Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Hoe zit het eigenlijk qua tijden met een premium ticket, ik heb eens ergens gelezen dat je dan om 20.00 uur naar binnen mag, maar zie dat nergens meer staan (ook niet op het ticket).

Maar goed, waarom zou ik om 20.00 uur, of een uur eerder dan 'de rest' al binnen willen zijn?
Iemand ervaring mee?


Verzekerd van een schoon toilet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 21:31 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
MaartenV schreef:
Hoe zit het eigenlijk qua tijden met een premium ticket, ik heb eens ergens gelezen dat je dan om 20.00 uur naar binnen mag, maar zie dat nergens meer staan (ook niet op het ticket).

Maar goed, waarom zou ik om 20.00 uur, of een uur eerder dan 'de rest' al binnen willen zijn?
Iemand ervaring mee?

Ik was bij xq Holland als guest(wat neer komt op primum)
Je kan boven al naar de lounge waar je de zaal in kan kijken en al een biertje kan halen(gewoon betaald)
Ook primium mag pas om 21:00 de zaal in


Thanks! Hmm en wellicht nog een bitterbal en dan zitten wachten tot je binnen mag :slow:

@ Martin, ook jij bedankt voor je reactie, mocht ik er gebruik van maken dan zal ik posten in het topic op welk feest heb jij gescheten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2022 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets zijn weer (?) te koop op de Q-Dance site....
Benieuwd hoe hard het op TS zal gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 08:16 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Tickets zijn weer (?) te koop op de Q-Dance site....
Benieuwd hoe hard het op TS zal gaan

Er kwam laatst idd een bericht dat dediqated members nog kaarten konden kopen.
Nu blijkbaar beschikbaar voor iedereen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja je moet toch eerst dat onzinnige abonnement zien te slijten voor je door hebt dat niemand dat wilt en je zo ook je hele ticketsale in de weg zit.

Ik denk oprecht dat Q-Dance over een jaar of 5 gewoon b2s #2 wordt. Langzaam afdruipen door hun eigen toedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 10:52 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Tja je moet toch eerst dat onzinnige abonnement zien te slijten voor je door hebt dat niemand dat wilt en je zo ook je hele ticketsale in de weg zit.

Ik denk oprecht dat Q-Dance over een jaar of 5 gewoon b2s #2 wordt. Langzaam afdruipen door hun eigen toedoen.

Allemaal id&t natuurlijk
Denk niet dat qdance wereld wijd af zal glijden om eerlijk te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk het ook niet zo snel, de Q marketing machine staat als een huis. Denk alleen dat ze (een deel) van de diehard fans kwijt raken als ze op deze weg doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk het ook niet zo snel, de Q marketing machine staat als een huis. Denk alleen dat ze (een deel) van de diehard fans kwijt raken als ze op deze weg doorgaan.


Hier sluit ik me bij aan. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten verkocht. Line up viel tegen, is nu niet anders, al vind ik het leuk dat The Prophet komt als extra naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 21:38 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Tja je moet toch eerst dat onzinnige abonnement zien te slijten voor je door hebt dat niemand dat wilt en je zo ook je hele ticketsale in de weg zit.

Ik denk oprecht dat Q-Dance over een jaar of 5 gewoon b2s #2 wordt. Langzaam afdruipen door hun eigen toedoen.


Er gaan inderdaad een aantal zaken niet goed. Ze zijn o.a slecht te bereiken en komen afspraken niet na (zie op dit forum de winnaars van o.a tickets). Ook dit is weer een vreemde actie. Ik denk dat er niet zoveel mensen meer op Qlimaxtickets zitten te wachten. Dan kun je het wel in een ‘premium’ pakketje gieten, maar dat gaat je niet helpen op dit moment. We hebben nog 3 weken te gaan, maar zelfs op TS zakken de prijzen nu al langzaam onder de originele prijs. Het is nu dan ‘bijna’ uitverkocht vanwege voorgaande coronajaren en mensen die nog een ticket hadden, maar ik denk dat Qlimax zijn beste tijd ook wel een beetje heeft gehad en dat het volgend jaar een stuk lastiger gaat worden. De hype eromheen is er niet meer zoals het vroeger was en ik denk dat Q misschien ook wel afscheid gaat nemen van dit feest binnen een aantal jaar. De toekomst zal het uitwijzen, maar dan wordt het inderdaad hetzelfde soort verhaal als bij B2S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 21:58 
 
Hardtraxxer

Ach mensen. Wat boeit het nou of het uitverkoop binnen 20 min of na 20 weken. Zolang het uitverkoopt of nagenoeg en dus winstgevend is gaan ze gewoon door. Waarom zouden ze in hemelsnaam stoppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 22:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Ach mensen. Wat boeit het nou of het uitverkoop binnen 20 min of na 20 weken. Zolang het uitverkoopt of nagenoeg en dus winstgevend is gaan ze gewoon door. Waarom zouden ze in hemelsnaam stoppen?


Niemand zei iets over stoppen, maar wel over afnemende snelheid van ticketssales en interesse omtrent de grote Q feesten, zo lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2022 22:18 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
poekiepoes12 schreef:
Ach mensen. Wat boeit het nou of het uitverkoop binnen 20 min of na 20 weken. Zolang het uitverkoopt of nagenoeg en dus winstgevend is gaan ze gewoon door. Waarom zouden ze in hemelsnaam stoppen?


Niemand zei iets over stoppen, maar wel over afnemende snelheid van ticketssales en interesse omtrent de grote Q feesten, zo lijkt het.

Een post boven mij wordt dit genoemd, ik heb verder niet alles tot in detail gelezen. Ik ben het wel eens met de charme die Qlimax aan het verliezen is en tickets die moeilijker verkopen. Maar we hebben het ook minder breed met z'n allen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:26 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Geen zorgen mensen, we lopen nog altijd netjes door en 2023 ziet er heel positief uit :) . Mbt de Qlimax kaarten die nu in de shop staan, dit is een zeer klein plukje kaarten dat teruggevallen is door onder andere internationale refunds en mensen die booking protect hebben afgenomen en nu niet meer kunnen. De oplettende fan heeft daarom nog de kans om via onze shop nog z'n plekje te bemachtigen. Het wordt gewoon weer een ouderwetse volle GelreDome op de 26e, eindelijk weer na 3 jaar! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Q-dance schreef:
Geen zorgen mensen, we lopen nog altijd netjes door en 2023 ziet er heel positief uit :) . Mbt de Qlimax kaarten die nu in de shop staan, dit is een zeer klein plukje kaarten dat teruggevallen is door onder andere internationale refunds en mensen die booking protect hebben afgenomen en nu niet meer kunnen. De oplettende fan heeft daarom nog de kans om via onze shop nog z'n plekje te bemachtigen. Het wordt gewoon weer een ouderwetse volle GelreDome op de 26e, eindelijk weer na 3 jaar! :beer:

Jammer, 2000 man minder is wel lekker voor de ruimte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:27 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Q-dance schreef:
Geen zorgen mensen, we lopen nog altijd netjes door en 2023 ziet er heel positief uit :) . Mbt de Qlimax kaarten die nu in de shop staan, dit is een zeer klein plukje kaarten dat teruggevallen is door onder andere internationale refunds en mensen die booking protect hebben afgenomen en nu niet meer kunnen. De oplettende fan heeft daarom nog de kans om via onze shop nog z'n plekje te bemachtigen. Het wordt gewoon weer een ouderwetse volle GelreDome op de 26e, eindelijk weer na 3 jaar! :beer:

Jammer, 2000 man minder is wel lekker voor de ruimte :P

Ok Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Ok Miwer


Hahaha Miwer in tranen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:
Q-dance schreef:
Geen zorgen mensen, we lopen nog altijd netjes door en 2023 ziet er heel positief uit :) . Mbt de Qlimax kaarten die nu in de shop staan, dit is een zeer klein plukje kaarten dat teruggevallen is door onder andere internationale refunds en mensen die booking protect hebben afgenomen en nu niet meer kunnen. De oplettende fan heeft daarom nog de kans om via onze shop nog z'n plekje te bemachtigen. Het wordt gewoon weer een ouderwetse volle GelreDome op de 26e, eindelijk weer na 3 jaar! :beer:

Jammer, 2000 man minder is wel lekker voor de ruimte :P

Ok Miwer


:oh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:
Q-dance schreef:
Geen zorgen mensen, we lopen nog altijd netjes door en 2023 ziet er heel positief uit :) . Mbt de Qlimax kaarten die nu in de shop staan, dit is een zeer klein plukje kaarten dat teruggevallen is door onder andere internationale refunds en mensen die booking protect hebben afgenomen en nu niet meer kunnen. De oplettende fan heeft daarom nog de kans om via onze shop nog z'n plekje te bemachtigen. Het wordt gewoon weer een ouderwetse volle GelreDome op de 26e, eindelijk weer na 3 jaar! :beer:

Jammer, 2000 man minder is wel lekker voor de ruimte :P

Ok Miwer


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:11 
 
Hardtraxx Addict

Q-dance schreef:
heggenschaar schreef:
Q-dance schreef:
Geen zorgen mensen, we lopen nog altijd netjes door en 2023 ziet er heel positief uit :) . Mbt de Qlimax kaarten die nu in de shop staan, dit is een zeer klein plukje kaarten dat teruggevallen is door onder andere internationale refunds en mensen die booking protect hebben afgenomen en nu niet meer kunnen. De oplettende fan heeft daarom nog de kans om via onze shop nog z'n plekje te bemachtigen. Het wordt gewoon weer een ouderwetse volle GelreDome op de 26e, eindelijk weer na 3 jaar! :beer:

Jammer, 2000 man minder is wel lekker voor de ruimte :P

Ok Miwer

Ja daar deed ik het voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah de klassieke miwer special "hap hap" als hij op z'n plek wordt gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Aah de klassieke miwer special "hap hap" als hij op z'n plek wordt gezet.

Nee, het is gewoon kansloos voorspelbaar hoe jullie reageren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
Aah de klassieke miwer special "hap hap" als hij op z'n plek wordt gezet.

Nee, het is gewoon kansloos voorspelbaar hoe jullie reageren :lol:

Ok Miwer
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten