Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk, bedankt. Ik hield bewust ook een slag om de arm :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2022 09:44 
 
Organisator
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Khadber schreef:
Er gaan op Reddit geruchten dat een ticket voor Qlimax zo'n 105 euro kost, zou een flinke prijsstijging zijn.
Voorlopig besloten mijn tickets te houden, mocht de line up tegenvallen verkoop ik ze weer.


Dat zijn tickets van busreismaatschappijen. Die doen vaak wel tientje boven op om zelf winst te maken. Dus wrs iets goedkoper dan 105.

Klopt, de ticketprijzen voor Qlimax 2022 zijn hetzelfde als in 2021. Geen stijging dus ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:


heggenschaar schreef:
use TicketSwap to be Shure tickets are 100% real
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 14:47 
 
Hardtraxx Addict

Mitch schreef:
Svbtwee schreef:
Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:


heggenschaar schreef:
use TicketSwap to be Shure tickets are 100% real

Bij deze is dus net weer wel de vraag of mensen nieuwe tickets krijgen en de 2021 tickets dus ongeldig zijn of niet (maar ooit waren ze 100% echt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany
The Qreator
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan
Ran-D
Sub Zero Project
DJ The Prophet
Rebelion
D-Sturb & Act of Rage
Rooler
Sefa
Hosted by Villain

Toegevoegd aan de lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rooler erg tof, maar jammer dat die als laatste staat

Verder een mwah lineup. Niet slecht maar ook niet spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk, ik hoef het in ieder geval niet erg te vinden dat ik Qlimax dit jaar over sla. Te veel raw voor mij dit jaar, en daarnaast ook nog eens raw die me niet ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke toevoegingen! Erg vet dat The Prophet primetime afscheid mag nemen. Ook voor Rooler heel erg vet natuurlijk, erg verdiend.

Met 2 extra namen natuurlijk wel minder kans op de surprise act waar iedereen op hoopte, we gaan ons laten verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

/pass lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Krijg je dus voor 90% dezelfde setjes als vorig jaar, kan toch niet haha. En geen Project One. Lineup wordt ook met het jaar slechter (in vergelijking met voor corona). Ran-d, dblock stefan en sound rush gaat hetzelfde draaien als op Defqon haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had liever Hard Driver of TNT gezien op de lineup. :/

Het voelt trouwens wel echt alsof SZP al vanaf 2017 elk jaar op de lineup staat. Daar mag ook wel eens wat veranderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 18:12 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Krijg je dus voor 90% dezelfde setjes als vorig jaar, kan toch niet haha. En geen Project One. Lineup wordt ook met het jaar slechter (in vergelijking met voor corona). Ran-d, dblock stefan en sound rush gaat hetzelfde draaien als op Defqon haha

Ze maken altijd wel nieuwe platen en edits voor Qlimax, maar de standaard hitjes zullen zeker niet ontbreken. Helemaal dezelfde set zal wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er valt weer weinig te genieten voor de euforische liefhebber zie ik al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hef P1 dan ook maar op als ze toch nergens geboekt worden in NL
En idd als euforische liefhebber wordt dit een kort nachtje, kan iig vroeg in me kist liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De line-ups worden alleen maar beter. Na laatste Hardbass voelde ik wat pijn maar Qlimax gaat de goeie kant op om de Raw door de dome te blazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
De line-ups worden alleen maar beter. Na laatste Hardbass voelde ik wat pijn maar Qlimax gaat de goeie kant op om de Raw door de dome te blazen


Ben je nog wakker van Decibel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Martin Waus schreef:
De line-ups worden alleen maar beter. Na laatste Hardbass voelde ik wat pijn maar Qlimax gaat de goeie kant op om de Raw door de dome te blazen


Ben je nog wakker van Decibel?


Beste after neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 20:56 
 
Hardtraxxer

Rubrix schreef:
Had liever Hard Driver of TNT gezien op de lineup. :/

Het voelt trouwens wel echt alsof SZP al vanaf 2017 elk jaar op de lineup staat. Daar mag ook wel eens wat veranderen...

En Ran-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2022 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moah. Tof voor the prophet voor een afscheid en rooler ook terecht. Maar sla hem over. Kaarten in de verkoop dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 05:45 
 
Hardtraxxer

Vet,
I’m in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 10:10 
 
Hardtraxxer

Man man man, wat een droefenis die line up. Ontzettend jammer dat de trend door blijft zetten dat RAW de overhand neemt op mainstage en dus ook Qlimax. Rooler, Rebelion, Sub Zero en Sefa, dat is voor mij echt verschrikkelijke, muziek. Ook hier kaartjes in de verkoop. Act of Rage en D-sturb kan ik nog goed hebben en sommige dingen best vet vinden, maar het overige met al die lijpe kicks en switches aan mij niet besteed.

Het zelfde zaterdag op Decibel, vanaf 12.00 uur na D-Sturb weet je gewoon niet meer waar je naar toe moet gaan. Andere meer euforische stages worden dicht gepleurd, dus je word gedwongen om naar RAW te gaan of Hardcore op de main of naar huis. Het begint ook steeds vroeger. Laat gewoon een stage op tot het einde waar wel wat meer euforisch of medium RAW gedraaid word.

Echt een teleurstellende ontwikkeling wat mij betreft. Al begrijp ik ook dat de vraag naar RAW veel groter is dan het wat euforische deel, dus dat RAW ook de overhand gaat nemen. Ik snap het dus allemaal, maar dat houd in voor mij persoonlijk dat mijn interesse in Hardstyle en deze feesten gaat verdwijnen.

B-frontliner en P1 had mooi geweest als deze op Qlimax zouden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is best een oke line up. Erg vet voor Rooler. Enige namen die mij de neus uitkomen zijn Sound Rush, Ran-D en SZP. Had mij hier prima vermaakt maar diezelfde dag is spectrum dus geen moeilijke keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben best wel te porren voor wat raw, maar voor Qlimax verwacht ik toch wel wat andere namen, of in ieder geval een betere verdeling.

Vooral ook met namen als SZP en voor de zoveelste keer Ran-D en Sound Rush vind ik het een vrij matige lineup.

Vet voor Rooler, logisch voor The Prophet dat hij er nog een keer staat. En ook dat het nu weer 's nachts is ipv beloofde overdag zorgt er voor dat ik niet rouwig ben dat ik dit mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'beloofd' is een te groot woord. Dat was alleen vanwege de tijdelijke wetgeving.
Verder wel mee eens, ben zelf ook niet echt weg van deze line-up. Ik zie wel hoe lang ik mij vermaak.

Als ik dan toch even een klassieke (niet bedoelt als Classics) line-up mag neerzetten zou ik graag dit ooit nog willen zien al is het best wishful thinking.

Solstice
Adrenalize
Wildstylez
Noisecontrollers
The Pitcher
TNT
Devin Wild Live
Phuture Noize
Vertile
B-Front
Ophidian
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten