Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen gladde paling, Natte Visstick of Vieze Asbak?

Kaartje te koop!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:01 
 
Hardtraxx Addict

Hier de kaarten waarschijnlijk ook in de verkoop door de line up en het weer verplaatsen. Naar snachts
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie verkoopt, ik zoek nog kaarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:36 
 
Hardtraxxer

Betere naam: Qlimax: The death of hardstyle. Overleden aan corona. Heb van mn 13e tot mn 24e ontzettend genoten van deze scene en hardstyle, maar het is klaar. Defqon viel al zwaar tegen met die onsamenhangende klote herrie, geen nummer is meer te volgen en de idiote niet muzikale kicks vliegen je om de oren. Deze lineup is geen muziek meer te noemen. En begrijp me niet verkeerd, nummers die alleen uit kicks bestaan kunnen zelfs leuk zijn, maar de muzikaliteit en originaliteit is gewoon helemaal weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: gaat het
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Betere naam: Qlimax: The death of hardstyle. Overleden aan corona. Heb van mn 13e tot mn 24e ontzettend genoten van deze scene en hardstyle, maar het is klaar. Defqon viel al zwaar tegen met die onsamenhangende klote herrie, geen nummer is meer te volgen en de idiote niet muzikale kicks vliegen je om de oren. Deze lineup is geen muziek meer te noemen. En begrijp me niet verkeerd, nummers die alleen uit kicks bestaan kunnen zelfs leuk zijn, maar de muzikaliteit en originaliteit is gewoon helemaal weg.


Is goed Evert-Jan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Overleden aan corona.

Pfff ja inderdaad het komt allemaal door corona!!!! Alsof deze lijn niet al veel eerder was ingezet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Betere naam: Qlimax: The death of hardstyle. Overleden aan corona. Heb van mn 13e tot mn 24e ontzettend genoten van deze scene en hardstyle, maar het is klaar. Defqon viel al zwaar tegen met die onsamenhangende klote herrie, geen nummer is meer te volgen en de idiote niet muzikale kicks vliegen je om de oren. Deze lineup is geen muziek meer te noemen. En begrijp me niet verkeerd, nummers die alleen uit kicks bestaan kunnen zelfs leuk zijn, maar de muzikaliteit en originaliteit is gewoon helemaal weg.


Hahaha wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 13:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Betere naam: Qlimax: The death of hardstyle. Overleden aan corona. Heb van mn 13e tot mn 24e ontzettend genoten van deze scene en hardstyle, maar het is klaar. Defqon viel al zwaar tegen met die onsamenhangende klote herrie, geen nummer is meer te volgen en de idiote niet muzikale kicks vliegen je om de oren. Deze lineup is geen muziek meer te noemen. En begrijp me niet verkeerd, nummers die alleen uit kicks bestaan kunnen zelfs leuk zijn, maar de muzikaliteit en originaliteit is gewoon helemaal weg.

Goede onderbouwing op de vrijdag middag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Betere naam: Qlimax: The death of hardstyle. Overleden aan corona. Heb van mn 13e tot mn 24e ontzettend genoten van deze scene en hardstyle, maar het is klaar. Defqon viel al zwaar tegen met die onsamenhangende klote herrie, geen nummer is meer te volgen en de idiote niet muzikale kicks vliegen je om de oren. Deze lineup is geen muziek meer te noemen. En begrijp me niet verkeerd, nummers die alleen uit kicks bestaan kunnen zelfs leuk zijn, maar de muzikaliteit en originaliteit is gewoon helemaal weg.

Psst, dit zeiden ze rond 2006 ook toen de Early hardstyle verdween en werd vervangen door de meer melodieuze hardstyle wat we nu kennen als classics. Rond 2011 exact hetzelfde toen raw opkwam en melodieus minder werd. En vervolgens rond 2016 met de opkomst van Gearbox en namen als Malice/Rooler/Rebelion ook.

Ik ben zelf ook geen voorstander van de kant die het opgaat, op een handje vol interessante artiesten na is het gewoon niet meer de muziek voor mij, maar "The death of hardstyle" is het allerminst. Muziek evolueert nou eenmaal. Je valt simpelweg niet meer onder het publiek waar de meeste artiesten op inspelen. Niets meer, niets minder.

Doe jezelf een plezier en zoek naar artiesten die produceren en draaien wat je wél interessant vindt en bezoek die artiesten. Leuker voor jou en ook leuk voor hen, zodat die artiesten ook weten dat hun muziek gewaardeerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het gevoel van RikxMusic wel. Het jammere is dat Q-Dance zelf ook geen alternatief biedt als je liever naar een feest gaat met een wat meer euforische sound en op t einde wat steviger als afsluiter. Bij DQ kon ik me prima vermaken bij UV.
Qlimax gaat helaas de kant op die HardBass ook was ingeslagen. Waar raw eerst de helft was, had je op t laatst alleen het eerste team met meer euforisch. En je wordt in het begin ook nog eens getracteerd op een minder hard geluid.
Waar ik voor mezelf het aandeel euforisch/ raw bij Qlimax nog prima vond, slaat de balans nu de verkeerde kant op.
Benieuwd waar t eindigd. Vraag me ook af wat de grote namen als Heady en Wildstylez hier zelf van vinden.
Het aantal boekingen op Q-Dance, b2s evenementen is toch zeer mager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 14:37 
 
Hardtraxxer

Dt-fouten tot daaraantoe, maar tracteren? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



#TB
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja 2016 was ook gewoon een flink deel Euforisch. Bass Modulators draaiden destijds van 03.00-04.00. B-Front (en B-Freqz in 2018) stonden destijds om 05.30. Je merkt nu idd wel echt een opschuiving.

Jammer wel. Overigens een matige maar wel logische line up. Sound Rush, Ran-D en SZP zit ik echt totaal niet op te wachten. Verder is t beetje meh tot wel leuk maar eigenlijk geen 1 naam die voor mij nog echt 100% de moeite is.
Dan had ik liever artiesten als Devin Wild, Adrenalize, TNT of Vertile gezien. Voor mij is t iig een no-go nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:


#TB

Dit blijft jaarlijks terug kijken voor mij. Wat een magisch moment was dit zeg.
Er staan een aantal sets echt op mijn geheugen gegrift, de Zatox liveset uit 2010, Project One in 2016, Noisecontrollers & Wildstylez in 2010, Headhunterz in 2009, Headhunterz & The Prophet in 2006 en DBSTF in 2017 o.a
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de lineup persoonlijk wel prima, in tegenstelling tot andere jaren nu geen een naam waar ik echt met tegenzin naar zou moeten luisteren. Okee, ik heb wat minder rmet SZP en het is ook jammer dat Ran-D er van de afgelopen 12 qlimaxen voor de 11e keer (ik zou dit terug moeten zoeken maar vgm zit ik er niet ver vanaf) staat, maar ik kijk hier ontzettend naar uit. Sound Rush moeten wat meer teruggrijpen naar de sound toen ze nog upcoming talenten waren , toen waren ze veel interessanter imo. Als laatste ben ik blij dat over het algemeen feesten naar overdag verschuiven, maar als er toch één feest is dat van mij snachts mag blijven, zou dat wel Qlimax zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
LV1 schreef:


#TB

Dit blijft jaarlijks terug kijken voor mij. Wat een magisch moment was dit zeg.
Er staan een aantal sets echt op mijn geheugen gegrift, de Zatox liveset uit 2010, Project One in 2016, Noisecontrollers & Wildstylez in 2010, Headhunterz in 2009, Headhunterz & The Prophet in 2006 en DBSTF in 2017 o.a


Magisch is inderdaad het perfecte woord hiervoor. Wat was dit vet destijds. Al die hype van tevoren, en hoe dat publiek los barstte toen ze begonnen.
Mijn eerste qlimax, vraag me af of we ooit nog zo'n geniale editie mee zullen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 17:03 
 
Hardtraxxer

Ik ben heel benieuwd, ik ga er redelijk blanco in, net zoals ik ook blanco Defqon ben ingegaan, want ik was er jaaaaren tussenuit. Mijn laatste Qlimax was 2009... Een deel van de line up vind ik wel prima, Zany, B-Block Stefan, Ran-D, Prophet, Soundrush gaat wel. Sub Zero Project wisselend maar sinds Defqon kan ik dat ook wel waarderen, en Rooler heb net ontdekt en vind ik juist wel vet!

Ook ik vind de RAW en piepkicks niet zoveel aan, maar sinds ik na Dediqated de scene weer een heel klein beetje volg, heb ik wel gemerkt dat ik niet teveel moet blijven hangen in de periode van toen, en de classics, en me wat open moet stellen. Een jaar geleden zapte ik snel weg bij een filmpje van SZP, maar nu vind ik het wel gaaf.
Ik luister bij lange na niet zoveel als de meesten hier denk ik. Maar ik stap er nu, opnieuw, redelijk blanco in, en hoop dat het gaaf wordt!

edit: PS, ik ben het wel eens dat Qlimax een feest moet zijn met mooie geleidelijke opbouw, zoals het 'vroeger' ook was. Als steeds vroeger RAW en uptempo draaien de trend wordt, vind ik dat ook niks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 17:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RikxMusic schreef:
Betere naam: Qlimax: The death of hardstyle. Overleden aan corona. Heb van mn 13e tot mn 24e ontzettend genoten van deze scene en hardstyle, maar het is klaar. Defqon viel al zwaar tegen met die onsamenhangende klote herrie, geen nummer is meer te volgen en de idiote niet muzikale kicks vliegen je om de oren. Deze lineup is geen muziek meer te noemen. En begrijp me niet verkeerd, nummers die alleen uit kicks bestaan kunnen zelfs leuk zijn, maar de muzikaliteit en originaliteit is gewoon helemaal weg.


Is goed Evert-Jan

Hahahahahhahaha Evert-Jan de legend
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
ik ben het wel eens dat Qlimax een feest moet zijn met mooie geleidelijke opbouw, zoals het 'vroeger' ook was. Als steeds vroeger RAW en uptempo draaien de trend wordt, vind ik dat ook niks..


Ja dit vooral, de edities dat het tot 04:00 in de ochtend nog handjeklap meezing hardstyle was vond ik ook niet wat, we hebben best wat edities gehad waar de verdeling top was maar het hengelt nu wel echt teveel naar de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Had liever Hard Driver of TNT gezien op de lineup. :/

Het voelt trouwens wel echt alsof SZP al vanaf 2017 elk jaar op de lineup staat. Daar mag ook wel eens wat veranderen...


laten we ran-d ook niet vergeten, voelt evenals zo aan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je ergens P1 met het nieuwe album had kunnen zetten was het hier wel. Maar goed geen idee wat ze zelf in gedachten hebben; op Times Square tijdens de balldrop op NYE, op de Chinese Muur, op Buckingham Palace tijdens de bekroning van Prince/king William, in Qatar tijdens de opening van het WK of als after van de campingparty in Ter Apel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik ga mijn kaarten ook verkopen.
Ik heb altijd geroepen dat de lineup bij Qlimax me niet zoveel uitmaakt maar er zijn grenzen.

Voor de zoveelste keer een SZP en Ran-D boeken en jongens als Devin Wild en Demi Kanon de middelvinger geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 10:40 
 
Hardtraxxer

Ik snap de ophef niet. We zagen toch aankomen dat Q dance grotendeels dezelfde namen zou laten staan en niet met een compleet andere line up zou komen? Dan vind ik het toevoegen van twee namen nog best netjes.

Iets meer variatie zou mogen in de toekomst maar dat hier louter grote namen en dus vaak dezelfde namen staan is toch niet heel gek.

Ik ben zelf meer van de euforische hardstyle maar kom hier prima aan m'n trekken met SR, DBSTF en de melodieuze platen van D Sturb en Rebellion. Ook Ran D en SZP hebben mijn inziens nog genoeg prima platen, zeker als iedereen z'n best doet en 1-3 nieuwe platen heeft :thumbsup:

1e keer Qlimax op m'n 28e. Wordt hoog tijd, afgelopen jaren trouw achter de buis gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Haattraxx in het kwadraat weer zeg.
Toen Da Tweekaz er stonden was het allemaal te vrolijk en dit jaar is het ineens te raw.

Man man man...
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten