Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 09:40 

Hardtraxx Veteran

Duidelijk, bedankt. Ik hield bewust ook een slag om de arm :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 09:44 

Organisator

makrooy schreef:
Khadber schreef:
Er gaan op Reddit geruchten dat een ticket voor Qlimax zo'n 105 euro kost, zou een flinke prijsstijging zijn.
Voorlopig besloten mijn tickets te houden, mocht de line up tegenvallen verkoop ik ze weer.

Dat zijn tickets van busreismaatschappijen. Die doen vaak wel tientje boven op om zelf winst te maken. Dus wrs iets goedkoper dan 105.

Klopt, de ticketprijzen voor Qlimax 2022 zijn hetzelfde als in 2021. Geen stijging dus ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 14:24 

Hardtraxx Veteran

Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 14:31 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:

heggenschaar schreef:
use TicketSwap to be Shure tickets are 100% real
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 14:47 

Hardtraxx Addict

Mitch schreef:
Svbtwee schreef:

heggenschaar schreef:
use TicketSwap to be Shure tickets are 100% real

Bij deze is dus net weer wel de vraag of mensen nieuwe tickets krijgen en de 2021 tickets dus ongeldig zijn of niet (maar ooit waren ze 100% echt)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten