Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ziet er goed uit. Aanwezig op dag 1 en misschien ook op 2! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Zo :D dat ziet er goed uit! Proberen om dag 1 aanwezig te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fack me! Goeie line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das lang niet verkeerd! edit: ik kan er nog heen ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict

van wat voor hardstyle je ook houd, dit is gewoon een top line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke line up op de Rebellion Area! Op de Rebirth Area staan ook een paar leuke namen :). Redelijke kans dat ik de zaterdag aanwezig ben, mits het niet te snel uitverkocht raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Heerlijke line up op de Rebellion Area! Redelijke kans dat ik de zaterdag aanwezig ben, mits het niet te snel uitverkocht raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering wat en line up! Enorm veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke lineup! Denk dat dit maar m'n eerste Rebirth moet worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 14:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahaha dat verschil in lineups met die van vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 15:05 
 

Daaaayum lekkere line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:07 
 

Laatste 2 jaar overgeslagen wegens een matige line-up, maar met deze line-up ben ik wel weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke line-up.
Zeker een optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima line up bij Rebellion, dit is wel een optie. Zal dan wel met de auto worden. Dijkje over en we zijn er al bijna

edit: kanus, ruim 1,5u met de auto :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 20:09 
 
Hardtraxx Addict

Zo dan! Wat een goede line up zeg :drool: . Aantal gave battle's ook imo: Adaro vs Titan, Alpha2 vs. E-Force live :woot: , WS vs. NC :love: , Ran-D vs. Luna en dan al die dikke solo's zoals Thera en PN. Heel veel zin al iig! Wel twee dagen aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gloeiende tering wat een lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2013 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met deze lineup zeker van de partij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up! Hopen op een kaartje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up. Misschien toch maar een keer doen. Zou de 1e keer Rebirth worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 15:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Prima line-up. Misschien toch maar een keer doen. Zou de 1e keer Rebirth worden ^^

Doen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Combi ticket ook binnen. Heerlijk als je een code krijgt. Dat wordt een heerlijk weekentje knallen in mijn dorpje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
van wat voor hardstyle je ook houd, dit is gewoon een top line-up

Early? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Miwer schreef:
van wat voor hardstyle je ook houd, dit is gewoon een top line-up

Early? :P

lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso tracks van 2000-2010 zul je er niet veel horen, ben het dus niet met je eens Miwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op welk feest wel? Op de Tijdmachine en Hardclassics na.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten