Zoals beloofd een verslagje van mijn kant.

Wat een top feestje was dit zeg!
Al optijd vertrokken vanuit huis, rond kwart voor 10 met moeders en buurvrouw meegereden, heel toevallig gingen ze die dag in Den Bosch winkelen, waardoor ik meekon, scheelde me weer wat geld

Uiteindelijk pendelbus gepakt en stond ik rond 20 voor 12 al bij het terrein, iets na 12en binnen en munten gehaald en jas in kluisje gesmeten. Eerste uur beetje geswitcht van stages. Denk nog het meest bij Noisecult gestaan, genietmomentjes waren toch wel The Phantom Beat en You Try To Play Me

.
Hierna in de Rebellion stage gebleven voor Blackburn, hier Patrickjeb ook getroffen. Blackburn draaide wel erg lekker moet ik zeggen, echt verrast. Onder andere Unstoppable, Born To Die, Formula, In Your What?! en We Won't Die Remix gehoord. Grootste genietmomentjes deze set waren Burn It, Warphole, Yellow Minute, Sleepwalker en Inner Creativity, baas dat die die draaide zeg! Wel beetje begonnen te ergeren aan het volk, en dat het 2e uur al....
Hierna naar Audiofreq Live gegaan bij de main, hij draaide zelf opzich prima en zn losgaan was ook weer genieten, maar Teddy... wat een aanfluiting zeg. Constant kei falend playbacken, en als ze iets door de microfoon schreeuwde of zong was het knettervals. Toch wel ff genoten op Outlaw, Warcry en Time Machine.
Terug in de Rebellion draaide The Vision & Tartaros niet zo bijzonder vond ik, wel leuk om Evil Dead weer eens te horen. Hier Zenda en zijn broertje ook getroffen
Toen kwam Thera, altijd genieten zijn setjes naar mijn mening, nu ook weer, ook al vond ik het eerste deel beetje tegenvallen. Maar vanaf Incoming was het genieten

jammer van The Prophet platen, maar verder heerlijk, Ammunition, Ridiculous, Bit Rush, Twillight Zone 2014, Welcome, en hoogtepuntjes Live it Now en And It Goes, die laatste ging echt gruwelijk hard, ongelofelijk. AVIO was ook genieten, best veel nieuwe platen gehoord, verder nog onder andere Scary Voices, Roots Of Evil, Destination Nowhere en Epic Bass.
Tijdens Zany ff wat gaan eten, die pizza's daar, duur, maar wel gruwelijk lekker

nog aardig wat meegekregen van Zany daarna, was wel lekker maar vond het opzich niet bijzonder ofzo. S&I daarna vond ik ook niet echt speciaal, ergens op het begin nog een plaat met behoorlijke pitchkicks. Was ook niet helemaal lekker tijdens die set. Dus maar richting de main gegaan voor Noisecontrollers & Wildstylez, ik wist dat dit wel heerlijk zou worden, maar ze hebben me echt positief verrast. Aantal oude platen, zoals Tonight, KYHU remix en One Blade Remix waren echt genieten. Ook de nieuwere platen waren heerlijk, vooral stilstaand genoten op deze set, heeft me ook compleet opgeknapt, denk zelfs set van de avond dit. Nog even in de main gebleven voor DBSTF, aantal pitchkicks gehoord die te goed doordreunde daar

. Verder niet verkeerd, maar toch naar Titan gegaan, vond zijn set op de opener (D.O.N.K.E.Y.

) na wat tegenvallen, geen 1 Spoontech plaat gehoord

verder waren Furious en Under Attack wel goed genieten. Achteraf spijt dat ik naar Titan ben gegaan, aangezien Crypsis Live blijkbaar heel vet was.
Hierna toch nog Prefix & Density gepakt, zeker geen spijt van, wat een set

Artillery, Drugs Of Choice, Anger, Soundwaves, Ghetto, Polka Tool allemaal voorbij horen komen. Enige plaat die we allemaal niks aan vonden was Natural Born Killers, maar daar heb ik me toch wel op vermaakt door wat redenen

Hierna van het terrein afgelopen richting de pendelbus, na een lange reis terug was ik om 1 uur eindelijk op het station hier. En 20 minuten later lag ik in bed na een topdag.
+/- punten op rij:
+++ Muziek in het algemeen (vrijwel alle setjes die ik helemaal heb gezien dus eigenlijk)
++ Pizza Peperoni

+ Pendelbus en NS-bussen, prima geregeld
+ Kabouterdans doen met Zenda's broertje op Natural Born Killers

+ BeHa en Tijntjuh120 eindelijk ontmoet
+ Sfeer en geluid op de main
+ Goede fouillering, tot in mn schoenen werd er gevoeld

-- 5 euro voor Red Bull....
- Geluid tot halverwege Blackburn in Rebellion area
- Rebellion Area te klein, en soms wat raar volk daar
- Wachtrij WC
- Titan zn set die licht tegenviel
Al met al topfeestje dus, als de datum goed uitkomt volgend jaar denk ik wel weer aanwezig.
