Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:54 

Hardtraxxer

Super feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 22:25 

Hardtraxxer

Voor zover ik weet heeft Octavus Augustus van Zany een toeter
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 22:25 

Bierkoning

Love_Fulfilled schreef:
Miwer schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.

Niet een hele duidelijke uitleg, maar hopelijk herkenbaar voor iemand. Bvd!

Wie draaiden hem?

Sowieso hoorde ik 'm in de Rebellion tent bij The Vision en Tartaros. Bij de main ergens richting het einde van de avond.

Ben er niet geweest, maar misschien Crypsis - You know?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 23:20 

Hardtraxx Veteran

Mooi feest gehad. Geen slechte sets gehoord op een mindere van Ran-D & B-Front na. Beste (en persoonlijk leukste) sets vond ik die van Solutio & The I's en Prefix & Density. Wel een aantal dubbele platen gehoord en soms was het geluid niet je van het maar over het algmeen was het prima. Ook nog Sander, Patrick en Zenda (sorry naam vergeten :$ ) gemeet, het was gezellig heren. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 08:02 

Psycho is 3x gedraaid (Zany, Warface en Prefix & Density dacht ik)! Bij de eerste keer psycho denk ik nog: "lekker even een oude ragplaat er tussen door", maar bij de tweede en zeker bij de derde keer heb ik zoiets van er zijn zoooo veel oude beukers, waarom 3x psycho? En zo waren er meer dubbele platen idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 09:54 

Hardtraxxer

IvoWII schreef:
Psycho is 3x gedraaid (Zany, Warface en Prefix & Density dacht ik)! Bij de eerste keer psycho denk ik nog: "lekker even een oude ragplaat er tussen door", maar bij de tweede en zeker bij de derde keer heb ik zoiets van er zijn zoooo veel oude beukers, waarom 3x psycho? En zo waren er meer dubbele platen idd.

Omdat de artiesten niet de hele dag bij een stage gaan staan om te horen of iemand anders ook Psycho gaat draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 09:58 

Hardtraxx Elite

Eindelijk High Voltage meegemaakt :love: Wat een baas is dat zeg, Dead Stars, Blame Society, Case Zero, Shiverz, The 4th Kind... alles kwam voorbij, en was lekker rustig in de tent, omdat iedereen de surprise act wilde zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 10:37 

Hardtraxx Veteran

Prima dag gehad! Toppers waren Audiofreq LIVE, Frequencerz (mixtempo waar je u tegen zegt met een paar hele vette teases) en Wildstylez Vs. Noisecontrollers. Phuture Noize ook een vermelding waard :).

Minpuntjes waren dat de kluisjes erg klein waren (mijn tas paste er amper in) en dat ik mijn hooikoortsmedicatie niet mee naar binnen mocht nemen. Neemt niet weg dat het verder dik in orde was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 11:15 

Hardtraxxer

Arrow schreef:

Jaaaaaa dat is 'm! ONWIJS BEDANKT! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 11:16 

Hardtraxxer

Love_Fulfilled schreef:
Arrow schreef:

Jaaaaaa dat is 'm! ONWIJS BEDANKT! :)

Hahaha no problem, begon zelf ff te twijfelen toen ik You Know zag staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 12:33 

Wát een topfeest. Goed gelachen, overal bekende en een bizarre sfeer. Geluid was onwijs goed. Personen lekker verstaanbaar en toch kwam de muziek goed over.

Op het begin gependeld tussen de Rebellion en de Rebirth stage. Maar voor NC & WS op tijd uit de Rebellion stage geëvacueerd en me op de main gevestigd voor een fantastische set. Daarna volgde het grootste genietmomentje van het weekend; D-Block & S-te-Fan die Here it Comes erin knallen :loving:. Crypsis was ook bizar. Daarna van de rest van de avond muzikaal weinig meegekregen. Tijdens E-Force nog even de nederlandstalige tent binnen gewandeld. Frequencerz gingen onverwachts ook lekker kan ik me nog herinneren. En buiten het Rebirth anthem 2011 en Mysterias heb ik geen idee wat er het laatste uurtje nog gedraaid is.

De zondag was verders een prima afsluitertje. Noisecult Showcase (prima showtje! Alphaverb - Got It (Noisecult Remix) met 4 climaxen :loving:), D-Block & S-te-Fan en Puinhoop Kollektiv waren favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 12:53 

Hardtraxxer

Dankzij Pim0412 nog last minute naar dag 2 geweest. Tnx!

Het was lekker rustig, dus veel ruimte en snelle entree en uitgang. Maar het feest zelf was best dramatisch. Ongelofelijk saaie, voorspelbare sets en kutgeluid. Enige positieve verassing waren DBSTF die supernova en shiverz draaiden. Noisecult showcase was ook prima, volgens mij hebben ze alphaverb - got it! en Coone & da tweekaz - D.W.X. geremixt. klonken best leuk.

+-

+ruimte
+noisecult
+dbstf
-geluid
-saaie sets
-Ran-D vs Luna
----2 munten voor een bakje lauwe friet, belachelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 12:54 

Hardtraxx Veteran

2 vragen; Wie was de suprise act? Wat was het nut van het "lange" podium op de main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 12:59 

Raven schreef:
2 vragen; Wie was de suprise act? Wat was het nut van het "lange" podium op de main?

Frequencerz

Het nut van dat lange podium was gewoon een experimentje neem ik aan om de MC's meer ruimte te geven. Ik vond het wel vet.

Theannoyingdevil schreef:
Coone & da tweekaz - D.W.X. geremixt

Dat was "The Light" van Noisecult zelf met de break van D.W.X. er in geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 13:01 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Het nut van dat lange podium was gewoon een experimentje neem ik aan om de MC's meer ruimte te geven. Ik vond het wel vet.

Hmm oké. Zag er vreemd uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 13:02 

Hardtraxxer

Raven schreef:

voor de stagedive van Frequencerz? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 13:17 

Hardtraxx Veteran

Ohja de mainstage aankleding hadden ze ook in een halve cirkel opgesteld dit keer. Zag er wel vet uit, helemaal als je verder naar voren ging staan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk begin van het festivalseizoen! (Ben alleen zaterdag geweest) Set van Noisecontrollers & Wildstylez. (L) En even daarvoor de tent binnen lopen met Serenity en daarna Gold in het laatste stukje van Bass Modulators hun set. Oneindig genieten! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 21:11 

Hardtraxx Veteran

Zoals beloofd een verslagje van mijn kant. :)

Wat een top feestje was dit zeg!
Al optijd vertrokken vanuit huis, rond kwart voor 10 met moeders en buurvrouw meegereden, heel toevallig gingen ze die dag in Den Bosch winkelen, waardoor ik meekon, scheelde me weer wat geld :P
Uiteindelijk pendelbus gepakt en stond ik rond 20 voor 12 al bij het terrein, iets na 12en binnen en munten gehaald en jas in kluisje gesmeten. Eerste uur beetje geswitcht van stages. Denk nog het meest bij Noisecult gestaan, genietmomentjes waren toch wel The Phantom Beat en You Try To Play Me ^^.
Hierna in de Rebellion stage gebleven voor Blackburn, hier Patrickjeb ook getroffen. Blackburn draaide wel erg lekker moet ik zeggen, echt verrast. Onder andere Unstoppable, Born To Die, Formula, In Your What?! en We Won't Die Remix gehoord. Grootste genietmomentjes deze set waren Burn It, Warphole, Yellow Minute, Sleepwalker en Inner Creativity, baas dat die die draaide zeg! Wel beetje begonnen te ergeren aan het volk, en dat het 2e uur al....
Hierna naar Audiofreq Live gegaan bij de main, hij draaide zelf opzich prima en zn losgaan was ook weer genieten, maar Teddy... wat een aanfluiting zeg. Constant kei falend playbacken, en als ze iets door de microfoon schreeuwde of zong was het knettervals. Toch wel ff genoten op Outlaw, Warcry en Time Machine.
Terug in de Rebellion draaide The Vision & Tartaros niet zo bijzonder vond ik, wel leuk om Evil Dead weer eens te horen. Hier Zenda en zijn broertje ook getroffen
Toen kwam Thera, altijd genieten zijn setjes naar mijn mening, nu ook weer, ook al vond ik het eerste deel beetje tegenvallen. Maar vanaf Incoming was het genieten :D jammer van The Prophet platen, maar verder heerlijk, Ammunition, Ridiculous, Bit Rush, Twillight Zone 2014, Welcome, en hoogtepuntjes Live it Now en And It Goes, die laatste ging echt gruwelijk hard, ongelofelijk. AVIO was ook genieten, best veel nieuwe platen gehoord, verder nog onder andere Scary Voices, Roots Of Evil, Destination Nowhere en Epic Bass.
Tijdens Zany ff wat gaan eten, die pizza's daar, duur, maar wel gruwelijk lekker :love: nog aardig wat meegekregen van Zany daarna, was wel lekker maar vond het opzich niet bijzonder ofzo. S&I daarna vond ik ook niet echt speciaal, ergens op het begin nog een plaat met behoorlijke pitchkicks. Was ook niet helemaal lekker tijdens die set. Dus maar richting de main gegaan voor Noisecontrollers & Wildstylez, ik wist dat dit wel heerlijk zou worden, maar ze hebben me echt positief verrast. Aantal oude platen, zoals Tonight, KYHU remix en One Blade Remix waren echt genieten. Ook de nieuwere platen waren heerlijk, vooral stilstaand genoten op deze set, heeft me ook compleet opgeknapt, denk zelfs set van de avond dit. Nog even in de main gebleven voor DBSTF, aantal pitchkicks gehoord die te goed doordreunde daar xd. Verder niet verkeerd, maar toch naar Titan gegaan, vond zijn set op de opener (D.O.N.K.E.Y. :loving:) na wat tegenvallen, geen 1 Spoontech plaat gehoord :list: verder waren Furious en Under Attack wel goed genieten. Achteraf spijt dat ik naar Titan ben gegaan, aangezien Crypsis Live blijkbaar heel vet was.
Hierna toch nog Prefix & Density gepakt, zeker geen spijt van, wat een set :D Artillery, Drugs Of Choice, Anger, Soundwaves, Ghetto, Polka Tool allemaal voorbij horen komen. Enige plaat die we allemaal niks aan vonden was Natural Born Killers, maar daar heb ik me toch wel op vermaakt door wat redenen :lol: Hierna van het terrein afgelopen richting de pendelbus, na een lange reis terug was ik om 1 uur eindelijk op het station hier. En 20 minuten later lag ik in bed na een topdag.

+/- punten op rij:

+++ Muziek in het algemeen (vrijwel alle setjes die ik helemaal heb gezien dus eigenlijk)
++ Pizza Peperoni :loving:
+ Pendelbus en NS-bussen, prima geregeld
+ Kabouterdans doen met Zenda's broertje op Natural Born Killers :lol:
+ BeHa en Tijntjuh120 eindelijk ontmoet
+ Sfeer en geluid op de main
+ Goede fouillering, tot in mn schoenen werd er gevoeld :P

-- 5 euro voor Red Bull....
- Geluid tot halverwege Blackburn in Rebellion area
- Rebellion Area te klein, en soms wat raar volk daar
- Wachtrij WC
- Titan zn set die licht tegenviel

Al met al topfeestje dus, als de datum goed uitkomt volgend jaar denk ik wel weer aanwezig. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:15 

Hardtraxx Crew

_theon_ schreef:
Zenda (sorry naam vergeten :$ )

Sander uit Waspik, wist je me daar anders nog goed te vertellen :P

SL8492 schreef:
+ Kabouterdans doen met Zenda's broertje op Natural Born Killers :lol:

Kabouterdans, macarena, hoofd-schouders-knie-en-teen, alles is voorbij gekomen xd

Zeker vermaakt, broertje was voor het eerst mee (luistert normaal maar heel af en toe hardstyle), maar die heeft zich ook uitstekend vermaakt. Met name Titan viel goed in de smaak bij hem. Ook wel mooi was dat we binnenkwamen bij Audiofreq op de main en hij me bij de eerste pitchkick aankeek met een blik die boekdelen sprak over zijn smaak met betrekking tot pitchkicks. Voor Wildstylez vs Noisecontrollers een uitstapje naar de main gemaakt, verder lekker Rebellion geweest. Al met al zeker geslaagd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 22:41 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
_theon_ schreef:
Zenda (sorry naam vergeten :$ )

Sander uit Waspik, wist je me daar anders nog goed te vertellen :P

Haha ja, ik wist alleen het Waspik gedeelte nog. :P En had de naam sander in m'n hoofd maar aangezien meneer Lommen er ook bij was, wist ik het dus niet.

SL8492 schreef:
ergens op het begin nog een plaat met behoorlijke pitchkicks.

Solutio - Low Frequencies, heerlijke plaat op de pitchkicks na idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:26 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Ik heb gister het beste RAW hardstyle nummer ooit gehoord, B-front draaide hem, hij was voor animals (die er een beetje doorheen werd gemixt) en ik hoorde het woord hardstyle in de lyrics, iemand enig idee?

Maar niemand herkend dit nummer dus? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 13:56 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Paultheone schreef:
Ik heb gister het beste RAW hardstyle nummer ooit gehoord, B-front draaide hem, hij was voor animals (die er een beetje doorheen werd gemixt) en ik hoorde het woord hardstyle in de lyrics, iemand enig idee?

Ik herken hem wel maar weet niet hoe hij heet. Zal wel een nieuwe zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 15:27 

Hardtraxx Elite

Wat was dit voor heerlijke opening van het festivalseizoen! Dag 1 veel geswitcht met Main en Rebellion area. Dag 2 net voor de showcase van Noisecult binnen gekomen. Man wat was dat vet zeg! Daarna bijna heel de dag op de Crazy Carnaval area geweest. Het was heerlijk vertoeven daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 17:05 

Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Paultheone schreef:

Kan het nummer me nog wel vaag herinneren, er stond een gozer naast mij en die was echt even in een andere wereld tijdens dat nummer.

Ik denk dat hij wel 10x heeft gezegd dat er nog nooit zo'n mooi en goed nummer is gemaakt ^^ Kon ik wel waarderen haha
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten