Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 00:21 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Over het algemeen heel goed vermaakt. :D
Morgen of maandag uitgebreid verslagje ^^

Wie was nou de surprise act? (ik was helaas al eerder weg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
SL8492 schreef:
Over het algemeen heel goed vermaakt. :D
Morgen of maandag uitgebreid verslagje ^^

Wie was nou de surprise act? (ik was helaas al eerder weg)

Geen idee, was zelf ook om 10 uur vertrokken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 00:50 
 

Freqz.

Een van de meest sfeervolle feesten ooit _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Rond 14:000 wandel ik met mijn broertje binnen als het goed is. Zijn eerste hardstyle feestje, dus ben benieuwd hoe het hem bevalt :P

Volgens mij heeft ie zich goed vermaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 03:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Freqz.


B-Front op Facebook:
& i was suprise artist at RE-BIRTH! what a vibe!! Love to play b2b with my man Ran-D!! Love my job!! Thanks

Ran-D op Facebook:
This was ‪#‎rebirthfestival‬ !!! Hugeeeee party! Was a lot of fun playing b2b with my good friend @djbfront Check out how the vibe was when we played our 2011 Rebirth anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 03:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was van Ran-D & ... (Wat overduidelijk B-Front was). Op de TT stond een surprise guest van 22.00 tot 23.00 en dat waren Frequencerz. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 03:29 
 

Fluxion schreef:
stefaneke schreef:
Freqz.


B-Front op Facebook:
& i was suprise artist at RE-BIRTH! what a vibe!! Love to play b2b with my man Ran-D!! Love my job!! Thanks

Ran-D op Facebook:
This was ‪#‎rebirthfestival‬ !!! Hugeeeee party! Was a lot of fun playing b2b with my good friend @djbfront Check out how the vibe was when we played our 2011 Rebirth anthem!


B-Front sloot af met Ran-D, daarvoor waren de freqz als special guest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 03:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oh, valt me nu pas op dat er van 22:00 - 23:00 ook surprise act stond naast Ran-D met surprise guest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 10:42 
 
Hardtraxx Elite

Geweldige dag gehad, Crypsis Live was echt heel dik, E-force Frequencerz en Ran-D & B-front ook heel vet. ^^
Jammer dat het bij Thera zo druk was. En diepte punt van de dag: AVIO live gemist >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had liever E-Force of Frequencerz gehad als afsluiter, wat een knal sets, non-stop raggen, en daarvoor ook heerlijk geragd op Crypsis LIVE

Titan die opende met D.O.N.K.E.Y :love: , Frequencerz die Warface - Schizophrenics draaide :worship:

En Outbreak - Bassface, wat een maaiplaat is dat zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 14:55 
 

Ik ben eigenlijk de hele dag bij de rebellion stage geweest. Prefix & Density set van de dag! Hun beginnen steeds meer mijn favoriete artiesten te worden. AVIO live en Zany vond ik ook wel lekker ^^
De sets van High Voltage en Warface hadden een hoog beukgehalte, maar waren verder niet echt bijzonder. Live komen de kicks van Warface ook niet ten goede. Dat was vooral duidelijk te horen als hij een plaat van delete draaide en daarna een van zichzelf! :surrender:

Verder jammer van het geluid, zeker op het begin veeeeeels te zacht! Ik hoorde dat ze na de soundcheck het een en ander aan geluid hadden weggehaald. Weet niet of dit waar is, maar als dat zo is dan is dat heel zonde geweest. Ik heb een vermakelijke dag gehad, veel bekenden gezien, maar qua sets en geluid vond ik het maar magertjes! Ik hoop dat het klokgebouw dat volgende week allemaal goed gaat maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 15:18 
 
Hardtraxxer

Was pas om 7 uur binnen maar heb me super vermaakt, helemaal vooraan bijna tegen het podium was het genieten!

Moment van de avond was wederom weer het Rebirth anthem van 2011.. kippenvel over heel mijn lijf, in&uitwendig. Zooo fijn was dat! (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een heerlijk feest gehad.
Begin van de dag alleen bij de Rebellion gestaan en vanaf Noisecontrollers alleen nog maar bij de mainstage.

Heerlijk sfeertje en prima sets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:03 
 
Hardtraxxer

Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.

Niet een hele duidelijke uitleg, maar hopelijk herkenbaar voor iemand. Bvd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.
Bvd!


Ik heb Natural Born Raver gister 3 keer gehoord, misschien is hem dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:15 
 
Hardtraxxer

Scotch schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.
Bvd!


Ik heb Natural Born Raver gister 3 keer gehoord, misschien is hem dat?

Nope. Zitten geen vocals in, weet ik 99% zeker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:22 
 
Hardtraxx Newbie

Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.

Niet een hele duidelijke uitleg, maar hopelijk herkenbaar voor iemand. Bvd!


Jack Of Sound & Alpha² - TBA ?

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 17:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.

Niet een hele duidelijke uitleg, maar hopelijk herkenbaar voor iemand. Bvd!


Zatox - Red Alert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 18:05 
 
Hardtraxxer

Ook allebei niet haha. Heeft wel redelijk wat weg van Red Alert wat de "toeter" betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gister het beste RAW hardstyle nummer ooit gehoord, B-front draaide hem, hij was voor animals (die er een beetje doorheen werd gemixt) en ik hoorde het woord hardstyle in de lyrics, iemand enig idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 18:23 
 
Hardtraxx Addict

Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.

Niet een hele duidelijke uitleg, maar hopelijk herkenbaar voor iemand. Bvd!

Wie draaiden hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad!
Was eigenlijk niet de bedoeling om er een heel verslag van te maken maar zo heeft het wel uitgepakt :innocent:
Begonnen op de Rebellion vanaf +- half 2 tot half 9. Het geluid bij de Rebellion viel wel een beetje tegen in vergelijking met de mainstage waar we vóór half 2 nog even waren gaan kijken. Bij Thera ging het volume al iets omhoog, maar tijdens de set van Zany werd het geluid duidelijk weer zachter gezet.

Blackburn heb ik alleen de laatste 20min van meegekregen, vond hem voor wat ik ervan gezien heb best aardig draaien. Daarna The Vision vs. Tartaros die een fijne opbouwende set hadden. Het was nog erg rustig op dit moment. Bij Thera werd het al iets drukker maar er was genoeg ruimte om los te gaan. Hij draaide echt een heerlijk setje, en het is gewoon genieten hoe hij en Da Syndrome daar samen los staan te gaan.
AVIO Live even gemist omdat we er niet zoveel mee hebben :$ even eten gaan halen en nog een rondje lopen. We waren nog wel op tijd terug om nog even Scary Voices mee te pakken. Hierna kwam Zany, en er bleven maar mensen de tent instromen. Hij zette wel echt een dikke set neer, maar je kon niet echt losgaan door de drukte en al die lopers >.< Gelukkig liep de halve tent weer leeg bij Solutio en The I's. Nou moet ik wel zeggen dat ik de helft niet kende van wat ze draaiden, maar ik was allang blij was dat er weer wat ruimte was.
Bij Outbreak stond de tent weer tsjokvol, maar we hadden wel een goeie plek gevonden waardoor het prima te doen was. Heb me goed vermaakt op zijn platen. Hierna kwam Phuture Noize. Hulde voor deze set, (op het Wasted Anthem na) echt heel vet! Nog even een halfuurtje Titan meegepakt, dat was ook weer 30min genieten. Zo jammer dat hij tegelijk met Crypsis Live stond!
En Da Syndrome met z'n geniale uitspraken wil ik niet onvermeld laten :p

Het geluid bij de mainstage stond duidelijk zachter dan aan het begin van de dag, wat erg jammer was. Maar voor de rest staat Crypsis Live natuurlijk garant voor flink beukwerk! E-Force zijn set hierna was ook erg vet, heel veel dikke tracks gehoord.
Toen was het de beurt aan de Surprise act, de Frequencerz. Normaal vind ik hun sets altijd erg tof, maar aangezien ik de hele dag in de Rebellion was geweest had ik de meeste platen al 1, 2 of zelfs 3x langs horen komen. Snelkookpan was dan toch wel weer erg vermakelijk. :p Na de 6e dubbele plaat op rij was ik een beetje dubbeleplaten-moe. En MC Villain, wat een verschrikkelijke MC blijft dat toch. Waarom ze hem toch blijven boeken... Toen Villain het publiek wilde opjutten omdat Niels van Frequencerz een stage dive wilde doen, en Villain daardoor tijdens Hollow het geluid afzette, ben ik maar vertrokken en heb ik nog 20min van High Voltage meegepakt (wat ik natuurlijk veel eerder had moeten doen, alleen stond onze hele groep bij Frequencerz). Het was daar trouwens enorm rustig op dat moment, wat ook wel weer fijn was.
Na High Voltage toch maar teruggelopen om het sfeervolle moment van het Rebirth anthem mee te maken waar Ran-D en B-Front uiteraard mee openden. Ran-D en B-Front zetten een aardige set neer, maar persoonlijk vind ik ze individueel wel beter draaien. Jammer dat Ran-D van de G4H platen alleen Swagger erop gooide! De set werd beëindigd met Magic op een flink bpm. Ze sloten de mainstage al af om 5 voor 12, dus hebben we nog even een sprintje getrokken naar de Rebellion area om af te sluiten bij Warface, die er als laatste track Streetfighter op gooide :D

Dus kort samengevat:
++ Sets van Thera, Phuture Noize, Crypsis en E-Force
++ Het losgaan van Da Syndrome, Thera en Titan
+ Over het algemeen dikke sets gehoord
+ Overal goeie service
- Set van Frequencerz (door dubbele platen)
- Af en toe matig geluid, kan echt beter
- Dat de organisatie er geen rekening mee houd dat iedereen bij zijn kluisje wil om 00:00 (gooi de zijkanten van de kluisjestent dan open)
-- MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 20:34 
 
Hardtraxxer

Miwer schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.

Niet een hele duidelijke uitleg, maar hopelijk herkenbaar voor iemand. Bvd!

Wie draaiden hem?

Sowieso hoorde ik 'm in de Rebellion tent bij The Vision en Tartaros. Bij de main ergens richting het einde van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis live :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Miwer schreef:
Love_Fulfilled schreef:
Gisteren hoorde ik een bepaald nummer weer een aantal keer voorbij komen. Wie kan mij helpen? Op het einde van de break hoor je een soort toeter en daarna komt de climax
De "toeter" gaat door tijdens de climax. Kick is redelijk hard
hard.

Niet een hele duidelijke uitleg, maar hopelijk herkenbaar voor iemand. Bvd!

Wie draaiden hem?

Sowieso hoorde ik 'm in de Rebellion tent bij The Vision en Tartaros. Bij de main ergens richting het einde van de avond.


Ook echt letterlijk een toeter? :P mjah kan van Prefix & Density zelf zijn, maar ik als je hem vaker hebt gehoord zal dat wel niet, want bijna niemand draait hun nummers. Kun je misschien nog een paar details geven? Vocals erin ofzo of hoe of wat.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten