Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Op welk feest wel? Op de Tijdmachine en Hardclassics na.


Soms een openingsset ergens als je geluk hebt (behalve op WiSH dit jaar, stond Tuneboy later op de middag :D), en de remember area op Decibel en back2school. Schandalig, de helft van een feest moet uit oude tracks bestaan. In plaats van dat er alleen maar de overplayde hitjes van de afgelopen 3 jaar en de nieuwste promo's worden overplayed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Leonidas schreef:
Op welk feest wel? Op de Tijdmachine en Hardclassics na.


Soms een openingsset ergens als je geluk hebt (behalve op WiSH dit jaar, stond Tuneboy later op de middag :D), en de remember area op Decibel en back2school. Schandalig, de helft van een feest moet uit oude tracks bestaan. In plaats van dat er alleen maar de overplayde hitjes van de afgelopen 3 jaar en de nieuwste promo's worden overplayed.

Helft is wat overdreven maar ben het zeker eens met het feit dat er te weinig variatie is in tracklisten. Veel artiesten die alleen platen uit hetzelfde label/vriendengroepje pakken. Vooral als ze minimaal 1x per maand ziet wordt het nogal saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket gewonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ticket gewonnen :D

Gewonnen nog wel? :P

Heb een pre sale code gekregen met dat G4H gedoe, dus dit wordt mijn 1e keer Rebirth :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Heb een pre sale code gekregen met dat G4H gedoe, dus dit wordt mijn 1e keer Rebirth :)

Ik heb er ook 2 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Leonidas schreef:
Ticket gewonnen :D

Gewonnen nog wel? :P

Heb een pre sale code gekregen met dat G4H gedoe, dus dit wordt mijn 1e keer Rebirth :)

Haha winnen is idd niet het goede woord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
patrickjeb schreef:
Heb een pre sale code gekregen met dat G4H gedoe, dus dit wordt mijn 1e keer Rebirth :)

Ik heb er ook 2 ^^

Mag ik er 1 hebben? :$

Moet de avond van de kaartverkoop tot half 10 werken, en aangezien het vorig jaar in een uur uitverkocht was.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vraag dan of je hem mag overkopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
vraag dan of je hem mag overkopen...

Ja dat bedoel ik ook uiteraard :P Ben wel in staat om er iets meer dan de vraagprijs voor te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Leonidas schreef:
vraag dan of je hem mag overkopen...

Ja dat bedoel ik ook uiteraard :P Ben wel in staat om er iets meer dan de vraagprijs voor te geven.

Ik neem aan dat je toch niet in je eentje naar Rebirth gaat...? Ik ben meestal met dezelfde groep, en ook al bestel ikzelf meestal de kaarten, als ik de avond van een kaartverkoop niet aanwezig kan zijn doet iemand anders van de groep ze wel bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
SL8492 schreef:
Leonidas schreef:
vraag dan of je hem mag overkopen...

Ja dat bedoel ik ook uiteraard :P Ben wel in staat om er iets meer dan de vraagprijs voor te geven.

Ik neem aan dat je toch niet in je eentje naar Rebirth gaat...?

Zover ik weet wel, kom daar wel HT'ers tegen die ik ken, maar grote kans dat ik het reizen alleen moeten zal doen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 18:02 
 
Hardtraxxer

2 tickets binnen :cool: met alles erbij kosten ze 38,10 :( is best duur eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 18:25 
 
Hardtraxx Addict

Als er iemand 1(of 2) code over heeft hou ik me aanbevolen (maar t zal wel niet he :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry SL8492, heb mijn code al aan 1 van mn vrienden gegeven. En sowieso ben ik niet iemand die zo'n code zo nodig wil verkopen voor geld, ik geef ze dan gewoon voor niks ook. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Sorry SL8492, heb mijn code al aan 1 van mn vrienden gegeven. En sowieso ben ik niet iemand die zo'n code zo nodig wil verkopen voor geld, ik geef ze dan gewoon voor niks ook. :)

Geeft niks :thumbup: nu maar hopen dat ze volgende week woensdag na 21.00 nog kaartjes hebben....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor voordelen heeft VIP hier?
Gewoon hetzelfde als altijd: Andere ingang, je mag het deck op en je krijgt champagne?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat voor voordelen heeft VIP hier?
Gewoon hetzelfde als altijd: Andere ingang, je mag het deck op en je krijgt champagne?

Precies, verder niks.
Ik was vorig jaar VIP op Rebirth en Intents, en allebei de feesten langerin de rij gestaan dan mn vrienden die de gewone ingang hadden :P gewoon niet doen dus, zonde van je geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag via Partyflock of iemand (toevallig) nog een code overheeft, 5 minuten later heb ik er al 1 in mijn inbox! Dat is nog eens leuk, aanwezig dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik vraag via Partyflock of iemand (toevallig) nog een code overheeft, 5 minuten later heb ik er al 1 in mijn inbox! Dat is nog eens leuk, aanwezig dus :D

:oh: Chill!

Als er hier iemand toevallig nog een code over heeft.. Wil ik hem wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
patrickjeb schreef:
Wat voor voordelen heeft VIP hier?
Gewoon hetzelfde als altijd: Andere ingang, je mag het deck op en je krijgt champagne?

Precies, verder niks.
Ik was vorig jaar VIP op Rebirth en Intents, en allebei de feesten langerin de rij gestaan dan mn vrienden die de gewone ingang hadden :P gewoon niet doen dus, zonde van je geld

Okay, dan haal ik vanavond een gewoon ticket :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:17 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar VIP omdat ik bij de eerste 500 kaarten zat. Op het deck vond ik geen flikker aan, stond na nog geen 2 minuten alweer beneden! Veel leuker&gezelliger!

Hopen dat ik volgende week normaal kaarten kan bemachtigen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Zo eerste kaart is binnen :)
Als iemand nog een code over heeft zodat ik ook voor een vriend kan halen zou dat heel fijn zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant, 2011 en 2012 geweest. Misschien dat ik het weer ga proberen, erg vette lineup.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten