Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 15:42 
 

Afbeelding

Rebirth_Area Day 1
Gunz for Hire – take-over
D-Block & S-te-Fan
Wildstylez vs Noisecontrollers
Coone
Surprise act
Crypsis live
E-Force
Tuneboy live
Bass Modulators
Audiofreq live
Atmozfears vs Adrenalize
Noisecult
Outlander
MC Villain & MC DL

Rebellion_Area Day 1
Titan
Thera
AVIO live
Zany
Outbreak live
High Voltage
Phuture Noize
The Vision vs Tartaros
Prefix & Density
Solutio & The I’s
Blackburn
Gremios & Tono
MC Da Syndrome

Rebirth_Area Day 2
Frontliner
D-Block & S-te-Fan
Adaro vs Titan
Ran-D vs Luna
E-Force vs Alpha² live
Deepack vs Phuture Noize
Max Enforcer
Hard Driver
Noisecult
Scope DJ
Ruthless
MC Villain & MC DV8

Crazy Carnival_Area Day 2
Meer info begin 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dagje melodieus en een dagje raw dan denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 dagen Hardstyle nu? Daar kan ik me wel in vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 21:45 
 
Hardtraxxer

ben wel weer aanwezig, feestjes in haaren zijn altijd leuk.

Release is de nieuwe Twisted?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 22:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hey een tweedaags festival, die was er nog niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2013 23:42 
 

Skyscraper schreef:
ben wel weer aanwezig, feestjes in haaren zijn altijd leuk.

Release is de nieuwe Twisted?


Twisted stond los van Rebirth dacht ik. Release en Rebellion vallen wel weer onder dezelfde constructie als Rebirth neem ik aan.

Pommer schreef:
Hey een tweedaags festival, die was er nog niet!


Was het vorig jaar ook al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Release zal inderdaad Twisted vervangen, teminste zo heb ik het begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:14 
 

Vik schreef:
Timmer schreef:
Release zal inderdaad Twisted vervangen, teminste zo heb ik het begrepen.

Wordt dat georganiseerd door de zelfde organisatie ja? Ik meende dat Nul4elf Twisted organiseert en dat Rebirth een aparte organisatie is.


Nee maar (een) bepaald(e) perso(o)n(en) zit(ten) zowel in de organisatie van Rebirth als in die van Twisted. Rebirth komt weer voort uit KPJ Haaren dacht ik.

Schijnt een conflict met de Michel zijn geweest wat betreft Twisted.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxxer

Wel weer aanwezig denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 14:45 
 
Hardtraxx Addict

Van plan hier voor het eerst het festival seizoen te openen.
Nu is de vraag wanneer ongeveer de kaartverkoop is en hoe snel die normaal gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een leuke line-up misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Met een leuke line-up misschien wel aanwezig.

Hopelijk gaat die kaartverkoop wat normaler, in 2011 duurder het volgens mij nog wel een aantal weken voordat het uitverkocht was, in 2012 duurde het 24 uur en 2013 was in een uur uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

Dit jaar was de kaartverkoop een drama inderdaad.. ik had binnen 5 minuten wel kaartjes deze keer maar daarna klapte de hele zooi in elkaar.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



More info and full line-up will be released 21 december 12:00 at http://www.rebirth-festival.nl/
Combi ticketssale starts 13 januari 2014, 20:00
Regular ticketsale starts 15 januari 2014, 20:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat het de laatste keer is voorlopig.
Wil hier denk ik wel weer bij zijn! :)

Jammer genoeg valt dit tegelijk met Daydream Festival. Even kijken nog welke ik ga kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice dat de Line-Up bekend wordt gemaakt vóór de kaartverkoop begint :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nice dat de Line-Up bekend wordt gemaakt vóór de kaartverkoop begint :thumbsup:

Idd. Kijk tegen die tijd wel of ik ga of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nice dat de Line-Up bekend wordt gemaakt vóór de kaartverkoop begint :thumbsup:

Jup,

nou G4H heb ik eigenlijk niets mee op een enkel nummertje na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik probeer G4H feestjes tegenwoordig te vermijden. Veel te druk altijd en heb de act wel genoeg gezien. Misschien als de line-up zo gruwelijk is aanwezig, anders niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Zooo ik heb mijn eet half uurtje gevonden.
die set veel te vaak gehoord.

maar mooi dat ze er even tussen uit gaan, dan staan ze van de zomer dus niet op de grote festivals :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

De zaterdag sowieso aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth_Area Day 1
Gunz for Hire – take-over
D-Block & S-te-Fan
Wildstylez vs Noisecontrollers
Coone
Surprise act
Crypsis live
E-Force
Tuneboy live
Bass Modulators
Audiofreq live
Atmozfears vs Adrenalize
Noisecult
Outlander
MC Villain & MC DL

Rebellion_Area Day 1
Titan
Thera
AVIO live
Zany
Outbreak live
High Voltage
Phuture Noize
The Vision vs Tartaros
Prefix & Density
Solutio & The I’s
Blackburn
Gremios & Tono
MC Da Syndrome

Rebirth_Area Day 2
Frontliner
D-Block & S-te-Fan
Adaro vs Titan
Ran-D vs Luna
E-Force vs Alpha² live
Deepack vs Phuture Noize
Max Enforcer
Hard Driver
Noisecult
Scope DJ
Ruthless
MC Villain & MC DV8

Crazy Carnival_Area Day 2
Meer info begin 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:05 
 
Hardtraxxer

Goeie Line-Up, en gaaf dat het 2 area's zijn. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:17 
 
Hardtraxxer

zekerheidje!!
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten