Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 11:29 
 
Organisator
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Ik snap de ophef niet. We zagen toch aankomen dat Q dance grotendeels dezelfde namen zou laten staan en niet met een compleet andere line up zou komen? Dan vind ik het toevoegen van twee namen nog best netjes.


Om hier nog even kort op door te gaan: het niet doorgaan van Qlimax 1 week voor show was niet alleen voor jullie en voor ons een enorme klap, maar ook voor de artiesten. Al maanden lang was elke act op de line-up bezig met hun optreden, inclusief nieuwe tracks, edits en het perfectioneren van de set. We zijn daarom ook blij dat we nu tóch met z'n allen kunnen gaan doen waar we vorig jaar zo enorm klaar voor waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 11:39 
 
Hardtraxx Newbie

Act of rage niewe tracks? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met de teleurstelling van het afgelopen jaar in het achterhoofd lijkt het me dan logisch dat die 'Shadow Priests' set met Devin Wild, Keltek, Frequencerz en Vertile ook gewoon over gedaan wordt? Helemaal voor de twee heren die er voor het eerst zouden staan lijkt me wel zo eerlijk. Waarom dat niet direct op de lineup zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
maar ook voor de artiesten


Dan hoop ik toch wel écht voor Devin Wild en Vertile dat ze er dit jaar weer staan als verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Ik snap de ophef niet. We zagen toch aankomen dat Q dance grotendeels dezelfde namen zou laten staan en niet met een compleet andere line up zou komen? Dan vind ik het toevoegen van twee namen nog best netjes.

Nee maar ipv een Rooler had er ook een euforische artiest toegevoegd kunnen worden. (al is Rooler dan nog goed te pruimen 'raw' imo)
The Prophet is logisch dat ie er staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vraag me ook af wat de grote namen als Heady en Wildstylez hier zelf van vinden.


Lekker belangrijk wat die grote knullen ervan vinden.
Raw krijgt nu gewoon de overhand.
Volgend jaar mag ik hopen op nog meer raw. Gewoon weer lekker qlimax met een duistere sfeer ipv van de kermis artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
hurricane schreef:
Vraag me ook af wat de grote namen als Heady en Wildstylez hier zelf van vinden.


Die hebben 3 jaar lang niks uitgebracht (oke headhunterz twee of drie tracks) dus die hebben geen recht van spreken. namen als Devin Wild/Rooler/Vertile hebben de hele periode lopen knallen met releases en hype opbouwen, waarom zou je dan "omdat je een grote naam hebt" recht hebben om hier te staan.

Een Project 1 album zou dit geven, maar daar kunnen we ook al 5 jaar op wachten.

Dus nee, boeit helemaal niemand wat die 2 vinden momenteel. Moeten ook gewoon weer hun plek verdienen net als de rest.

Zit ook geen enkele naam op de lineup die het niet verdient imo. het is alleen idd wel wat veel raw. Das het enige wat mij tegenstaat wat ik niet helemaal vind passen.

RTM93 schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer zeg.
Toen Da Tweekaz er stonden was het allemaal te vrolijk en dit jaar is het ineens te raw.

Man man man...


Welkom terug maatje, gezellig dat je weer zo vaak reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Gewoon weer lekker qlimax met een duistere sfeer ipv van de kermis artiesten.




Godverdomme wat duister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KICKS VAN STAAL
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Martin Waus schreef:
Gewoon weer lekker qlimax met een duistere sfeer ipv van de kermis artiesten.




Godverdomme wat duister!


Eerste plaat wel een banger van de bovenste plank though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog niet uitverkocht?

+ Verschillendel vermeldingen hier (en elders) die tickets gaan verkopen.

Waarschijnlijk kun je in de loop van de tijd nog wel een kaartje halen op TicketSwap voor minstens €20,- onder de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 22:36 
 
Hardtraxxer

Is nog nooit voorgekomen dat qlimax nu nog niet uitverkocht is en dat zelfs nadat er vorig jaar ook al een sale was. Zijn er toch nog wel wat mensen het met me eens blijkbaar :P Even zonder grappen, ik heb echt genoten van deze scene m'n hele jeugd lang, maar ik zal echt niet de enige zijn. Er is gewoon geen samenhang meer in de muziek, geen verhaal, amper emotie, het is af en toe een melodie en dan weer een gekke kick. Het zit serieus op het randje van kwaliteit muziek. Bonken en knallen zonder enige samenhang, soms zelfs schel en vals, is misschien nog geweldig als je jonger dan 23 bent, een slechte jeugd hebt gehad of depressief, maar anders ga ik liever naar een techno feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Is nog nooit voorgekomen dat qlimax nu nog niet uitverkocht is en dat zelfs nadat er vorig jaar ook al een sale was. Zijn er toch nog wel wat mensen het met me eens blijkbaar :P


Wel hoor. 2018 was een slecht jaar.
Lees het 2018 topic er maar op na.
Kaarten gingen toen op ticketswap ook voor een lachertje weg. (Ook wel te begrijpen met Tweekacore op de line-up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
hurricane schreef:
Vraag me ook af wat de grote namen als Heady en Wildstylez hier zelf van vinden.
Raw krijgt nu gewoon de overhand.
Volgend jaar mag ik hopen op nog meer raw.

Een mens mag hopen.. Zie het alleen niet 1,2,3 gebeuren. Voor het raw publiek en met name het jonge raw publiek staat Qlimax voor 100 euro niet bepaald bovenaan het lijstje. Supremacy, Qapital en Shockerz zijn feesten waarbij hier in de buurt men met bussen heen gaat. Voor Qlimax is hier in het dorp nog nooit een bus heen gegaan.
Dus als je de bezoekers die van 'kermis-hardstyle' houden weg gaat jagen, weet ik niet of daar raw publiek meteen voor klaar staat om die plek op te vullen. We gaan het zien de komende jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket in the pocket. Vind het zelf ook geen geweldige line-up, maar ik vermaak me toch overal wel op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
geen verhaal, amper emotie. Bonken en knallen zonder enige samenhang.

RikxMusic schreef:
maar anders ga ik liever naar een techno feest.


Die heerlijke verhalende emotionele muziek genaamd 'techno'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 10:28 
 
Hardtraxxer

RikxMusic schreef:
Is nog nooit voorgekomen dat qlimax nu nog niet uitverkocht is en dat zelfs nadat er vorig jaar ook al een sale was. Zijn er toch nog wel wat mensen het met me eens blijkbaar :P Even zonder grappen, ik heb echt genoten van deze scene m'n hele jeugd lang, maar ik zal echt niet de enige zijn. Er is gewoon geen samenhang meer in de muziek, geen verhaal, amper emotie, het is af en toe een melodie en dan weer een gekke kick. Het zit serieus op het randje van kwaliteit muziek. Bonken en knallen zonder enige samenhang, soms zelfs schel en vals, is misschien nog geweldig als je jonger dan 23 bent, een slechte jeugd hebt gehad of depressief, maar anders ga ik liever naar een techno feest.

Ja dit hebben we in het X-Qlusive Holland topic al gedaan he
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:whistle: algemeen/hardstyle-vandaag-de-dag-t60482.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Martin Waus schreef:
Gewoon weer lekker qlimax met een duistere sfeer ipv van de kermis artiesten.




Godverdomme wat duister!

Wel een voor een fijne platen!
Ben toch wel benieuwd naar AOR op qlimax. Het lijkt me dat hij en D-sturb echt wel wat hebben voorbereid!
Ik heb goede hoop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
ULTIMO schreef:
Martin Waus schreef:
Gewoon weer lekker qlimax met een duistere sfeer ipv van de kermis artiesten.




Godverdomme wat duister!

Wel een voor een fijne platen!
Ben toch wel benieuwd naar AOR op qlimax. Het lijkt me dat hij en D-sturb echt wel wat hebben voorbereid!
Ik heb goede hoop!



Iets als dit zou vet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
ULTIMO schreef:
Martin Waus schreef:
Gewoon weer lekker qlimax met een duistere sfeer ipv van de kermis artiesten.




Godverdomme wat duister!

Wel een voor een fijne platen!
Ben toch wel benieuwd naar AOR op qlimax. Het lijkt me dat hij en D-sturb echt wel wat hebben voorbereid!
Ik heb goede hoop!

Smaken verschillen, maar ga niet zeggen dat raw per definitie duister is want dat is het alles behalve
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
anders ga ik liever naar een techno feest.


eindelijk iemand die het snapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik snap eerlijk gezegd wel waarom het nog niet uitverkocht is. Ook om mij heen hoor ik ook vaak "De kant waar de hardstyle heen gaat trekt mij simpelweg niet meer". En dan maak je de line-up zo vol met raw-artiesten. Natuurlijk schandalig dat een Act of Rage of SZP hier staat. Zit niets innovatiefs of mysterieus in. Vooral SZP gebruikt al 4 jaar dezelfde sounds. Act of Rage maakt alleen maar anti climaxen met enkel een kick en een geluidje. Ik twijfelde nog, maar door line-up ga ik ook niet meer. Ook al zou ik willen, lastig als iedereen om je heen afhaakt door de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien de gigantische populariteit van raw zal dit echt wel uitverkopen hoor, ben ik eerlijk gezegd niet zo bang voor. De stijl verandert gewoon dus de "oudere" bezoeker komt misschien minder snel, echter komt de nieuwe generatie wel er op af en er is genoeg interesse van internationale bezoekers.
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten