Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog iets over de tenten trouwens. Zijn die helemaal gesloten? of zijn die aan de achterkant of zijkanten nog open zodat er nog wat daglicht naar binnen kan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Rebirth Festival Day 1 is uitverkocht!

Voor Day 2 zijn nog kaarten beschikbaar via http://www.rebirth-festival.nl/rebirth2014tickets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Nog iets over de tenten trouwens. Zijn die helemaal gesloten? of zijn die aan de achterkant of zijkanten nog open zodat er nog wat daglicht naar binnen kan? :P


Ik neem aan dat ze aan de achterkant open zal zijn , zijkanten betwijfel ik :)
Maar je moet niets van mij aannemen , want ik ga er dit jaar voor de eerste maal heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was inderdaad alleen de achterkant open :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:25 
 

Ik weet niet hoe ze dat doen nu er 2 areas zijn, maar ik neem aan dat ze weer alleen de achterkant openlaten. Als er namelijk telkens mensen van de zijkant binnenlopen lijkt me dat niet echt fijn voor de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:26 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Ik weet niet hoe ze dat doen nu er 2 areas zijn, maar ik neem aan dat ze weer alleen de achterkant openlaten. Als er namelijk telkens mensen van de zijkant binnenlopen lijkt me dat niet echt fijn voor de sfeer.

Hoezo? kijk naar elk groot festival, daar zijn de zijkanten ook open en dat veranderd niks aan de sfeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:40 
 
Hardtraxx Addict

Ran-D vs Special Guest nieuwe afsluiter Rebirth Day 1

De afsluiter van Rebirth Day 1 zal in handen komen te liggen van Ran-D en een zeer speciale gast.
Deze gouden combinatie staat garant voor een vette afsluiter, dat hebben ze al eens eerder op Rebirth laten zien.
We mogen niet teveel verklappen, maar samen waren ze verantwoordelijk voor één van de populairste Rebirth Anthems.

Warface toegevoegd aan de Rebellion area op Rebirth Day 1

Omdat wij als organisatie veel suggesties voor hardere namen kregen, hebben we een extraatje toegevoegd aan de Rebellion area. Warface zal de tent vakkundig afsluiten.

Digital Punk vervangt Adaro tijdens Rebirth Day 2

In de battle versus Titan zal Digital Punk de plaats van Adaro innemen tijdens Rebirth Day 2

Rebirth Day 1 is uitverkocht, voor Day 2 zijn nog tickets beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk feest om weer te beveiligen.altijd gezellig bijna nooit incidenten.op drugs na dan.
Ran-d zal wel met b-front afsluiten.
En dan kan ik eindelijk je hand is schudde khadber na al die jaren als ik je zie :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
We mogen niet teveel verklappen, maar samen waren ze verantwoordelijk voor één van de populairste Rebirth Anthems.


Nee dan heb je nog niets verklapt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:01 
 
Hardtraxx Addict

C-Mind schreef:
Leuk feest om weer te beveiligen.altijd gezellig bijna nooit incidenten.op drugs na dan.
Ran-d zal wel met b-front afsluiten.
En dan kan ik eindelijk je hand is schudde khadber na al die jaren als ik je zie :p

geen incidenten dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:02 
 

Miwer schreef:
stefaneke schreef:
Ik weet niet hoe ze dat doen nu er 2 areas zijn, maar ik neem aan dat ze weer alleen de achterkant openlaten. Als er namelijk telkens mensen van de zijkant binnenlopen lijkt me dat niet echt fijn voor de sfeer.

Hoezo? kijk naar elk groot festival, daar zijn de zijkanten ook open en dat veranderd niks aan de sfeer


Ik vind op Rebirth ook een heel andere sfeer hangen dan op de meeste festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
C-Mind schreef:
Leuk feest om weer te beveiligen.altijd gezellig bijna nooit incidenten.op drugs na dan.
Ran-d zal wel met b-front afsluiten.
En dan kan ik eindelijk je hand is schudde khadber na al die jaren als ik je zie :p

geen incidenten dus :P

Haha zo kan je het ook zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface, really?
Ran-D vs. B-Front had ik persoonlijk als surprise act verwacht haha. Ben benieuwd wat dat nu opleverd.

chas1n schreef:
Miwer schreef:
We mogen niet teveel verklappen, maar samen waren ze verantwoordelijk voor één van de populairste Rebirth Anthems.


Nee dan heb je nog niets verklapt xd

Je meent het :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gunz4Hire zou dus afsluiten en dat is nu Ran-D & B-Front. Dikke prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:

chas1n schreef:

Nee dan heb je nog niets verklapt xd

Je meent het :')


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface :worship: jammer dat ik dan al naar huis ben (tenzij iemand mij een lift naar huis kan geven) ben met de trein en moet rond 10/half 11 al weg helaas ivm spoorwerkzaamheden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Gunz4Hire zou dus afsluiten en dat is nu Ran-D & B-Front. Dikke prima!


Eens, kan een erg lekkere set worden :thumbup: . Veel beter dan die G4H meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 ticket te koop:

aanbod/1-x-rebirth-festival-day-1-ticket-t42983.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Festival schreef:
Noisecult SHOWCASE tijdens Rebirth Day 2!
We delen jullie met trots mede dat Dirty Workz's nieuwste act Noisecult op de zondag van Rebirth Festival van 16:00-16:30 een speciale showcase presenteert met de nieuwste Noisecult tracks! Voor deze set hebben ze drie gloednieuwe tracks af en een speciale remix voor één van hun all-time favoriete artiesten.
Deze nieuwe generatie hardstyle producers wil je niet missen!
Haal dus nu je tickets voor Rebirth Day 2 in huis via http://www.rebirth-festival.nl/rebirth2014tickets/


http://tinyurl.com/Rebirth2014-DAY2
Meer info:
http://www.noisecult.nl
http://www.twitter.com/noisecult_NL
http://www.facebook.com/noisecult
http://www.youtube.com/noisecultNL
http://www.soundcloud.com/noisecultNL

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth Festival schreef:
Titan zorgt voor keiharde afsluiter op Rebirth Day 2!
Samen met Digital Punk zal Titan verantwoordelijk zijn voor de afsluiting van Rebirth Festival 2014. In een vette battle zal Titan de tent aan de Raamse Akkers gaan slopen!
Naast deze battle kun je op Rebirth Day 2 genieten van:
FRONTLINER - D-BLOCK & S-TE-FAN - E-Force vs ALPHA² live
DEEPACK vs PHUTURE NOIZE - HARD DRIVER en meer!

LINE-UP:http://www.rebirth-festival.nl
TICKETS:http://www.rebirth-festival.nl/rebirth2014tickets/
RSVP DAY 2
http://tinyurl.com/Rebirth2014-DAY2
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dag 2 met het puinhoopje afsluiten, dat wordt grof :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Treinwerkzaamheden lijken mee te vallen dus definitief aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Treinwerkzaamheden lijken mee te vallen dus definitief aanwezig :thumbsup:

Nice, weer ergens vooraan bij P&D meeten? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog volk hier dat na Rebirth gaat afteren hier? (tip)
feesten/hall-of-hardstyle-12-04-14-hall-of-fame-tilburg-t42531.html
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten