Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 vrienden en ik hebben een behoorlijk probleem;

We wonen in de omgeving Rotterdam maar er zijn geen busreizen in de omgeving. We kunnen met het OV gaan, maar de terugweg lukt vrijwel niet, de heenweg is namelijk alleen al 2 en een half uur. Iemand uit de omgeving Rotterdam die een tip heeft voor ons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
SL8492 schreef:
Treinwerkzaamheden lijken mee te vallen dus definitief aanwezig :thumbsup:

Nice, weer ergens vooraan bij P&D meeten? :cool:

Prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nou eigenlijk al een vervanger voor G4H gevonden?

Nog niets over gehoord/gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 23:55 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
Is er nou eigenlijk al een vervanger voor G4H gevonden?

Nog niets over gehoord/gelezen

Ran-d met iemand anders (ff kwijt wie)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
ErikZ schreef:
Is er nou eigenlijk al een vervanger voor G4H gevonden?

Nog niets over gehoord/gelezen

Ran-d met iemand anders (ff kwijt wie)


B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het begin is gemaakt op 4 April Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag komt de timetable online :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:10 
 
Hardtraxxer

pff dilemma, kan aanstaande zaterdag kampioen worden ala de nummer 2 verliest...
heb zoveeeeel zin in dit feestje.. maar wil het eventuele kampioensfeestje ook niet missen

nummer 2 speelt om 1 uur dus moet dat maar even afwachten, wij zelf om 3 uur. mochten ze verliezen geen rebirth voor mij denk ik dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:32 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Vandaag komt de timetable online :thumbup:

Bedoel je niet dat hij online is? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Vandaag komt de timetable online :thumbup:

Bedoel je niet dat hij online is? :P

Om 11:40 was hij nog niet online. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable ziet er goed uit! Coone wordt AVIO/Zany. Eventueel Zany door als ik geen zin heb in Tuneboy. Enige jammere is dat Phuture Noize precies bij WS/NC staat ingedeeld die ik wel graag wil zien, maat van me wil graag naar DBSTF dus ik vrees dat ik ze over moet slaan. Helaas, wil ze graag nog een keer live meemaken!

Ik heb er in ieder geval zin in :beer:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie Timetable opzich, helaas moet ik de pendelbus om half 10 terugpakken omdat ik anders en driekwartier bij station Den Bosch sta in mn eentje, en risico loop dat ik een aansluitende trein mis en niet meer naar huis kan. Dus helaas moet ik P&D en High Voltage waarschijnlijk missen :cry:

12:00-13:00: Noisecult/Rondlopen
13:00-14:00: Blackburn
14:00-15:00: Audiofreq Live (?)/Rondlopen
15:00-16:00: Thera
16:00-16:30: Avio Live
16:30-17:30: Zany
17:30-18:30: Solutio & The I's
18:30-19:30: Wildstylez Vs Noisecontrollers
19:30-20:00: Phuture Noize
20:00-21:00: Def Rhymz (Speciaal voor BeHa)/Titan/Crypsis Live
21:00 of iets later naar huis.

Mocht ik iemand kunnen vinden die me naar station Boxtel kan brengen rond half 12, kan ik tot half 12 blijven, anders wordt dit het ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density gelijk met E-Force :(
Nouja we zien wel, wordt een mooi fiske. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag Rebellion dus en halverwege Titan richting mainstage :D
Mocht de surprise act tegenvallen dan even bij High Voltage een kijkje nemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:56 
 

Prachtig dat "Gezelligheid kent geen tijd" op dit festival. Vet dat ze op die manier iets terug doen voor de bevolking van Haaren.

AVIO en Zany in de Rebellion meepakken en voor de rest vooral in de main te vinden. E-Force en de surprise act zijn niet mijn ding. Verders hopen dat B-Front iets van dat laatste uurtje kan maken. Ongetwijfeld de gezelligheid kent geen tijd nog een keertje meepakken, en op zondag waarschijnlijk afsluiten met Dirtcaps, ligt er maar net aan hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Prachtig dat "Gezelligheid kent geen tijd" op dit festival. Vet dat ze op die manier iets terug doen voor de bevolking van Haaren.

AVIO en Zany in de Rebellion meepakken en voor de rest vooral in de main te vinden. E-Force en de surprise act zijn niet mijn ding. Verders hopen dat B-Front iets van dat laatste uurtje kan maken. Ongetwijfeld de gezelligheid kent geen tijd nog een keertje meepakken, en op zondag waarschijnlijk afsluiten met Dirtcaps, ligt er maar net aan hoe het loopt.


Je weet dus al wat de Suprise Act is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 16:37 
 
Hardtraxxer

gok op a2

EDIT: chain reaction lijkt me logischer aangezien chain reaction geen boeking heeft die dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er nog mensen voor een tientje naar Rebirth Day 2 willen, kijk even hier. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Prachtig dat "Gezelligheid kent geen tijd" op dit festival. Vet dat ze op die manier iets terug doen voor de bevolking van Haaren.


Def Rhymzzz :woot:

Na het werken op het gemak richting haaren, erg benieuwd naar wildstylez vs noisecontrollers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Als er nog mensen voor een tientje naar Rebirth Day 2 willen, kijk even hier. :)

Hey jij ook al, ik heb nu ook 3 kaarten voor dag 2 waar ik niks mee ga doen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:16 
 
Hardtraxxer

ik wil ze wel gratis als je ze anders niet meer verkocht krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:42 
 
Hardtraxx Elite

Heel misschien nog aanwezig, net van mn broer gehoord dat er nog plek vrij is in de auto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch best wel zin in! :)
Meeste in Rebellion stage te vinden, met paar uitstapjes naar main voor NCvsWildstylez, E-force en Ran-D vs ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Crypsis Live? ben der wel heel benieuwd naar eigenlijk, hoop ook op wat Statement of Intent spul :drool:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten