Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk niet teveel kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Vanaf 1:15.

Ik vind hem prima, lekker anthem voor Rebirth! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Facebook Adaro

Voor al mijn fans, allereerst enorm bedankt voor al jullie steunberichten; het doet mij echt enorm goed om te zien dat er zo wordt meegeleefd.

Helaas gaat het nog steeds niet beter met mij, ondanks veel rust en enkele lichtpuntjes blijft de pijn terugkomen. Om deze reden heb ik samen met mijn management en boekingskantoor moeten besluiten om ook de boekingen voor de maand april af te moeten zeggen. Voor mij is dit een even noodzakelijke als pijnlijke beslissing geweest. Gelukkig heb ik dankzij de behandelingen die ik nu krijg goede moed gekregen dat ik weer snel beter ga worden.

Thijs


Erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Festival schreef:
Dit betekent dat de afsluiting van de Gunz for Hire Resistance tour op Rebirth Day 1 en het optreden van Adaro op Rebirth Day 2 geen doorgang kunnen vinden.
Rebirth Festival betreurt de situatie ten zeerste en doet zijn uiterste best om een volwaardige vervanger te regelen. We zijn hier achter de schermen al druk mee bezig en hopen jullie zo snel mogelijk meer hierover te kunnen vertellen.

Jammer inderdaad.
Een volwaardige vervanger, zal wel iets van B-Freqz of Minus Militia worden dan denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Rebirth Festival schreef:
Dit betekent dat de afsluiting van de Gunz for Hire Resistance tour op Rebirth Day 1 en het optreden van Adaro op Rebirth Day 2 geen doorgang kunnen vinden.
Rebirth Festival betreurt de situatie ten zeerste en doet zijn uiterste best om een volwaardige vervanger te regelen. We zijn hier achter de schermen al druk mee bezig en hopen jullie zo snel mogelijk meer hierover te kunnen vertellen.

Jammer inderdaad.
Een volwaardige vervanger, zal wel iets van B-Freqz of Minus Militia worden dan denk ik?

Jap, dat zouden zeker prima vervangers zijn ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 21:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Balen, maar G4H ga ik heel eerlijk niet zo missen, ben er niet zo kapot van. Benieuwd welke vervanger ze regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
Balen, maar G4H ga ik heel eerlijk niet zo missen, ben er niet zo kapot van. Benieuwd welke vervanger ze regelen.

Ik verwacht zomaar ran-d los :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 01:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Zenda schreef:
Balen, maar G4H ga ik heel eerlijk niet zo missen, ben er niet zo kapot van. Benieuwd welke vervanger ze regelen.

Ik verwacht zomaar ran-d los :P

Nee dat zie ik ze zeker niet doen. Ik verwacht dat ze een leuke harde act neer zetten, het hoeft niet perse een live act te zijn, maar wel iets leuks voor een half uurtje.
Overgens begin ik er steeds meer zin in te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moridin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Moridin?

Meh, liever niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Stefann4 schreef:
Moridin?

Meh, liever niet.


Waarom niet? Wil dat wel is live meemaken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 21:23 
 

Southstylers
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 21:41 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Southstylers


lol, zou wel echt tof zijn als ze dat weer een keertje doen.
Dan moeten ze Coachella afzeggen voor Rebirth :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bid voor B-Front of Donkey Rollers.

Wat een slecht gedoe trouwens met die Pendelbussen. Vertrekken vanuit station van Den Bosch, maar de helft van de treinen ofzo rijden daar helemaal niet dat weekend. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:22 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Ik bid voor B-Front of Donkey Rollers.

Wat een slecht gedoe trouwens met die Pendelbussen. Vertrekken vanuit station van Den Bosch, maar de helft van de treinen ofzo rijden daar helemaal niet dat weekend. :/

Dat gezeik heb ik ook wel met andere festivals mee gemaakt, daar kunnen ze weinig aan doen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Festival we zijn hier druk mee bezig, we zijn hierin afhankelijk van derden. We proberen zsm een oplossing bekend te kunnen maken

xxxxxxxxxxx Ik zie dat er heel veel vraag is naar minus militia. Staat die ook in jullie regel lijst?

Rebirth Festival Deze zijn helaas niet beschikbaar voor ons.

Bron : facebookpage Rebirth


Wel balen dat Minus Militia ook niet te regelen valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Wel balen dat Minus Militia ook niet te regelen valt.


Ben er juist blij om. Ik vind dat zon live act wel een beetje exclusief mag blijven. Niet zoals bij de G4Hype, als ze op ieder groot feest voorbij komen is er geen zak meer aan. 2 a 3 keer per jaar lijkt me veel beter. En dan heb ik het over met name MM, Bfreqz, Moridin, TC LIVE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Hard Invasion schreef:
Wel balen dat Minus Militia ook niet te regelen valt.


Ben er juist blij om. Ik vind dat zon live act wel een beetje exclusief mag blijven. Niet zoals bij de G4Hype, als ze op ieder groot feest voorbij komen is er geen zak meer aan. 2 a 3 keer per jaar lijkt me veel beter. En dan heb ik het over met name MM, Bfreqz, Moridin, TC LIVE.


Welja , MM heeft nog maar één keer gespeeld :)
Dus op Rebirth staan zou de 2de zijn en dan over enkele weken op xxlerator (dacht ik).
Dat is dus drie maal ;)

Nu dat G4H niet kan spelen verwacht ik wel een andere leuke (exclusieve) act :)
En G4H speelt inderdaad vaak , maar toch heb ik ze nog maar één keer gezien , dus voor mij is het nog wel vrij exclusief ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Welja , MM heeft nog maar één keer gespeeld :)
Dus op Rebirth staan zou de 2de zijn en dan over enkele weken op xxlerator (dacht ik).
Dat is dus drie maal ;)

En dan dus 3 keer in 4 maand tijd en de andere 8 maanden van het jaar niet. Als je die 3 keer wilt aanhouden, niet een slim idee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij dan maar weer eens Dee-Block & S-te-Pack! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien B-Freqz ook op Loudness staat de week erna zal dat ook wel niet gebeuren.
Toch Donkey Rollers dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Doe mij dan maar weer eens Dee-Block & S-te-Pack! :D

Dan wel met minimaal de helft plaatjes van voor 2010/11 en ik zeg doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 18:06 
 

pecola-tje schreef:
Doe mij dan maar weer eens Dee-Block & S-te-Pack! :D


Dee-Block & S-te-Pack Feat. AVIO Live :woot:


Hard Invasion schreef:
Rebirth Festival we zijn hier druk mee bezig, we zijn hierin afhankelijk van derden. We proberen zsm een oplossing bekend te kunnen maken

xxxxxxxxxxx Ik zie dat er heel veel vraag is naar minus militia. Staat die ook in jullie regel lijst?

Rebirth Festival Deze zijn helaas niet beschikbaar voor ons.

Bron : facebookpage Rebirth


Wel balen dat Minus Militia ook niet te regelen valt.



Pfiew gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Dee-Block & S-te-Pack Feat. AVIO Live :woot:


Wut 6 man op het podium? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 10:44 
 

Jonge, wat boeit zo'n afsluiter als je daarna verder kan op Hall of Hardstyle in Tilburg waar authentic/spectre/rough nation/the geminizers en ik draaien :D Tegenhanger van euphoria dus harde shit :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten