet..
Ik dacht dat t een mannenstem was die gewoon 1x t woord hardstyle roept, verder niks.

(maar kan zijn dat ik t mis heb)


Dat was Raxtor - Superior volgens mij ja :P


Nee dat is hem niet! Hij pitchte iets maar niet overdreven en dat maakte hem voor mij geweldig ;) Had Raxtor ook moeten doen met die plaat :p


je maakt het ons er niet echt makkelijker op :list:
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja sorry, die van Raxtor is leuk, maar ik heb het echt over HET beste raw nummer tot nu toe, dat is Superior duidelijk niet.
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus Rebirth, man man, wat een feest daar is Haaren! 2 dagen hele dikke ambiance, goud! Volgend jaar weer Def Rhymz, haha wat was dat :P
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 22:22 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Ja sorry, die van Raxtor is leuk, maar ik heb het echt over HET beste raw nummer tot nu toe, dat is Superior duidelijk niet.


Je klinkt nu net als die gozer naast me die nacht.. :P
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Paultheone schreef:
Ja sorry, die van Raxtor is leuk, maar ik heb het echt over HET beste raw nummer tot nu toe, dat is Superior duidelijk niet.


Je klinkt nu net als die gozer naast me die nacht.. :P


Misschien was hij dat wel? :p
Bericht Geplaatst op 16 apr 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Paultheone schreef:
Ja sorry, die van Raxtor is leuk, maar ik heb het echt over HET beste raw nummer tot nu toe, dat is Superior duidelijk niet.


Je klinkt nu net als die gozer naast me die nacht.. :P


Ik was t niet :) ik stond achteraan samen met een maat te genieten zonder iets te zeggen :p
Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 16:02 
 
Hardtraxx Elite

Leuk om terug te zien!
Mc Da Syndrome blijft ook echt een held :worship:
en mij zie je op 12:35 nog voorbij schieten :P
Bericht Geplaatst op 18 apr 2014 19:10 
 

Dat brabantse accent :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten