Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe werkt dat nou met dat kaartje? Ik heb de code ingevuld, en moet op het einde toch betalen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt geen kaartje gewonnen, maar een code.
Kaartverkoop is officieel nog niet begonnen, maar met die code kun je nu al wel n kaartje bestellen.

Zo ben je verzekerd van een kaartje en hoef je niet in de wachtrij te staan en te hopen op een kaartje volgende week ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow zo. Tering ik dacht dat ie gratis was. Naja ging er anders toch wel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou een organisatie zo'n groot aantal tickets gratis weggeven? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat vond ik ook al vreemd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen. Wordt mn eerste festival van dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten via eventtravel gehaald, scheelt weer een wachtrij ^^ Al heel veel zin hierin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 11:15 
 
Hardtraxxer

Iemand een vouchercode over. Zou 'm graagje willen hebben! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Optie! line up is wel heel dik, vervoer wordt alleen een probleem. 2u met de auto..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 19:18 
 
Hardtraxx Elite

Hopelijk kaartje bemachtigen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pre-order code over:
ok813x4Rebirth2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 00:31 
 

Leonidas schreef:
Pre-order code over:
ok813x4Rebirth2014


Leuk, maar geen idee waar je die moet invoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Tickets voor de zaterdag binnen, aanwezig met Stefann4 :cool: .
WS V.s. NC wordt episch :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tickets binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig op dag 1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:21 
 

Kaartje bemachtigen ging makkelijker dan gedacht! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 dagen aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 10:16 
 
Hardtraxxer

Aanwezig op zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:18 
 
Hardtraxx Addict

dennisje030 schreef:
Aanwezig op zaterdag!


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig op de zaterdag. Heel veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 18:41 
 
Hardtraxxer

IvoWII schreef:
Kaartje bemachtigen ging makkelijker dan gedacht! ^^


Zeg dat wel.. En maar waarschuwen dat het het voorgaande jaar binnen 24 uur uitverkocht was :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 21:05 
 

To[M] schreef:
IvoWII schreef:
Kaartje bemachtigen ging makkelijker dan gedacht! ^^


Zeg dat wel.. En maar waarschuwen dat het het voorgaande jaar binnen 24 uur uitverkocht was :mad:


Extra area, 17+, zondags ook wat leuks te doen + combitickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen en al veel zin in! Prefix & Density :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zet me geld op D-Block & S-te-Fan voor de anthem, ben benieuwd, vanavond gaan we het horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 02:19 
 
Hardtraxxer

Anthem idd gemaakt door DBSTF zover ik nu heb gehoord. Was zelf niet aanwezig
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten