Heerlijk dagje gehad!
Was eigenlijk niet de bedoeling om er een heel verslag van te maken maar zo heeft het wel uitgepakt
Begonnen op de Rebellion vanaf +- half 2 tot half 9. Het geluid bij de Rebellion viel wel een beetje tegen in vergelijking met de mainstage waar we vóór half 2 nog even waren gaan kijken. Bij Thera ging het volume al iets omhoog, maar tijdens de set van Zany werd het geluid duidelijk weer zachter gezet.
Blackburn heb ik alleen de laatste 20min van meegekregen, vond hem voor wat ik ervan gezien heb best aardig draaien. Daarna
The Vision vs. Tartaros die een fijne opbouwende set hadden. Het was nog erg rustig op dit moment. Bij
Thera werd het al iets drukker maar er was genoeg ruimte om los te gaan. Hij draaide echt een heerlijk setje, en het is gewoon genieten hoe hij en Da Syndrome daar samen los staan te gaan.
AVIO Live even gemist omdat we er niet zoveel mee hebben

even eten gaan halen en nog een rondje lopen. We waren nog wel op tijd terug om nog even Scary Voices mee te pakken. Hierna kwam
Zany, en er bleven maar mensen de tent instromen. Hij zette wel echt een dikke set neer, maar je kon niet echt losgaan door de drukte en al die lopers

Gelukkig liep de halve tent weer leeg bij
Solutio en The I's. Nou moet ik wel zeggen dat ik de helft niet kende van wat ze draaiden, maar ik was allang blij was dat er weer wat ruimte was.
Bij
Outbreak stond de tent weer tsjokvol, maar we hadden wel een goeie plek gevonden waardoor het prima te doen was. Heb me goed vermaakt op zijn platen. Hierna kwam
Phuture Noize. Hulde voor deze set, (op het Wasted Anthem na) echt heel vet! Nog even een halfuurtje
Titan meegepakt, dat was ook weer 30min genieten. Zo jammer dat hij tegelijk met Crypsis Live stond!
En Da Syndrome met z'n geniale uitspraken wil ik niet onvermeld laten :p
Het geluid bij de mainstage stond duidelijk zachter dan aan het begin van de dag, wat erg jammer was. Maar voor de rest staat
Crypsis Live natuurlijk garant voor flink beukwerk!
E-Force zijn set hierna was ook erg vet, heel veel dikke tracks gehoord.
Toen was het de beurt aan de Surprise act, de
Frequencerz. Normaal vind ik hun sets altijd erg tof, maar aangezien ik de hele dag in de Rebellion was geweest had ik de meeste platen al 1, 2 of zelfs 3x langs horen komen. Snelkookpan was dan toch wel weer erg vermakelijk. :p Na de 6e dubbele plaat op rij was ik een beetje dubbeleplaten-moe. En MC Villain, wat een verschrikkelijke MC blijft dat toch. Waarom ze hem toch blijven boeken... Toen Villain het publiek wilde opjutten omdat Niels van Frequencerz een stage dive wilde doen, en Villain daardoor tijdens Hollow het geluid afzette, ben ik maar vertrokken en heb ik nog 20min van
High Voltage meegepakt (wat ik natuurlijk veel eerder had moeten doen, alleen stond onze hele groep bij Frequencerz). Het was daar trouwens enorm rustig op dat moment, wat ook wel weer fijn was.
Na High Voltage toch maar teruggelopen om het sfeervolle moment van het Rebirth anthem mee te maken waar
Ran-D en B-Front uiteraard mee openden. Ran-D en B-Front zetten een aardige set neer, maar persoonlijk vind ik ze individueel wel beter draaien. Jammer dat Ran-D van de G4H platen alleen Swagger erop gooide! De set werd beëindigd met Magic op een flink bpm. Ze sloten de mainstage al af om 5 voor 12, dus hebben we nog even een sprintje getrokken naar de Rebellion area om af te sluiten bij
Warface, die er als laatste track Streetfighter op gooide
Dus kort samengevat:
++ Sets van Thera, Phuture Noize, Crypsis en E-Force
++ Het losgaan van Da Syndrome, Thera en Titan
+ Over het algemeen dikke sets gehoord
+ Overal goeie service
- Set van Frequencerz (door dubbele platen)
- Af en toe matig geluid, kan echt beter
- Dat de organisatie er geen rekening mee houd dat iedereen bij zijn kluisje wil om 00:00 (gooi de zijkanten van de kluisjestent dan open)
-- MC Villain