Roan schreef:
Hard Invasion schreef:
Wel balen dat Minus Militia ook niet te regelen valt.
Ben er juist blij om. Ik vind dat zon live act wel een beetje exclusief mag blijven. Niet zoals bij de G4Hype, als ze op ieder groot feest voorbij komen is er geen zak meer aan. 2 a 3 keer per jaar lijkt me veel beter. En dan heb ik het over met name MM, Bfreqz, Moridin, TC LIVE.
Welja , MM heeft nog maar één keer gespeeld
Dus op Rebirth staan zou de 2de zijn en dan over enkele weken op xxlerator (dacht ik).
Dat is dus drie maal
Nu dat G4H niet kan spelen verwacht ik wel een andere leuke (exclusieve) act

En G4H speelt inderdaad vaak , maar toch heb ik ze nog maar één keer gezien , dus voor mij is het nog wel vrij exclusief
